Opzegformulier

Jammer dat het tijd is om afscheid van elkaar te nemen. Dat regelen we natuurlijk netjes. Bellen is het snelste. Of gebruik het opzegformulier hieronder. 

Liever per post opzeggen? Stuur dan onderstaande informatie, geschreven, getypt of geprint aan ons onder vermelding van Opzegging. 

Is een bekende of familielid van je overleden en wil je het abonnement opzeggen? Geef het aan ons door via het opzeggen of overnemen bij overlijden formulier.

Bel ons voor een persoonlijk advies of om je opzegging door te geven. Bel gratis 1200 (vanaf je vaste telefoonaansluiting van Ziggo) of 0900 - 1884 (normaal tarief) voor onze Klantenservice.

Ben je een zakelijke klant? Bel ons dan op 0800 - 0620

  1. Je hebt je klantnummer nog niet ingevuld.
  2. Je hebt je voornaam nog niet ingevuld.
  3. Je hebt je achternaam nog niet ingevuld.
  4. Je hebt je adres nog niet ingevuld. ??????
  5. Je hebt nog geen huisnummer ingevuld. Je huisnummer bestaat alleen uit cijfers. Vul eventuele toevoegingen hieronder in.
  6. Je hebt nog geen postcode ingevuld. Je postcode is niet correct. Controleer je postcode en probeer opnieuw. Bijvoorbeeld 1234AB.
  7. Je hebt nog geen woonplaats ingevuld.
  8. Je hebt je telefoonnummer nog niet ingevuld. Je telefoonnummer is niet correct. Controleer je telefoonnummer en probeer opnieuw. Bijvoorbeeld 0201234567.
  9. Je hebt je e-mailadres nog niet ingevuld. Je e-mailadres is niet correct. Controleer je e-mailadres en probeer het opnieuw.
  10. Vul een geldig IBAN (bijv. NL99BANK0123456789) in.
  11. Wat wil je opzeggen?

  12. Je hebt nog niet aangegeven wat je wilt opzeggen.
  13. Waarom wil je opzeggen?

    We zijn erg benieuwd naar de reden van je opzegging.

  14. Je hebt nog niet aangegeven waarom je wilt opzeggen.