Naamswijziging
We vinden het belangrijk dat we je aanspreken met de juiste naam. Is je naam verkeerd gespeld of is je naam veranderd? Laat het ons weten en we passen het aan.
We vinden het belangrijk dat we je aanspreken met de juiste naam. Is je naam verkeerd gespeld of is je naam veranderd? Laat het ons weten en we passen het aan.
Ben je getrouwd of gescheiden en is je achternaam gewijzigd? Laat het ons schriftelijk weten. We hebben de volgende gegevens van je nodig:
Stuur deze gegevens dan naar ons postadres.
Is je naam gewijzigd in verband met adoptie of geloofsovertuiging? We passen dit graag aan in onze administratie. Stuur ons dan de volgende gegevens:
Stuur de benodigde gegevens dan naar ons postadres.
Heb je een geslachtsverandering ondergaan en heb je daarom je naam gewijzigd? We passen dit graag aan in onze administratie. Stuur ons dan de volgende gegevens:
Je kunt de benodigde gegevens sturen naar ons postadres.
Heb je een contract bij Ziggo en wil je het op naam van iemand anders zetten? Of wil je iemands abonnement op jouw naam zetten? Lees dan hoe je een contractovername regelt.
Is je voornaam niet goed gespeld? Of klopt je geboortedatum niet? Dan kan je dit in Mijn Ziggo heel makkelijk zelf aanpassen.