Overslaan en ga naar inhoud

Service

Abonnement wijzigen of opzeggen

Wat vervelend dat je niet helemaal tevreden bent met onze service. We helpen je graag met het vinden van een passende oplossing.

Waarmee kunnen we je helpen?

We begrijpen dat het erg vervelend is als je niet helemaal tevreden bent met onze service. We willen dit graag met je rechtzetten. Natuurlijk helpen we je graag met het wijzigen of opzeggen van je abonnement. Mochten we toch nog iets voor je kunnen doen, bekijk dan de onderstaande oplossingen.

Abonnement opzeggen | Service

Bel onze servicelijn

We vinden het belangrijk dat je tevreden bent en dat je onze diensten met plezier gebruikt. Wanneer je ontevreden bent of een klacht hebt, helpen we je graag met het vinden van een oplossing. Bel ons, dat werkt het snelste.

Bel 1200 (vaste Ziggo lijn)
of 0900 1884 (normaal tarief)

Abonnement opzeggen | Service

Abonnement wijzigen

Wil jij je pakket wijzigen of een deel van je pakket opzeggen zoals bijvoorbeeld een tv-pakket of volop bellen? Dan regel je dat eenvoudig in Mijn Ziggo.

Abonnement opzeggen | Service

Bekijk je factuur

Bekijk je factuur om te zien uit welke kosten je abonnement is opgebouwd. Mocht je er niet helemaal uitkomen, neem dan gerust contact met ons op.

Toch afscheid nemen?

Bel ons even, zo kunnen we je het beste helpen. Ons team staat voor je klaar en kunnen mogelijke vragen beantwoorden.

Of bel gratis naar 1200 vanaf je vaste telefoonlijn van Ziggo.

Je kunt ook online opzeggen. De verwerking duurt maximaal 4 weken. We bellen vaak nog om je opzegging te bevestigen. Mochten we je de 1e keer niet bereiken dan proberen we het nog 6 keer.