Samsung Galaxy S10+ 128GB Black
1Kies je telefoon en betaaltermijn
Meedere toestellen nodig?
De thuiskopieheffing is wettelijk verplicht. De heffing compenseert auteurs en artiesten voor het kopiëren van muziek en films voor privégebruik.
2Kies je Vodafone abonnement
Combineer Vodafone met Ziggo Alles-in-1 en krijg non-stop gratis extra's!
Heb je Ziggo op je adres?
Tot € 5 korting op je Vodafone Red abonnement
Dubbele data op elk Vodafone abonnement op je adres
Extra tv-pakket: Kids, Movies & Series L of Ziggo Sport Totaal
Veilig Online: beveilig tot 20 laptops, tablets en/of smartphones!
Deze tabel bevat een voorbeeld van een toestellening en de prijs die je hiervoor per maand betaalt. De toestellening is een aflopend goederenkrediet aangeboden door Vodafone Financial Services B.V. Bekijk de kredietvoorwaarden en het standaardinformatieblad. Vodafone Libertel B.V. treedt op als verbonden bemiddelaar voor Vodafone Financial Services en bemiddelt uitsluitend voor Vodafone Financial Services. Vodafone Financial Services en Vodafone Libertel geven geen advies over de toestellening. Je dient zelf te bepalen of de toestellening aansluit bij jouw persoonlijke omstandigheden.
Contante waarde | Aanbetaling | Totaal kredietbedrag | Jaarlijks kosten percentage | Rente op jaarbasis | Bedrag per maand | Duur in maanden | Totaal bedrag |
xxxx | xxxx | xxxx | xxxx | xxxx | xxxx | xxxx | xxxx |
xxxx | xxxx | xxxx | xxxx | xxxx | xxxx | xxxx | xxxx |
Tarieven
Alle tarieven bij elkaar
Het standaardtarief voor bellen buiten je bundel is €0,25 per minuut. Het standaardtarief voor dataverbruik buiten je bundel is €2 per 200MB.
Alle gesprekken worden afgerekend per seconde. Mobiel internet binnen je bundel wordt afgerekend per kB. Mobiel internet buiten je bundel wordt afgerekend per 200MB.
0800- en 116-nummers zijn gratis. Telefoonnummers die beginnen met 084, 085, 087, 088, 0900, 0906, 0909, 14, 18 en servicenummers vallen buiten je bundel. Hier betaal je extra voor.
Bekijk alle tarieven van Vodafone Start en Vodafone Red.
De Engelse versie vind je hier.
Contract
Zo gaat je contract in en zo eindigt het
Je abonnement gaat in zodra je je simkaart activeert of zodra je nummer is overgezet na een aanvraag tot nummerbehoud. Vanaf dat moment begint de maandelijkse automatische incasso.
Aan het einde van je contractperiode wordt je abonnement automatisch iedere maand met 30 dagen verlengd. Je abonnement is dan maandelijks opzegbaar.
Tussentijds eenvoudig je bundel aanpassen
Wil je meer data in je bundel? Of juist meer belminuten?Je kunt je abonnement of bundel vaak eenvoudig aanpassen, ook als je contract nog loopt. Hier lees je hoe je dat kunt doen.
Bestellen
Wat kun je verwachten als je bestelt?
Als je bestelt, hebben we een aantal gegevens van je nodig. Bij het afronden van je bestelling word je vanzelf naar de juiste invulvelden doorverwezen. We hebben onder andere het documentnummer van een geldig legitimatiebewijs en je rekeningnummer nodig. Als je die nummers niet uit je hoofd kent, is het dus handig om even je legitimatiebewijs en bankpas erbij te pakken.
Als je alles hebt ingevuld en je bestelling hebt afgerond, krijg je een bevestigingsmail. Belangrijk om te weten is dat je deze mail van Vodafone krijgt, net als alle andere berichten voor je Sim Only-abonnement. Dat geldt ook als je je abonnement bij Ziggo hebt besteld. Niet schrikken dus.
Je simkaart wordt per post verstuurd. Je krijgt bij ons een 3-in-1-simkaart. Die bevat een normale, micro- en nanosimkaart in één. Je drukt de simkaart die in jouw toestel past heel makkelijk uit de plastic kaart.
Als je een nieuw nummer hebt, hoef je alleen nog maar je simkaart te installeren. Je nummer is dan al actief. Vanaf het installeren gaat je abonnement ook meteen in. Heb je nummerbehoud aangevraagd? Dan gaat je abonnement lopen op het moment dat de aanvraag is goedgekeurd.
Nummerbehoud
Nummerbehoud regelen we voor je
Je kunt vanaf 120 dagen voordat je huidige abonnement afloopt al gratis nummerbehoud aanvragen. Je bepaalt zelf wanneer je nummer wordt omgezet, tot maximaal 90 dagen nadat je nieuw contract is ingegaan.
Nummerbehoud vraag je gratis aan tijdens het bestellen. Vul je telefoon- of klantnummer in en wij doen de rest.
Alle informatie over je Vodafone abonnement
Je bundel gebruik je ook in de EU
Naast in Nederland kun je je bundel ook automatisch in de EU gebruiken. Handig!
Bij Red-abonnementen vallen de eerste 100 belminuten per maand vanuit Nederland naar andere EU-landen binnen je bundel. Voor Start-abonnementen valt bellen vanuit Nederland naar EU-landen niet binnen je bundel.
Als je als Ziggo-klant dubbele data krijgt, kun je (een deel van) die data in de EU gebruiken.Bij een Red-abonnement geldt een limiet van 10GB per maand en voor Red Super geldt een limiet van 20GB per maand. Bij Red Essential en de Smart-abonnementen mag je alle dubbele data gebruiken in de EU gebruiken.
Om misbruik in het buitenland te voorkomen, geldt een Fair Use Policy.
Betalen gaat per automatische incasso
Je maandelijkse bundel en je maandelijkse toestelkosten betaal je altijd vooraf op basis van automatische incasso. Eventuele extra kosten die je gemaakt hebt, betaal je aan het einde van de maand. Die tellen we op bij de kosten voor je bundel en de toestelkosten voor de komende maand.
Bundel (bijna) op? Sms'je!
Als je door 80% van je bel- of databundel heen bent, krijg je van ons een sms’je. Zodra je er helemaal doorheen bent, krijg je er nog een.
Retour en 2 jaar garantie
Op al je aankopen in onze shop krijg je 2 jaar garantie. Verder mag je je bestelling tot 14 dagen na ontvangst terugsturen met het retourformulier. De verzendkosten voor het terugsturen en voor het tussentijds gebruiken van het product zijn voor eigen rekening.
Een simkaart die altijd past
Je krijgt bij ons een 3-in-1-simkaart. Die bevat een normale, micro- en nanosimkaart in één. Je drukt de simkaart die in jouw toestel past heel makkelijk uit de plastic kaart.
Is jouw telefoon geschikt voor 4G?
We vinden innovatie erg belangrijk en gaan vol voor 4G. Daarom faseren we in januari 2020 het 3G-netwerk uit. Met ons 4G-netwerk bieden we je veel sneller en beter internet.
Vanaf januari 2020 heb je daarom een toestel nodig dat geschikt is voor 4G. Zo kun je ons internet via je abonnement blijven gebruiken. In onze (web)shops zijn vanaf dan ook alleen nog maar 4G-toestellen te bestellen.