Foutcode CS2004

Wat betekent foutcode CS2004?

Als je deze foutcode in beeld krijgt, lukt het de Mediabox Next niet om een bepaalde tv-zender te laten zien. Het is mogelijk dat de kabels niet goed vastzitten. Als sommige zenders het wel doen, wil niet zeggen dat de kabels wel goed vastzitten.

Dit kun je doen bij foutcode CS2004

1. Zijn de kabels nog goed aangesloten?

Check aan de achterzijde van de mediabox of de internetkabel en de coaxkabel allebei nog stevig zijn aangesloten. Druk voor de zekerheid de stekkers van beide kabels nog een keer goed aan.

Controleer vervolgens of de andere kant van de kabels ook nog goed vastzitten.

2. Zap naar een andere zender

Als je de kabels hebt gecontroleerd, zap dan naar een aantal andere zenders. Hebben meer zenders geen beeld? Neem dan contact met ons op.
Heb je op andere zenders wel beeld? Ga daarna weer terug naar de zender waar de foutcode verscheen.

3. Controleer de aansluitingen en kabels

Als de foutcode nog in beeld blijft, kan er een ander probleem zijn met de bekabeling.

4. Blijft de foutcode in beeld?

Heb je alles geprobeerd, maar blijft de foutmelding hardnekkig in beeld? Dat is balen. We gaan je natuurlijk helpen om het probleem op te lossen. Neem dan contact met ons op. Dan zoeken we samen uit waarom het niet werkt en wat de oplossing is.

Foutcodes op de Ziggo Community

Lees meer over de foutcode CS2004 of deel jouw gouden tip om het probleem op te lossen in de Ziggo Community.

Foutcodes op de Ziggo Community

Lees meer over de foutcode CS2004 of deel jouw gouden tip om het probleem op te lossen in de Ziggo Community.

Foutcodes op de Ziggo Community

Lees meer over de foutcode CS2004 of deel jouw gouden tip om het probleem op te lossen in de Ziggo Community.

 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo