Ziggo Community

Samen met onze klanten gaan we antwoord zoeken op alle vragen die je hebt rondom onze producten en diensten. Ook stellen we het op prijs als je daarbij helpt, vanuit je eigen ervaring!

De Ziggo Community is dé plek om samen met andere klanten van Ziggo te praten over producten en diensten van Ziggo. Je deelt bijvoorbeeld tips voor het verbeteren van televisie, internet of bellen of je vraagt hulp bij instellen van bijvoorbeeld e-mail of internet op smartphone. Van basisvragen tot geavanceerde technische vraagstukken, het maakt allemaal niet uit. Kom je er met hulp van andere klanten echt niet uit? Dan staan de moderators van Ziggo klaar om mee te denken over de oplossing.

Ga direct naar de Ziggo Community

Zo gebruik je de Ziggo Community

We hebben de Ziggo Community zo gemaakt dat je zonder veel moeite direct aan de slag kunt. Kom je er toch niet helemaal uit? Geen probleem, we nemen de belangrijkste functies met je door.

Inloggen en registreren

Om gebruik te maken van de Ziggo Community log je in met je Mijn Ziggo gegevens. De eerste keer kies je een eigen gebruikersnaam.

Zo log je in op de Ziggo Community

Profiel aanpassen

In je profiel geef je aan welke producten je allemaal gebruikt en waar je interesses liggen. Zo weten andere gebruikers waar je ze mee kunt helpen.

Zo pas je je profiel aan

Een topic posten

Heb je een brandende vraag? Of wil je graag iets handigs delen? Door een topic te posten kunnen andere gebruikers het lezen en reageren.

Zo post je een topic

Problemen met inloggen?

Lukt het niet om in te loggen op de Ziggo Community? Controleer dan altijd eerst of je wel kunt inloggen in Mijn Ziggo. Dit zijn namelijk dezelfde inlogggegevens. Als je ook niet kunt inloggen op Mijn Ziggo dan is er misschien een storing. Krijg je de melding dat je gebruikersnaam of wachtwoord onjuist is? Vraag dan een nieuwe gebruikersnaam of een nieuw wachtwoord aan.

 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact op met onze Klantenservice.

Klantenservice