Uitleg over Mijn Ziggo

Mijn Ziggo is je persoonlijke online omgeving. Je hebt hier 24 uur per dag, 7 dagen per week toegang. Je klant- en abonnementsgegevens bekijk en beheer je in Mijn Ziggo.

Inloggen op Mijn Ziggo

Met je persoonlijke gebruikersnaam en wachtwoord log je snel, veilig en eenvoudig in op Mijn Ziggo. Heb je nog geen gratis account? Maak dit dan nu aan.

We hechten veel waarde aan een veilige omgeving voor je persoonlijke gegevens. Ziggo hanteert daarom strikte veiligheidsmaatregelen. Hierbij is een veilig wachtwoord van groot belang. Lees onze tips voor een veilig wachtwoord.

Gebruikersnaam kwijt? Wachtwoord vergeten?

Vraag je inloggegevens opnieuw aan. Je krijgt dan een e-mail, sms of brief. 

 

Gebruikersnaam opvragen

Wachtwoord opvragen

Wat kan ik in Mijn Ziggo?

In Mijn Ziggo vind je het volgende:

Factuur Bekijk al je facturen en factuurspecificaties van de afgelopen 12 maanden. Je ziet hier ook of je nog bedragen moet betalen en wat de uiterste betaaldatum is.
Verbruik
Zie exact hoeveel je hebt gebeld en met wie. En hoeveel films je hebt gehuurd. Heb je Ziggo Mobiel? Dan zie je hier ook wanneer je met wie hebt gebeld, en hoeveel data je hebt verbruikt.
Producten  Bekijk je abonnement(en) en geef eenvoudig je bestelling en wijzigingen door.
Gegevens
Hier vind je je adres- en betaalgegevens en geef je wijzigingen door, zoals een nieuw rekeningnummer, telefoonnummer of e-mailadres. Ook privacygegevens wijzig je hier. Ga je verhuizen? Geef dan hier je nieuwe adres door.
Lening Dit menukopje zie je enkel als je een mobiele telefoon bij Ziggo hebt gekocht. Los van je Sim Only bundel.


Onder het kopje Producten:

E-mail (tabblad Internet) Maak een nieuw e-mailadres aan en wijzig je wachtwoord. Je kunt ook alle ontvangen e-mailberichten laten doorsturen naar een ander e-mailadres.
WifiSpots (tabblad Internet) Onder Internet kun je WifiSpots aan- of uitzetten. Staat WifiSpots aan? Dan vind je hier je gebruikersnaam en wachtwoord. Ook kun je het wachtwoord hier herstellen.
Smartcard (tabblad Televisie) Zie je na activatie een E16-, E19- of E30-melding? Herstel dan hier je smartcard.
Instellingen Bellen (tabblad Bellen) Hier kies je voor een geheim nummer of blokkeer je uitgaande gesprekken.


Onder het kopje Gegevens:

Gebruikersnaam wijzigen Onder het kopje Gegevens wijzig je je gebruikersnaam voor Mijn Ziggo.
Wachtwoord wijzigen Je wijzigt je wachtwoord voor Mijn Ziggo onder het kopje Gegevens.
Gegevens voor wachtwoordherstel Onder het kopje Gegevens kun je een geheime vraag en een geheim antwoord invullen voor wachtwoordherstel. 

Ik zie mijn factuur voor Mobiel van Ziggo niet. Wat nu?

Op zoek naar facturen en abonnementsgegevens van je Mobiel abonnement, maar zie je ze niet of lukt het helemaal niet om in te loggen? Zo los je dat op.

Veelgestelde vragen

Wat is mijn gebruikersnaam en wachtwoord voor Mijn Ziggo?

Weet je je inloggegevens voor Mijn Ziggo niet meer? Vraag deze dan opnieuw aan:

Waar vind ik mijn klantnummer?

Heb je ook Mobiel van Ziggo? Dan heb je mogelijk twee klantnummers. Gebruik ons handige stappenplan en we laten je zien waar het klantnummer staat dat je nodig hebt. 

Ik heb een vraag over een factuur.

Heb je nog een vraag over je factuur? Kijk dan eens bij onze factuuruitleg

Waar kan ik de maandelijkse prijs van een pakket vinden?

Kijk eens bij onze tarieven.

Ik ontvang mijn nieuwe wachtwoord per e-mail niet. Wat moet ik doen?

We laten je e-mailadres maar gedeeltelijk zien om je persoonsgegevens te beschermen. Daardoor is alleen ook niet zichtbaar of er een typfout in zit. Het kan ook zijn, dat je mailbox vol is.

Daarom kun je je wachtwoord ook per post laten toesturen. Kies dan bij stap 2 voor de optie Per post.

 
 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo