Factuur betalen
Soms vraagt een factuur om meer uitleg. Voor uitgebreide informatie kun je daarom inloggen in je persoonlijk account. Hier vind je alles over je factuur, betaalmogelijkheden en het incassotraject.

Login om je factuur te bekijken
Afhankelijk van het soort zakelijke abonnement bekijk je de facturen in Mijn Ziggo, E-invoice of E-factuur. Daar vind je facturen en factuurspecificaties van de afgelopen 12 maanden, bekijk je wat je maandelijks betaalt en welk pakket je hebt. Staat er nog iets open? Ook dat zie je in je eigen account.
Mijn Ziggo
Je hebt geen debiteurennummer en je abonnement heet:
Zakelijk Internet
Zakelijk Internet Xtra
Office Basis
Fiber Power
E-invoice
Je debiteurennummer begint met 219 & 220 en je abonnement heet:
Zakelijk Connect Pro
Internet Plus
ZZ1, ZZ2, ZZ3
E-factuur
Je debiteurennummer begint met 319 en je abonnement heet:
Zakelijk Connect Pro
Internet Plus
ZZ1, ZZ2, ZZ3

Factuur uitgelegd
Soms wil je extra uitleg over je factuur. Als je net klant bent geworden of je abonnement hebt veranderd, kan een factuur anders zijn dan je verwacht.

Betaalmethodes
De meeste van onze zakelijke klanten kiezen voor automatische incasso. Is de incasso niet gelukt en wil je de factuur op een ander manier betalen?

Openstaande factuur
Het kan gebeuren dat het betalen er bij inschiet. Zorg dat je het bedrag alsnog betaalt, want bij een betalingsachterstand kan je worden afgesloten.