Vind het beste mobiele abonnement

Met Ziggo Mobiel, exclusief voor Ziggo klanten, profiteer je van extra voordeel.

  • € 5 korting en 50% meer data per maand
  • maandelijks aanpasbaar
  • supersnel internet: 4G in alle bundels
Mobiele abonnementen van Ziggo

Mobiele abonnementen van Ziggo

Met Ziggo Mobiel bel en internet je nét even lekkerder. Zolang je klant bent, krijg je elke maand € 5 korting en 50% meer data per maand, veel belminuten én toegang tot ruim 2 miljoen WifiSpots in Nederland. Bovendien ben je met een Mobiel abonnement lekker flexibel. Want welke bundel je ook kiest, je zegt ze allemaal eenvoudig elke maand op en past ze, al net zo eenvoudig omhoog of omlaag aan. Zo ben je flexibel als je een keertje een maand wat minder te besteden hebt, maar houd je toch het voordeel van een abonnement.

 
 

Tips om je beste abonnement te kiezen

Soms is het lastig te bepalen welk mobiel abonnement bij je past. Maar één ding is zeker: een onverwacht hoge rekening wil je niet. Een paar tips zodat je het beste abonnement kiest:

  • Check op eerdere rekeningen hoeveel je de afgelopen tijd hebt verbruikt.
  • Schat je verbruik voor de komende tijd niet te krap in. Buiten je bundel bellen, sms’en of internetten is vaak duurder.
  • Is er iets veranderd aan je gebruik? Misschien bel of sms je wel minder omdat je kiest voor WhatsApp of Skype.
  • Kijk goed naar de databundels binnen abonnementen, zodat je altijd voldoende MB's hebt.

Tip: bij Mobiel abonnementen van Ziggo krijg je een bel/sms- en een aparte databundel.

Goedkoop bellen met een mobiel abonnement
Een sim only-abonnement of een abonnement met mobiele telefoon?

Sim Only of abonnement met mobiele telefoon?

Vaak kies je uit een Sim Only abonnement of een abonnement met een mobiele telefoon. Het verschil zit 'm niet alleen in goedkoop bellen of het toestel. Het voordeel van Sim Only is dat je niet aan een tweejarig contract vastzit. Je zegt eenvoudig elke maand op, past je abonnement eenvoudig omhoog of omlaag aan en je betaalt geen rente over een toestel dat je eigenlijk helemaal niet nodig hebt.

 
 

Zit je nog vast aan een contract?

Loopt je contract nog langer dan 60 dagen? Vul dan je gegevens in en je krijgt persoonlijk advies over het beste mobiele abonnement.

Nog vast bij een andere aanbieder?