Uitleg over Mijn Ziggo

Mijn Ziggo is je persoonlijke online omgeving. Je hebt hier 24 uur per dag, 7 dagen per week toegang tot. Je klant- en abonnementsgegevens bekijk en beheer je in Mijn Ziggo.

Inloggen op Mijn Ziggo

Met je persoonlijke gebruikersnaam en wachtwoord log je snel, veilig en eenvoudig in op Mijn Ziggo. Heb je nog geen gratis account voor Mijn Ziggo? Maak deze dan nu eenvoudig aan.

Wij hechten veel waarde aan een veilige omgeving voor je persoonlijke gegevens. Ziggo hanteert daarom strikte veiligheidsmaatregelen. Hierbij is een veilig wachtwoord van groot belang. Lees onze tips voor een veilig wachtwoord.

Gebruikersnaam kwijt? Wachtwoord vergeten?

Vraag je inloggegevens dan opnieuw aan:

 

Gebruikersnaam opvragen

Wachtwoord opvragen

Wat kan ik in Mijn Ziggo?

Mijn Ziggo is onderverdeeld in verschillende categorieën:

Facturen Bekijk al je facturen en factuurspecificaties van de afgelopen 12 maanden. Je ziet hier ook of er nog bedragen te betalen zijn en wat de uiterste betaaldatum is.
Producten Bekijk je abonnement(en) en geef eenvoudig je bestelling en wijzigingen door. 
Klantgegevens Hier vind je je gegevens en geef je wijzigingen door, zoals een nieuw rekeningnummer, telefoonnummer of e-mailadres. Ga je verhuizen? Geef dan hier je nieuwe adres door.
E-mail Maak een nieuw e-mailadres of alias aan en wijzig je wachtwoord of de instellingen van het spamfilter. Je kunt ook alle ontvangen e-mailberichten laten doorsturen naar een ander e-mailadres.
Internet Onder Internet kun je WifiSpots aan- of uitzetten. Staat WifiSpots aan? Dan vind je hier je gebruikersnaam en wachtwoord. Ook kun je het WifiSpots wachtwoord hier herstellen.
Smartcard Heb je een smartcard? In Mijn Ziggo activeer je je smartcard. Zie je na activatie een E16-, E19- of E30-melding? Herstel dan hier je smartcard.
Telefonie Hier vind je informatie over de diensten Voicemail, Nummerweergave en Wisselgesprek.
Gebruikersnaam wijzigen Wijzig je Mijn Ziggo gebruikersnaam
Wachtwoord wijzigen Wijzig je Mijn Ziggo wachtwoord

Ik zie mijn factuur voor Mobiel van Ziggo niet. Wat nu?

Als je je facturen voor Mobiel van Ziggo wilt inzien, kijk dan bij Ziggo Mobiel hoe je dit doet. Waarschijnlijk heb je voor Mobiel van Ziggo een ander klantnummer. Als dat zo is, dan heb je een andere gebruikersnaam en wachtwoord nodig om in te loggen in Mijn Ziggo. 

Veelgestelde vragen

Wat is mijn gebruikersnaam en wachtwoord voor Mijn Ziggo?

Weet je je inloggegevens voor Mijn Ziggo niet meer? Vraag deze dan opnieuw aan:

Waar vind ik mijn klantnummer?

Dit nummer vind je: 

  • op je facturen in Mijn Ziggo
  • op je bestelbevestiging
  • op je bankafschrift

Op je bankafschrift herken je hem zo:

  • Je klantnummer: 12345678

of

  • Machtigings ID: 000<klantnummer>00<andere getallen>. Het klantnummer bestaat hier uit 7 cijfers en start na 3 nullen.

Ik heb een vraag over een factuur.

Heb je nog een vraag over je factuur? Kijk dan eens bij onze factuuruitleg

 

Heeft dit artikel je geholpen?

Help je ons met het verbeteren van deze pagina? Is het duidelijk of mis je informatie? Schrijf op wat je nog mist of wat je juist goed heeft geholpen. Je krijgt geen persoonlijke reactie. Wij gaan er mee aan de slag om onze website nóg beter te maken. Hartelijk dank! Heb je een vraag? Neem dan contact op met onze klantenservice. Ga naar ziggo.nl/contact.

  1. Je hebt nog niet aangegeven of je vraag op deze pagina is beantwoord.
  2.  
 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact op met onze Klantenservice.

Klantenservice