Klacht

We vinden het belangrijk dat je tevreden bent en dat je onze diensten met plezier gebruikt. Ben je ontevreden over een product of dienst van Ziggo? Dan willen we dat graag weten. We nemen elke klacht zorgvuldig in behandeling.

Laat ons weten wat je dwars zit. We gaan samen we op zoek naar de juiste oplossing.

Bel met je Ziggo telefoonlijn 1200 (gratis) of 0900 - 1884 (normaal tarief) met een andere telefoonaansluiting. Ben je een zakelijke klant? Bel ons dan op 0800 - 0620. Liever mailen? Gebruik dan het contactformulier. Heb je een dringende vraag, zoals een vraag over een storing of installatie? Telefonisch helpen we je sneller.

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik het beste mijn klacht indienen bij Ziggo?

Telefonisch kunnen we je het best helpen. Bel met je Ziggo telefoonlijn 1200 (gratis) of 0900 - 1884 (normaal tarief) met een andere telefoonaansluiting. Mail je ons liever? Dat kan natuurlijk ook. Gebruik ons online contactformulier.

Ik heb een klacht ingediend bij Ziggo. Hoe nemen jullie contact met mij op?

Naar aanleiding van je vraag nemen we telefonisch of per e-mail contact met je op.

Wat is de klachtenprocedure van Ziggo?

Lees onze volledige klachtenprocedure.

Ik ben het oneens met de oplossing van Ziggo. Wat kan ik doen?

We doen er alles aan om een juiste oplossing te vinden voor je klacht.

Ben je toch niet tevreden met de oplossing? Dat vinden we erg jammer. Je kunt dan een klacht indienen bij de Geschillencommissie. De Geschillencommissie is een onafhankelijke en onpartijdige instantie en helpt je om geschillen op te lossen.

Ben je het niet eens met de uitspraak van de Geschillencommissie? Dan kun je de uitspraak voorleggen aan de rechter. Lees alles over de klachtenprocedure van de Geschillencommissie.