Je factuur betalen

Iedere maand krijg je een factuur van Ziggo. Het grootste deel van onze klanten kiest voor een automatische incasso. Is de incasso niet gelukt en wil je een betaling zelf overmaken? Bekijk de betaalmogelijkheden. 

Maandelijkse betalingen

Gemakkelijk betalen via automatische incasso

Bijna al onze klanten kiezen voor automatische incasso. Het is gratis, betrouwbaar en gemakkelijk. Bij deze manier van betalen schrijft Ziggo het factuurbedrag iedere maand automatisch van je rekening af. Je betaalt altijd op tijd en je kunt tot 56 dagen na de factuurdatum het bedrag laten storneren. De betaling verwerken we binnen 1 werkdag. 

Wil je ook betalen via automatische incasso? We regelen het graag voor je. Neem contact met ons op of geef een schriftelijke machtiging.

Losse betalingen

  • Snel online betalen via je bank

Wil je handmatig een betaling verrichten? Maak het bedrag dan over naar rekening NL98INGB0000845745 ten name van Ziggo Services B.V. onder vermelding van je klantnummer en factuurnummer(s). Je vindt het rekeningnummer ook op je maandelijkse factuur in Mijn Ziggo. Je factuur bekijken doe je zo:

  1. Log in op Mijn Ziggo.
  2. Klik op Facturen of Facturen en betalingen.
  3. Klik op de laatste Factuur of het tabblad van afgelopen Maand.
  4. Klik op de knop Gespecificeerd of Download als PDF.

Het rekeningnummer (IBAN) vind je in de rechterbovenhoek van je factuur. Je klantnummer en het factuurnummer staan linksboven op je factuur.

  • Online accorderen, iDEAL en AcceptEmail

UPC en Ziggo zijn nu samen Ziggo. Een paar zaken lopen wel nog verschillend. Wil je de online betaalmogelijkheden zien die je hebt? Voer hieronder dan je postcode en huisnummer in, en klik op Ga verder.

 

Neem contact met ons op

De beschikbaarheid van onze producten op het door jou opgegeven adres kunnen helaas niet online worden besteld. Neem contact op met één van onze verkoopmedewerkers om je bestelling af te ronden.

Bel 0900 – 0730 (normaal tarief)

Er is iets misgegaan, heb je een typfout gemaakt?
Vul je postcode in
Vul je postcode in. Bijv. 1111AA
Vul je huisnummer in
Vul je huisnummer in zonder toevoeging
Deze postcode kennen we niet
  • Pinnen of contant via GWK

Heb je een betalingsachterstand? Via GWK Travelex betaal je snel en gemakkelijk het totaalbedrag via pin of contant.

Dit kan als standaard- of spoedbetaling. Bij de betaling heb je een legitimatiebewijs nodig. Neem ook je laatste herinnerings- of afsluitbrief mee. Hierin staat het betalingskenmerk.

Vind een vestiging bij je in de buurt via GWK Travelex. Standaardbetalingen verwerken we binnen 2 werkdagen. Spoedbetalingen verwerken we binnen 1 werkdag nadat we bericht hebben ontvangen van GWK Travelex.

Betaalregeling

Het kan natuurlijk zijn dat betalen je even niet goed uitkomt. Neem dan contact met ons op. Mogelijk kom je in aanmerking voor een betaalregeling. Bel gratis 1200 (vanaf je vaste telefoonaansluiting van Ziggo) of 0900 - 1884 (normaal tarief).

Heb je een vraag over het incassotraject en de bijbehorende kosten? Lees dan alles over het Incassotraject van Ziggo.

Ben je afgesloten en wil je weten wanneer je diensten weer worden aangesloten? Lees meer over Betaalachterstand.

Vragen over facturen

Hoe weet ik of ik een nieuwe factuur ontvangen heb?

Heb je een e-mailadres in Mijn Ziggo opgegeven? Dan krijg je een paar dagen voor de afschrijving een factuurnotificatie. Dat is een e-mail waarin we je laten weten dat je nieuwe factuur klaar staat in Mijn Ziggo en wat je factuurbedrag is.

Waar bekijk ik mijn factuur?

Je openstaande saldo en je facturen van de laatste van de laatste 12 maanden bekijk je in Mijn Ziggo.

Waarom staan sommige gesprekken dubbel op mijn factuur?

Je hebt dan een servicenummer gebeld. Dat zijn nummers die beginnen met 090, 18, 084 of 087. De kosten voor deze nummers bestaan uit twee delen en staan daarom op 2 aparte regels. Lees meer over servicenummers

 

Vragen over betalen

Ik wil mijn rekeningnummer wijzigen.

Je rekeningnummer wijzig je heel makkelijk via Mijn Ziggo. Je krijgt een bevestigingsbrief van de wijziging.

Kijk in Mijn Ziggo bij Klantgegevens, of bij Facturen en betalingen, Factuur- en betaalopties.

Wat is het rekeningnummer van Ziggo?

Ziggo heeft verschillende rekeningnummers. Je vindt het juiste rekeningnummer altijd op je maandelijkse factuur in Mijn Ziggo. Vermeld bij een overschrijving altijd je klantnummer en factuurnummer(s) in het opmerkingenveld. Je maandelijkse factuur bekijken doe je zo:

  1. Log in op Mijn Ziggo.
  2. Klik op Facturen of Facturen en betalingen.
  3. Klik op de laatste Factuur of het tabblad van afgelopen Maand.
  4. Klik op de knop Gespecificeerd of Download als PDF.

Het rekeningnummer (IBAN) vind je in de rechterbovenhoek van je factuur. Je klantnummer en het factuurnummer staan linksboven op je factuur.

Kan ik betalen met een buitenlands rekeningnummer?

Ja, dat kan. Je hebt hiervoor nodig:

  • het rekeningnummer (IBAN) van Ziggo
  • de BIC van Ziggo
  • je klantnummer
  • je factuurnummer

Je vindt deze gegevens op je maandelijkse factuur in Mijn Ziggo. Je maandelijkse factuur bekijken doe je zo:

  1. Log in op Mijn Ziggo.
  2. Klik op Facturen of Facturen en betalingen.
  3. Klik op de laatste Factuur of het tabblad van afgelopen Maand.
  4. Klik op de knop Gespecificeerd of Download als PDF.

Het rekeningnummer (IBAN) en de BIC vind je in de rechterbovenhoek van je factuur. Je klantnummer en het factuurnummer staan linksboven op je factuur.

Ik kan nog niet betalen. Wat moet ik doen?

Het kan natuurlijk zijn dat betalen je even niet goed uitkomt. Neem dan contact met ons op. Mogelijk kom je in aanmerking voor een betaalregeling. Bel gratis 1200 (vanaf je vaste telefoonaansluiting van Ziggo) of 0900 - 1884 (normaal tarief).

Hoe kan ik een betaalachterstand nog meer betalen?

Er zijn verschillende manieren om een betaalachterstand te betalen. Voer hieronder je postcode en huisnummer in, en klik op Ga verder. 

 

Neem contact met ons op

De beschikbaarheid van onze producten op het door jou opgegeven adres kunnen helaas niet online worden besteld. Neem contact op met één van onze verkoopmedewerkers om je bestelling af te ronden.

Bel 0900 – 0730 (normaal tarief)

Er is iets misgegaan, heb je een typfout gemaakt?
Vul je postcode in
Vul je postcode in. Bijv. 1111AA
Vul je huisnummer in
Vul je huisnummer in zonder toevoeging
Deze postcode kennen we niet
 
 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo