Je had vast wat anders in gedachten dan 404
Vind direct antwoord op je vraag met onze slimme zoekfunctie.
Het lukt de mediabox niet om de gekozen opname af te spelen.
Deze foutcode kan voorkomen op verschillende mediaboxen. Voor elke box beschrijven we wat je zelf kunt doen aan deze foutcode.
Controleer of je een andere opname kunt afspelen. Als dat wel lukt, is er tijdelijk een probleem met de geselecteerde titel. Probeer het later nog een keer.
Controleer of Replay TV werkt. Klik hiervoor in de televisiegids op een willekeurige titel waar je het Replay TV-icoon achter ziet staan. Als dit wel lukt, is er een tijdelijk probleem met het afspelen van je opnames. Probeer het later nog een keer.
Lukt het ook niet om naar Replay TV te kijken, is er een mogelijk een storing.
Zet de mediabox uit met de aan-uitknop op de achterkant van het apparaat. Wacht tenminste tien seconden voor je de box weer aanzet. Heeft jouw mediabox geen aan-uitknop? Haal dan de stroom tenminste tien seconden van de box.
Het kan enkele minuten duren totdat de mediabox opgestart is.
Schakel de mediabox weer in met de afstandsbediening of met de stand-by knop aan de voorzijde.
Nog geen oplossing? Mogelijk is er iets met de kabels of aansluitingen in huis. Check snel waar het probleem zit.
Dat is vervelend. Helaas kun je zelf niet meer doen. We gaan je natuurlijk helpen om het probleem op te lossen. Neem contact met ons op. Vermeld daarbij de foutcode.
Klanten en specialisten helpen je alles uit onze producten te halen. Samen weten we meer!
Met Ziggo GO kijk je live televisie en On Demand op je computer, smartphone of tablet.