Ziggo Mobiel

Een eerlijke deal voor je nieuwe mobiel


  • Kies zelf of je in 1, 12 of 24 keer afbetaalt
  • Telefoon staat los van je bundel
  • Sim Only bundel maandelijks aanpasbaar en opzegbaar

Hoe werkt het?

In 3 simpele stappen

1. Kies je telefoon

Vind je perfecte match met één van de toestellen uit onze collectie. Of je nu op zoek bent naar een budgettelefoon, of het allernieuwste model.

 
 

2. Kies je betaaltermijn

Betaal hoe je wilt. In één keer afbetalen of in 12 of 24 maanden tegen 0% rente. Aan jou de keus. Eén ding is zeker: het bedrag blijft gelijk.

 
 

3. Kies je bundel

Maak je keuze uit 1 van de Sim Only bundels. Welke je ook kiest, elke bundel is maandelijks aanpasbaar en opzegbaar.

 
 
Anchor locatie placeholder. Om naar deze locatie linken gebruik: #hsf-home-phones-component

Los van je bundel

Bij Ziggo Mobiel staat je Sim Only bundel los van je telefoon. Dat betekent dat je zelf bepaalt óf en wanneer je een nieuwe telefoon aanschaft en in hoeveel termijnen je deze betaalt. Dat bedrag staat dus los van het bedrag dat je aan je Sim Only bundel uitgeeft. Zo zie je precies waar je voor betaalt. Wel zo eerlijk.

Sim Only bundels

Ruime bundels voor een scherpe prijs. Tijdelijk geen aansluitkosten.

Data
200 MB 300 MB
Data
1 GB 1.5 GB
Data
3 GB 4.5 GB
Data
3 of 9 GB
Belminuten
75
Belminuten
500
Belminuten
onbeperkt
Belminuten
onbeperkt
Sms
onbeperkt
Sms
onbeperkt
Sms
onbeperkt
Sms
onbeperkt
 

* Ziggo Mobiel is alleen beschikbaar voor klanten van Ziggo. Zeg je in de toekomst je vaste diensten op dan kun je Ziggo Mobiel behouden, maar dan vervalt de korting van € 5 p.m. en de extra data.

Telefoons

Kies de telefoon die bij je past.
Betaling in één keer of in 12 of 24 maanden tegen 0% rente.

Een eerlijke deal voor je nieuwe mobiel

Tegen 0% rente

Je koopt je nieuwe telefoon bij Ziggo gemakkelijk met een lening, die je aflost in 12 of 24 maanden. Je betaalt geen rente. Dat betekent dat je dus evenveel betaalt als wanneer je je telefoon in één keer koopt.

Je zit nooit vast aan een duur abonnement

Naast de lening voor je toestel kies je de Sim Only die aansluit bij je verbruik. Je bundel is maandelijks aanpasbaar en opzegbaar. Zo zit je dus nooit vast aan een duur abonnement. Je lening kun je wanneer je maar wilt eerder afbetalen.

Geen verborgen kosten in je abonnement

Je koopt bij ons je nieuwe telefoon gemakkelijk met een lening via Ziggo Toestel Financiering. Zo zie je elke maand welk deel van je lening je aflost voor je telefoon. Dit betekent dat je in je Sim Only abonnement geen verborgen kosten hebt voor een telefoon. Je weet zo precies hoeveel je betaalt voor je telefoon en hoeveel je betaalt voor je bundel.

Los op elk moment je lening geheel af zonder extra kosten

Ziggo Toestel Financiering schrijft de termijn elke maand automatisch van je rekening af. In Mijn Ziggo vind je de maandelijkse afschrijvingen en ook wat het huidige saldo is. Wil je een keer wat meer aflossen? Dat kan. Je verlaagt daarmee je termijnbedrag en er zijn geen kosten aan verbonden. Alles in één keer afbetalen kan ook. Zo zit je nooit vast aan een duur abonnement.

 

Simkaart erin en klaar

Geen gepiel met je mobiel, maar alles in een handomdraai goed ingesteld. Je mail, voicemail en WifiSpots natuurlijk. Dat wil je, en dat dachten we al. Daarom vind je op de servicepagina alles wat je wilt weten. Van 4G aanzetten en internet instellen tot online tv-kijken en doorschakelen. Simpel en snel weer overal mobiel online.

Zit je nog vast aan een contract?

Loopt je contract nog langer dan 60 dagen? Vul dan je gegevens in en je krijgt persoonlijk advies zodra je kunt overstappen.

 
 
Nummer behouden als je overstapt
Hulp nodig met bestellen?
Bel me nu
Bel me nu

Bel me nu

Hulp bij je bestelling nodig?
Vul hieronder je telefoonnummer in en we bellen je direct gratis terug.