2. Zap naar een andere zender

Foutcode CS2004

Wat betekent foutcode CS2004?

Deze foutcode krijg je wanneer er een probleem met het coax-signaal is.

Dit kun je doen bij foutcode CS2004

1. Controleer of er een storing is

Het kan zijn dat er een storing is, of gepland onderhoud. Als dat het geval is, is geduld de oplossing.
Vul hieronder je postcode en huisnummer in. Je ziet zo of er een storing bekend is of onderhoudswerkzaamheden zijn.

  • Vul een geldige postcode in, bijv: 1234AB
  • Vul een geldige huisnummer in, zonder toevoeging
Toevoeging selecteren Geen toevoeging
Vul een geldige postcode in, bijv: 1234AB
Vul een geldige huisnummer in, zonder toevoeging
De combinatie van je postcode en huisnummer kennen we niet. Heb je misschien een typfout gemaakt?

Status

Bekend sinds

Wanneer is het opgelost?

Opgelost sinds

We hebben geen werkzaamheden gepland op dit adres We hebben geen storingen gevonden op dit adres

Werkzaamheden (0)

Storingen (0)

Werkzaamheden (0)

Storingen (0)

Ontvang een bericht wanneer de storing is opgelost

SMS naar 06-nummer:
Vul een nummer of e-mailadres in.
Er is iets fout gegaan. Heb je misschien een typfout gemaakt?
We hebben je aanmelding binnen. Je krijgt een bericht wanneer de storing is opgelost.

2. Is de coaxkabel nog goed aangesloten?

Check aan de achterzijde van de mediabox of de coaxkabel nog stevig is aangesloten. Druk voor de zekerheid de stekkers van de kabel nog een keer goed aan.

Controleer vervolgens of de andere kant van de kabel ook nog goed vastzit (in het modem of de aansluiting in de muur).

3. Zap naar een andere zender

Als je de kabels hebt gecontroleerd, zap dan naar een aantal andere zenders.
Zie je foutcode CS2004 op alle zenders behalve NPO 1, NPO 2, NPO 3 en Ziggo Sport? Dan is er mogelijk iets niet goed gegaan bij een frequentiewijziging in je regio. Dit is gelukkig simpel opgelost met de onderstaande stappen: 

1. Ga naar MijnZiggo
2. Kies onder Producten voor Televisie.
3. Onder de kop Digitale ontvanger en smartcards klik je op de link "Zenders en pincode herstellen".
4. Op de pagina die hierna verschijnt zie je Zenderaanbod ophalen.
5. Klik op de button "Opnieuw ophalen".

Na 15 minuten moeten alle zenders het weer doen.

4. Controleer de aansluitingen en kabels

Als de foutcode nog in beeld blijft, kan er een ander probleem zijn met de bekabeling.

5. Blijft de foutcode in beeld?

Heb je alles geprobeerd, maar blijft de foutmelding hardnekkig in beeld? Dat is balen. We gaan je natuurlijk helpen om het probleem op te lossen. Neem dan contact met ons op. Dan zoeken we samen uit waarom het niet werkt en wat de oplossing is.

Foutcodes op de Ziggo Community

Lees meer over de foutcode CS2004 of deel jouw gouden tip om het probleem op te lossen in de Ziggo Community.

Foutcodes op de Ziggo Community

Lees meer over de foutcode CS2004 of deel jouw gouden tip om het probleem op te lossen in de Ziggo Community.

Foutcodes op de Ziggo Community

Lees meer over de foutcode CS2004 of deel jouw gouden tip om het probleem op te lossen in de Ziggo Community.

 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo