Opzeggen of overnemen bij overlijden
We wensen u en andere nabestaanden veel sterkte toe in deze moeilijke periode.
We helpen u met het kosteloos opzeggen of overnemen van het contract. Vul het formulier in en wij regelen de rest.
Gaat u het contract opzeggen?
Dan sturen we binnen 5 werkdagen een bevestiging naar het adres van de overledene.
Gaat u het contract overnemen?
Dan ziet u de nieuwe tenaamstelling op de factuur van de volgende maand.
Vul het formulier in voor een snelle afhandeling
Veelgestelde vragen
Het klantnummer staat in de bankafschrijving. U vindt het ook in de bevestigingsmail- of brief van een bestelling.
Onze collega's staan klaar om u te ontzorgen. De periode na een overlijden is hectisch, we helpen u graag.
Online: Maak gebruik van het opzegformulier.
Bellen: Liever bellen? Dat kan ook. Onze servicelijn is elke dag bereikbaar van 08.00 tot 20.00 uur.
- 0900 1884 (normale kosten voor mobiel bellen)
- 1200 (gratis vanaf een vaste telefoonlijn van Ziggo)
Per post: u kunt het opzegformulier uitprinten en opsturen naar het onderstaande adres. Vergeet niet de brief aangetekend te versturen.
Ziggo B.V.
Postbus 43048
3540 AA Utrecht
De doos wordt voor de einddatum van het abonnement als brievenbuspakketje op het aansluitadres bezorgd. Mocht u niet in de gelegenheid zijn om deze doos in ontvangst te nemen, gebruik dan gerust een stevige doos en zet daar ons retouradres op:
Ziggo retouren
Antwoordnummer 1070
5800 VB Venray
Misschien hebben de nieuwe factuur en de opzegging elkaar gekruist.
Het kan ook een factuur zijn waarop u geld terugkrijgt. Dan wordt binnen 6 weken na de eindfactuur het tegoed teruggestort op het bij ons bekende rekeningnummer.
Komt u er niet uit?
Neem dan gerust contact met ons op via 0900-1884 of 1200 (gratis via een vaste Ziggo lijn).