Overslaan en ga naar inhoud

Facturen & betalen

Je krijgt van ons iedere maand een factuur. Soms roept het bekijken van een nieuwe factuur vragen op. Hier vind je alles over je factuur, betaalmogelijkheden en het incassotraject.

Bekijk je facturen van de afgelopen 18 maanden in Mijn Ziggo of de Mijn Ziggo app:

Uitleg over je factuur

Soms wil je extra uitleg over je factuur. Als je net klant bent geworden of je abonnement hebt veranderd, kan een factuur anders zijn dan je verwacht.

Je factuur betalen

Het grootste deel van onze klanten kiest voor automatische incasso. Is de incasso niet gelukt en wil je de factuur op een ander manier betalen?

Een betaalachterstand

Het kan wel eens voorkomen dat je een rekening niet op tijd hebt betaald. Maar als dit te lang duurt en je betaalachterstand te groot wordt, kunnen we je Ziggo abonnement stopzetten.

Bekijk je facturen

In de Mijn Ziggo app

  • Ook pas je hier je gegevens aan
  • Stuur je ons 24/7 een bericht
  • En vind je een geplande monteursafspraak