Regel alles in Mijn Ziggo

Mijn Ziggo is je persoonlijke online omgeving. Je beheert hier 24 uur per dag, 7 dagen per week je klant- en abonnementsgegevens.

Met je persoonlijke gebruikersnaam en wachtwoord log je snel, veilig en eenvoudig in op Mijn Ziggo. Heb je nog geen gratis account? Maak dit dan nu aan.

We hechten veel waarde aan een veilige omgeving voor je persoonlijke gegevens. We hanteren daarom strikte veiligheidsmaatregelen. Hierbij is een veilig wachtwoord van groot belang. Lees onze tips voor een veilig wachtwoord.

Ben je inloggegevens vergeten? Vraag deze dan opnieuw aan. Je krijgt ze toegestuurd via e-mail, sms of brief.

Gebruikersnaam opvragen

Wachtwoord opvragen

Wat vind ik in Mijn Ziggo?

Hoofdmenu

Het hoofdmenu in Mijn Ziggo bestaat uit vier onderwerpen:
 

  • Factuur: 
    Bekijk al je facturen en factuurspecificaties van de afgelopen 12 maanden. Je ziet hier ook of je nog bedragen moet betalen en wat de uiterste betaaldatum is.

  • Verbruik: 
    Zie exact hoeveel je hebt gebeld en met wie. En hoeveel films je hebt gehuurd. Heb je Ziggo Mobiel? Dan zie je hier ook wanneer je met wie hebt gebeld, en hoeveel data je hebt verbruikt.

  • Producten:
    Bekijk je abonnement(en) en geef eenvoudig je bestelling en wijzigingen door.

  • Gegevens:
    Hier vind je je adres- en betaalgegevens en geef je wijzigingen door, zoals een nieuw rekeningnummer, telefoonnummer of e-mailadres. Ook privacygegevens wijzig je hier. Ga je verhuizen? Geef dan hier je nieuwe adres door.

  • Lening: 
    Dit menukopje zie je enkel als je een mobiele telefoon bij Ziggo hebt gekocht. Los van je Sim Only bundel.

Producten

Onder het kopje Producten in Mijn Ziggo vind je het volgende:
 

  • E-mail (tabblad Internet):
    Maak een nieuw e-mailadres aan en wijzig je wachtwoord. Je kunt ook alle ontvangen e-mailberichten laten doorsturen naar een ander e-mailadres.

  • Wifispots (tabblad Internet):
    Onder Internet kun je Wifispots aan- of uitzetten. Staat Wifispots aan? Dan vind je hier je gebruikersnaam en wachtwoord. Ook kun je het wachtwoord hier herstellen.

  • Smartcard (tabblad Televisie):
    Zie je na activatie een E16-, E19- of E30-melding? Herstel dan hier je smartcard.

  • Instellingen Bellen (tabblad Bellen):
    Hier kies je voor een geheim nummer of blokkeer je uitgaande gesprekken. 

Gegevens

Onder het kopje Gegevens in Mijn Ziggo vind je het volgende:
 

  • Gebruikersnaam wijzigen:
    Onder het kopje Gegevens wijzig je je gebruikersnaam voor Mijn Ziggo.

  • Wachtwoord wijzigen:
    Je wijzigt hier ook je wachtwoord voor Mijn Ziggo.

  • Gegevens voor wachtwoordherstel:
    Onder het kopje Gegevens vul je een geheime vraag en een geheim antwoord in voor wachtwoordherstel. 

Veelgestelde vragen

Ik zie mijn factuur voor Mobiel van Ziggo niet. Wat nu?

Zoek je facturen en abonnementsgegevens van je Mobiel abonnement, maar zie je ze niet of kun je helemaal niet inloggen? Zo los je dat op.

Waar vind ik mijn klantnummer?

Gebruik ons handige stappenplan voor het vinden van je klantnummer. Heb je ook Mobiel van Ziggo? Dan heb je mogelijk twee klantnummers.

Ik heb een vraag over mijn factuur.

Heb je nog een vraag over je factuur? Kijk dan eens bij onze factuuruitleg

Waar vind ik de maandelijkse prijs van een pakket?

Kijk eens bij onze tarieven.

Ik ontvang mijn nieuwe wachtwoord per e-mail niet. Wat moet ik doen?

We laten je e-mailadres maar gedeeltelijk zien om je persoonsgegevens te beschermen. Daardoor is alleen ook niet zichtbaar of er een typfout in zit. Het kan ook zijn, dat je mailbox vol is.

Daarom kun je je wachtwoord ook per post laten toesturen. Kies dan bij stap 2 voor de optie Per post.

 
 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo