Direct naar inhoud

Je klacht

Ben je ontevreden over een product of dienst van Ziggo? Dan willen we dat graag weten.

We helpen je graag

We vinden het belangrijk dat je tevreden bent en dat je onze diensten met plezier gebruikt.
Is dat niet het geval? Laat het ons weten. We zoeken samen naar de juiste oplossing.

Je klacht melden

Telefonisch kunnen we je het beste en het snelste helpen:

  • Bel met onze Klantenservice: bel 1200 (gratis vanaf een vaste lijn van Ziggo) of 0900 - 1884 (normale kosten voor (mobiel) bellen)
  • Ben je een zakelijke klant? Neem dan contact op met Ziggo Zakelijk.

Je kunt ons ook bereiken via Facebook Messenger.

Op de hoogte blijven

Heb je een klacht bij ons gemeld? Dan laten we je natuurlijk weten wat we ermee doen. We bellen of mailen je over je vraag.

Meer weten?

Nog niet tevreden?

We doen alles om een juiste oplossing te vinden. Vind je dat dit niet gelukt is? Dat vinden we erg jammer.

  • Je kunt dan een klacht indienen bij De Geschillencommissie. Dit is een onafhankelijke en onpartijdige organisatie die je helpt om problemen op te lossen.
  • Ben je het niet eens met de uitspraak van de Geschillencommissie? Dan kun je de uitspraak voorleggen aan de rechter.