Service

Abonnement wijzigen of opzeggen

Wat vervelend dat je niet helemaal tevreden bent met onze service. We helpen je graag met het vinden van een passende oplossing.

Abonnement opzeggen | Service

Waarmee kunnen we je helpen?

We begrijpen dat het erg vervelend is als je niet helemaal tevreden bent met onze service. We willen dit graag met je rechtzetten. Natuurlijk helpen we je graag met het wijzigen of opzeggen van je abonnement. Mochten we toch nog iets voor je kunnen doen, bekijk dan de onderstaande oplossingen.

Abonnement opzeggen | Service

Bel onze servicelijn

We vinden het belangrijk dat je tevreden bent en dat je onze diensten met plezier gebruikt. Wanneer je ontevreden bent of een klacht hebt, helpen we je graag met het vinden van een oplossing. Bel ons, dat werkt het snelste.

Bel 1200 (vaste Ziggo lijn)
of 0900 1884 (normaal tarief)

Abonnement opzeggen | Service

Abonnement wijzigen

Wil jij je pakket wijzigen of een deel van je pakket opzeggen zoals bijvoorbeeld een tv-pakket of volop bellen? Dan regel je dat eenvoudig in Mijn Ziggo.

Abonnement opzeggen | Service

Bekijk je factuur

Bekijk je factuur om te zien uit welke kosten je abonnement is opgebouwd. Mocht je er niet helemaal uitkomen, neem dan gerust contact met ons op.

Jammer dat je wilt opzeggen

We helpen je graag met het netjes afhandelen van je opzegging. Bellen werkt het snelste, dan word je direct geholpen.

 Bel 0900 1884  (normaal tarief)

Of bel gratis naar 1200 vanaf je vaste telefoonlijn van Ziggo.

Je kunt natuurlijk ook online opzeggen via het opzegformulier. De verwerking van je online aanvraagt duurt ongeveer twee weken. 

Jammer dat je wilt opzeggen

We helpen je graag met het netjes afhandelen van je opzegging. Bellen werkt het snelste, dan word je direct geholpen. Je kunt natuurlijk ook online opzeggen, we hebben ongeveer twee weken nodig om je formulier te verwerken. 

 Bel 1200 gratis vanaf je vaste Ziggo nummer 

of bel 0900 1884 normaal tarief

Je wordt direct geholpen

De verwerking duurt twee weken