Uitleg over Mijn Ziggo

Mijn Ziggo is je persoonlijke online omgeving. Je hebt hier 24 uur per dag, 7 dagen per week toegang. Je klant- en abonnementsgegevens bekijk en beheer je in Mijn Ziggo.

Inloggen op Mijn Ziggo

Met je persoonlijke gebruikersnaam en wachtwoord log je snel, veilig en eenvoudig in op Mijn Ziggo. Heb je nog geen gratis account voor Mijn Ziggo? Maak deze dan nu eenvoudig aan.

We hechten veel waarde aan een veilige omgeving voor je persoonlijke gegevens. Ziggo hanteert daarom strikte veiligheidsmaatregelen. Hierbij is een veilig wachtwoord van groot belang. Lees onze tips voor een veilig wachtwoord.

Gebruikersnaam kwijt? Wachtwoord vergeten?

Vraag je inloggegevens opnieuw aan. Je krijgt dan een e-mail, sms of brief. 

 

Gebruikersnaam opvragen

Wachtwoord opvragen

Wat kan ik in Mijn Ziggo?

Mijn Ziggo is onderverdeeld in verschillende categorieën:

Facturen Bekijk al je facturen en factuurspecificaties van de afgelopen 12 maanden. Je ziet hier ook of er nog bedragen te betalen zijn en wat de uiterste betaaldatum is.
Producten Bekijk je abonnement(en) en geef eenvoudig je bestelling en wijzigingen door. 
Klantgegevens Hier vind je je gegevens en geef je wijzigingen door, zoals een nieuw rekeningnummer, telefoonnummer of e-mailadres. Ga je verhuizen? Geef dan hier je nieuwe adres door.
E-mail Maak een nieuw e-mailadres of alias aan en wijzig je wachtwoord of de instellingen van het spamfilter. Je kunt ook alle ontvangen e-mailberichten laten doorsturen naar een ander e-mailadres.
Internet Onder Internet kun je WifiSpots aan- of uitzetten. Staat WifiSpots aan? Dan vind je hier je gebruikersnaam en wachtwoord. Ook kun je het wachtwoord hier herstellen.
Smartcard Heb je een smartcard? In Mijn Ziggo activeer je hem. Zie je na activatie een E16-, E19- of E30-melding? Herstel dan hier je smartcard.
Telefonie Hier vind je informatie over de diensten Voicemail, Nummerweergave en Wisselgesprek.
Gebruikersnaam wijzigen Bij Profiel of bij Mijn Account kun je een nieuwe gebruikersnaam voor Mijn Ziggo instellen.
Wachtwoord wijzigen Bij Profiel of bij Mijn Account kun je een nieuw wachtwoord voor Mijn Ziggo instellen.
Gegevens voor wachtwoordherstel Bij Profiel of bij Mijn Account kun je een geheime vraag en een geheim antwoord invullen voor wachtwoordherstel. 

Ik zie mijn factuur voor Mobiel van Ziggo niet. Wat nu?

Op zoek naar facturen en abonnementsgegevens van je Mobiel abonnement, maar zie je ze niet of lukt het helemaal niet om in te loggen? Zo los je dat op.

Veelgestelde vragen

Wat is mijn gebruikersnaam en wachtwoord voor Mijn Ziggo?

Weet je je inloggegevens voor Mijn Ziggo niet meer? Vraag deze dan opnieuw aan:

Waar vind ik mijn klantnummer?

Heb je ook Mobiel van Ziggo? Dan heb je mogelijk twee klantnummers. Gebruik ons handige stappenplan en we laten je zien waar het klantnummer staat dat je nodig hebt. 

Ik heb een vraag over een factuur.

Heb je nog een vraag over je factuur? Kijk dan eens bij onze factuuruitleg

Waar kan ik de maandelijkse prijs van een pakket vinden?

Kijk eens bij onze tarieven.

Ik ontvang mijn nieuwe wachtwoord per e-mail niet. Wat moet ik doen?

We laten je e-mailadres maar gedeeltelijk zien om je persoonsgegevens te beschermen. Zo kun je alleen niet zien of er misschien een typfout in zit. Of misschien zit je mailbox vol.

Je kunt je wachtwoord ook per post laten toesturen. Kies bij stap 2 voor de optie Per post.

 
 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact op met onze Klantenservice.

Klantenservice