Gegevens wijzigen

Staat er een spelfout in je naam of klopt de aanhef niet? Geef het aan ons door. Ook horen we het graag als je een nieuw rekeningnummer, telefoonnummer of e-mailadres hebt. Hoe? We helpen je hieronder graag op weg.

Rekeningnummer en betaalwijze aanpassen

Ander rekeningnummer? Of betaal je liever op een andere manier? Geef het aan ons door in Mijn Ziggo.

Naar Mijn Ziggo

Typfout

We vinden het belangrijk dat we je aanspreken met de juiste naam. En dat we je naam correct schrijven. 

Typfout doorgeven

 
 

Naamswijziging

Ben je gescheiden of juist getrouwd? Of is je naam om een andere reden veranderd? Laat het ons weten.
 

Naamswijziging doorgeven

 
 

Je contactgegevens

We bereiken je graag op het juiste telefoonnummer of e-mailadres. Geef het daarom aan ons door als er iets niet klopt.

 

Mailadres en telefoon wijzigen

 
 

Abonnement wijzigen

Mag het ietsje meer zijn? Of juist minder? Geen probleem. Je past dit heel makkelijk zelf aan in Mijn Ziggo.

Abonnement aanpassen

 

Telefooninstellingen aanpassen

Geheim nummer

Je kunt natuurlijk kiezen voor een geheim telefoonnummer. Lees er meer over.

Geheim nummer aanvragen

 
 

Nummerblokkade

Wil je niet meer met je vaste telefoon naar 0900-nummers kunnen bellen. Blokker dan deze nummers met dit stappenplan.

Nummerblokkade instellen

 
 

Verhuizen

Stapelen de verhuisdozen zich al op? Tijd om ons je verhuizing door te geven. Laat ons minimaal twee weken voor de verhuizing het nieuwe adres weten.

Verhuizing doorgeven

Veelgestelde vragen

Hoe geef ik een ander e-mailadres voor contact door?

Wil je een ander e-mailadres aan ons doorgeven waar we de factuurmail of serviceberichten heen mogen sturen? Log in op Mijn Ziggo. Bij ‘Gegevens’ verander je het direct. Binnen enkele dagen ontvang je de serviceberichten van Ziggo op dat e-mailadres.

Hoe zorg ik dat ik (geen) reclamepost van Ziggo krijg?

Je bepaalt zelf of je commerciële post, sms'jes, e-mail of telefoontjes van Ziggo krijgt. Natuurlijk houden we je graag op de hoogte van nieuwe aanbiedingen en acties. Wil je reclame van Ziggo ontvangen of niet? Log in op Mijn Ziggo. Bij ‘Gegevens’ kies je voor ‘Privacy’ en verander je de instellingen zelf.

Welke abonnementen heb ik?

In Mijn Ziggo kun je precies zien welke abonnementen en diensten je van Ziggo afneemt.

Hoe meld ik een smartcard af?

Onze medewerkers van de Klantenservice melden je oude smartcard graag voor je af.

Neem contact op

Waar wijzig ik mijn e-mailwachtwoord?

Je wachtwoord vergeten? Of wil je gewoon een nieuw wachtwoord instellen? In Mijn Ziggo stel je eenvoudig een wachtwoord in voor je e-mailadres. 

Hoe wijzig ik mijn wifi-wachtwoord?

Natuurlijk kun je je wifi-wachtwoord aanpassen. We leggen in dit stappenplan uit hoe je dit doet.

Hoe pas ik mijn betaalcode en pincode aan?

Met een mediabox van Ziggo kun je ook On Demand films en series bestellen. Het is alleen niet altijd de bedoeling dat iedereen dat ook daadwerkelijk doet. Dan kan je met een pincode deze functies afschermen. Hoe je dit doet, leggen we hier uit.