Winkels open waar het kan

Laatste update: 19 maart 2020 17.35 uur

Ook in deze bijzondere tijd geven we onze klanten graag de nodige hulp en service om verbonden te blijven. Want nooit eerder waren onze telecomdiensten zo cruciaal.

Daarom heropenen we vanaf vrijdag 20 maart gefaseerd en waar het kan onze winkels. Kijk voor actuele informatie over winkels en openingstijden op de vodafone app of vodafone.nl/winkels, zoek een winkel en klik op ‘Vodafone’. De actuele openingstijden staan dan in beeld. Je kunt bij alle winkels ook terecht met vragen over Ziggo.

We zien hoe de ingrijpende maatregelen tegen en de gevolgen van het coronavirus onze samenleving beïnvloeden. En we realiseren ons meer dan ooit hoe belangrijk het is om verbonden te blijven met familie en vrienden. Maar ook alle thuiswerkers en veel bedrijven mogen op ons rekenen om met hun werk, collega’s en klanten in contact te kunnen blijven. Als media- en telecommunicatiebedrijf nemen we onze verantwoordelijkheid in deze uitzonderlijke situatie.

Dringend verzoek: regel zoveel mogelijk zaken online via ziggo.nl en vodafone.nl.

Voor onze winkels nemen we speciale maatregelen zodat onze medewerkers en klanten zich maximaal veilig voelen. Zo geven we in de winkel alleen urgente service. Belangrijk blijft dat klanten die hoesten, een neusverkoudheid of verhoging hebben de winkel niet bezoeken. We helpen hen graag via andere kanalen van Vodafone en Ziggo.

Voor de aankoop van onze producten of diensten kun je alleen terecht op onze websites of bij onze collega’s van de klantenservice.

 

 

Contact met ons

Ziggo en Vodafone zijn elke dag bereikbaar.

Bel Ziggo gratis 1200 vanaf een Ziggo telefoonaansluiting, of 0900 – 1884 tegen normaal tarief. Zakelijke klanten bellen gratis 0800 - 0620.


Bel Vodafone gratis vanaf een vaste lijn op 0800 - 0094 of mobiel 1201. Zakelijke klanten bellen 1200.
Of kijk op ziggo.nl/contact of vodafone.nl/support voor andere manieren om contact met ons op te nemen.

 

Wat doen we verder in de winkels?

  • We hanteren de normale openingstijden, maar zijn op zondag en koopavonden gesloten, tenzij een gemeente of winkelcentrum centraal een ander openingstijdenbeleid heeft.

  • Per winkelmedewerker laten we één klant binnen en de deur wordt per klant geopend. Zo voorkomen we dat er te veel mensen in de winkel zijn. Vodafone en/of Ziggo klanten krijgen hierbij voorrang.

  • We houden een minimale afstand van 1,5 meter van elkaar. Dit geldt zowel voor klanten als collega’s. Onze winkels worden hiervoor in zones gedeeld en er zijn desinfecterende handgels en sprays aanwezig.

  • Betalen kan alleen nog met pin, niet meer met contant geld.

  • Een telefoon inleveren voor reparaties kan niet in de winkel. Meld het toestel aan op https://repair.vodafone.nl/voda_nl/ en kies wanneer onze koerier hem op kan halen.

  • Om besmetting zoveel mogelijk te voorkomen, pakken we producten niet meer in en nemen geen identiteitsbewijzen of toestellen meer in handen. Simkaarten mogen alleen door de klant zelf worden geplaatst. Als een klant hulp nodig heeft met bijvoorbeeld zijn of haar instellingen, dan helpen we met aanwijzingen op afstand.

We volgen de situatie op de voet. Elke dag is er afstemming met winkelmanagers en teams en kijken we opnieuw of de voorgenomen maatregelen afdoende zijn.