Regel alles in Mijn Ziggo

Mijn Ziggo is je persoonlijke online omgeving. Je beheert hier 24 uur per dag, 7 dagen per week je abonnementsgegevens en klantgegevens.

Met je persoonlijke gebruikersnaam en wachtwoord log je snel, veilig en eenvoudig in op Mijn Ziggo. Heb je nog geen gratis account? Maak dit dan nu aan.

We hechten veel waarde aan een veilige omgeving voor je persoonlijke gegevens. We hanteren daarom strikte veiligheidsmaatregelen. Hierbij is een veilig wachtwoord van groot belang. Lees onze tips voor een veilig wachtwoord.

Inloggegevens Mijn Account

Ben je inloggegevens van Mijn Ziggo vergeten? Vraag deze dan opnieuw aan. Je krijgt ze toegestuurd via e-mail, sms of brief. Dit regel je makkelijk in Mijn Account.

Gebruikersnaam opvragen

Wachtwoord opvragen

Wat vind ik in Mijn Ziggo?

Hoofdmenu

Het hoofdmenu in Mijn Ziggo bestaat uit vier onderwerpen:
 

  • Factuur: 
    Bekijk al je facturen en factuurspecificaties van de afgelopen 12 maanden. Je ziet hier ook of je nog bedragen moet betalen en wat de uiterste betaaldatum is.

  • Verbruik: 
    Zie exact hoeveel je hebt gebeld en met wie. En hoeveel films je hebt gehuurd. 

  • Producten:
    Bekijk je abonnement(en) en geef eenvoudig je bestelling en wijzigingen door.

  • Gegevens:
    Hier vind je je adres- en betaalgegevens en geef je wijzigingen door, zoals een nieuw rekeningnummer, telefoonnummer of e-mailadres. Ook privacygegevens wijzig je hier. Ga je verhuizen? Geef dan hier je nieuwe adres door.

Producten

Onder het kopje Producten in Mijn Ziggo vind je het volgende:
 

  • E-mail (tabblad Internet):
    Maak een nieuw e-mailadres aan en wijzig je wachtwoord. Je kunt ook alle ontvangen e-mailberichten laten doorsturen naar een ander e-mailadres.

  • Wifispots (tabblad Internet):
    Onder Internet kun je Wifispots aan- of uitzetten. Staat Wifispots aan? Dan vind je hier je gebruikersnaam en wachtwoord. Ook kun je het wachtwoord hier herstellen.

  • Smartcard (tabblad Televisie):
    Zie je na activatie een E16-, E19- of E30-melding? Herstel dan hier je smartcard.

  • Instellingen Bellen (tabblad Bellen):
    Hier kies je voor een geheim nummer of blokkeer je uitgaande gesprekken. 

Gegevens

Onder het kopje Gegevens in Mijn Ziggo vind je het volgende:
 

  • Betalingsgegevens wijzigen:
    Onder het kopje Betalingsgegevens wijzigen kun je je rekeningnummer wijzigen. Krijg je nog een acceptgiro? Dan kun je dit omzetten in automatische incasso.

  • Mijn Monteursafspraken:
    Heb je een afspraak met een monteur? Deze kun je hier inzien en eventueel wijzigen.

  • Contactvoorkeuren wijzigen:
    Hier kun je makkelijk invullen welke comminicatie je van ons ontvangt en op welke manier.

  • Privacygegevens:
    Ben je benieuwd welke gegevens we van je bewaren? Of wil je deze gegevens opvragen? Dat kan allemaal hier.

Mijn Account

Mijn Account is een nieuwe omgeving waar je alles kunt regelen met betrekking tot je online account. Zoals je gebruikersnaam en wachtwoord voor Mijn Ziggo en alle apps. Maar ook voor Vodafone als je daar klant bent. 

Dit vind je verder in Mijn Account:

  • Login veranderen in een e-mailadres
    Geen zin meer in meerdere gebruikersnamen voor Mijn Ziggo of My Vodafone? Geen probleem. Je kunt je login veranderen in één e-mailadres naar keuze. Geen gedoe meer met verschillende gebruikersnamen.

  • Je wachtwoord wijzigen
    Verander het wachtwoord voor Mijn Ziggo. Heb je je accounts samengevoegd? Dan verander je hiermee ook meteen het wachtwoord voor My Vodafone.

  • Contracten toevoegen
    Hier kun je je contract bekijken en eventueel een of meerdere contracten van Vodafone toevoegen. Zo heb je alles in één overzicht.

  • Extra beveiliging instellen
    Je ontvangt een sms wanneer er een onbekend apparaat inlogt op Mijn Ziggo of My Vodafone. Wel zo veilig. Wil je een sms ontvangen? Activeer het dan hier.

  • Accounts samenvoegen
    Heb je ook een account voor My Vodafone? Dan kun je deze samenvoegen met je Mijn Ziggo-account. Dan kies je een e-mailadres als gebruikersnaam. Dan hoef je nog maar één inlog te gebruiken voor My Vodafone en Mijn Ziggo en alle apps. Handig toch? Bekijk hieronder de video en ontdek de voordelen van het samenvoegen.
  • Actieve sessies beheren
    Dit is een veiligheidsfunctie waarbij je kunt inzien op welke apparaten je ingelogd bent. Deze sessies kun je afsluiten.

  • Extra beveiliging instellen
    Je ontvangt een sms wanneer er een onbekend apparaat inlogt op Mijn Ziggo of My Vodafone. Wel zo veilig. Wil je een sms ontvangen? Activeer het dan hier.

Veelgestelde vragen

Waar vind ik mijn klantnummer?

Een Ziggo klantnummer bestaat uit 5 tot 8 cijfers. Je vindt het:

  • in de bevestigingsmail of -brief van je bestelling (boven- of onderaan).
  • onderaan in e-mails die we je sturen. Denk aan e-mails waarin we aangeven dat de factuur voor je klaar staat in Mijn Ziggo, de nieuwsbrief of in e-mails waarin we werkzaamheden aankondigen.
  • in de omschrijving op je bankafschrift bij een betaling aan Ziggo.

Ik heb een vraag over mijn factuur.

Heb je nog een vraag over je factuur? Kijk dan eens bij onze factuuruitleg

Waar vind ik de maandelijkse prijs van een pakket?

Kijk eens bij onze tarieven.

Ik ontvang mijn nieuwe wachtwoord per e-mail niet. Wat moet ik doen?

We laten je e-mailadres maar gedeeltelijk zien om je persoonsgegevens te beschermen. Daardoor is alleen ook niet zichtbaar of er een typfout in zit. Het kan ook zijn, dat je mailbox vol is. Of de mail in de spamfolder zit. Nog steeds geen e-mail ontvangen? Kies dan een van de andere herstelopties.

 
 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo