Abonnement overnemen

Heb je een contract bij Ziggo en wil je het op naam van iemand anders zetten? Dat is mogelijk in het geval van een scheiding of overlijden. We helpen je er graag bij.  

Overname bij scheiding

We willen verrassingen voorkomen. Daarom is het belangrijk dat jij en je ex-partner allebei instemmen met een overname van het abonnement. Om dat voor je te regelen, hebben we het volgende nodig:

Een verklaring die jij en je ex-partner ondertekenen. Om het je makkelijk te maken hebben we daarvoor een formulier gemaakt.

Print het formulier uit, vul het samen in en stuur het ons toe mét een kopie van een geldig legitimatiebewijs van jou én van de nieuwe contractant. Maak je burgerservicenummer (BSN) en je pasfoto onherkenbaar op de kopie van je legitimatiebewijs. Deze privacygevoelige informatie is voor ons niet nodig. Als je het abonnement overneemt, ontvang je een bevestiging per post van de overname van het abonnement.

Ons postadres is:

Ziggo
Postbus 320
8200 AH Lelystad

Overname bij overlijden

Wil je een Ziggo abonnement op je naam laten zetten in verband met een overlijden? Dat kan als je een eerstegraadsfamilielid bent (echtgenoot, ouder of kind). Op de pagina overnemen bij overlijden regel je het online.

 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo