Voorwaarden

De voorwaarden van onze diensten

Op je overeenkomst met Ziggo zijn verschillende voorwaarden van toepassing. Om alle voorwaarden te zien die voor jou van toepassing zijn, voer je je postcode in. 

 

Neem contact met ons op

De beschikbaarheid van onze producten op het door jou opgegeven adres kunnen helaas niet online worden besteld. Neem contact op met één van onze verkoopmedewerkers om je bestelling af te ronden.

Bel 0900 – 0730 (normaal tarief)

Er is iets misgegaan, heb je een typfout gemaakt?
Vul je postcode in
Vul je postcode in. Bijv. 1111AA
Vul je huisnummer in
Vul je huisnummer in zonder toevoeging
Deze postcode kennen we niet

In het kort

  • Om een dienst af te nemen heb je Kabel TV nodig.
  • Je sluit een abonnement bij Ziggo altijd voor onbepaalde tijd. Je kunt je abonnement maandelijks opzeggen.
  • Soms geldt er een minimum looptijd. Dit is bijvoorbeeld als je gebruiktmaakt van een actie met korting.
  •  Extra zenders zijn maandelijks opzegbaar.
  • Ziggo kan je aanvraag afwijzen, bijvoorbeeld als er nog facturen onbetaald zijn.
  • Na acceptatie van je aanvraag heb je 14 kalenderdagen bedenktijd.