We hebben je verbinding gecheckt
Meer informatie over de ServiceScan
Je internet en tv horen goed te werken. Daarom controleren we regelmatig op afstand je verbinding. Vanaf de straatkast tot aan je woning. Zo weten we of alles goed werkt. En als er iets beter kan, helpen we graag met een gratis oplossing op maat. Fijn toch?
We helpen je graag
Je staat 24/7 met ons in contact via de app, chat en de website. Zo hou je zelf altijd de regie over je Ziggo zaken.
Met de handige in-app Messenger ben je zo snel mogelijk met één van onze medewerkers in gesprek.
Bel onze servicelijn
Elke dag van 8.00 tot 20.00 uur.
Contact
Bel onze servicelijn
Elke dag van 8.00 tot 20.00 uur.
- 1200 - gratis vanaf een vaste lijn van Ziggo
- 0900-1884 - normale kosten voor mobiel bellen
Wifi-vragen? Daarvoor maak je makkelijk een belafspraak. Onze experts staan voor je klaar.
Veelgestelde vragen
Elke klant met een Ziggo internet- en tv-verbinding krijgt een bericht over de ServiceScan. Je internet- en tv-verbinding horen goed te werken. Met deze service checken we je verbinding. Werkt alles goed? Fijn, niks meer aan doen! Kan je verbinding beter? Dan helpen we met een gratis oplossing op maat.
Wat vervelend dat je verbinding niet goed werkt. We helpen we je graag met het vinden van een oplossing. Maak makkelijk een belafspraak, onze experts staan voor je klaar.
We kunnen alleen het signaal van aangesloten Ziggo modems scannen. Heb je een eigen modem en kan je internetverbinding beter? Neem gerust contact op. We helpen je graag met het vinden van een oplossing.