Mobiel internet instellen

Mobiel internet instellen

Welkom! Zo, je hebt je simkaart geïnstalleerd en kunt dus nu bellen en sms’en. We hebben nog wat tips voor je qua instellingen, om zo snel mogelijk echt klaar te zijn. Maar je bent op dit moment nog niet online. Daarom gaan we nu eerst mobiel internet instellen. 

Let op! Hier vind je uitsluitend informatie over Ziggo Mobiel. Vanaf nu bundelen we onze krachten met Vodafone. Een nieuw mobiel abonnement bestel je via Vodafone. Heb je nu Ziggo Mobiel? Dan verandert er niets. En maak je geen zorgen: we helpen je ook in de toekomst via deze pagina’s.

Internet instellen op je telefoon

Je simkaart is geactiveerd en je kunt er al mee bellen en sms’en. Nu gaan we je helpen met het instellen van mobiel internet via 3G en 4G. Dit hoef je maar één keer te doen. Hoe je mobiel internet instelt op je telefoon verschilt een klein beetje per telefoon. Gebruik je een iPhone of een Android telefoon van bijvoorbeeld Samsung, Huawei, Sony of LG?

iPhone

Android-telefoon

Windows Phone en overige smartphones

Alleen de APN-instellingen nodig?

Ben je een expert op het gebied van mobiele telefoons en wil je alleen de APN-instellingen weten? Gebruik dan de APN internet.ziggo.nl en laat de gebruikersnaam en het wachtwoord leeg.

 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo