Factuur betalen

Soms vraagt een factuur om meer uitleg. Voor uitgebreide informatie kun je daarom inloggen in je persoonlijk account. Hier vind je alles over je factuur, betaalmogelijkheden en het incassotraject.

Factuur bekijken in Mijn ZIggo

Login om je factuur te bekijken

Afhankelijk van het soort zakelijke abonnement bekijk je de facturen in Mijn ZiggoE-invoice of E-factuur. Daar vind je facturen en factuurspecificaties van de afgelopen 12 maanden, bekijk je wat je maandelijks betaalt en welk pakket je hebt. Staat er nog iets open? Ook dat zie je in je eigen account.

Mijn Ziggo

Je hebt geen debiteurennummer en je abonnement heet:

Zakelijk Internet

Zakelijk Internet Xtra

Office Basis

Fiber Power

Login op Mijn Ziggo

E-invoice

Je debiteurennummer begint met 219 & 220 en je abonnement heet:

Zakelijk Connect Pro

Internet Plus

ZZ1, ZZ2, ZZ3

Login op E-invoice

E-factuur

Je debiteurennummer begint met 319 en je abonnement heet:

Zakelijk Connect Pro

Internet Plus

ZZ1, ZZ2, ZZ3

Login op E-factuur

Factuur bekijken

Factuur uitgelegd

Soms wil je extra uitleg over je factuur. Als je net klant bent geworden of je abonnement hebt veranderd, kan een factuur anders zijn dan je verwacht.

Uitleg over je factuur

Factuur bekijken

Betaalmethodes

De meeste van onze zakelijke klanten kiezen voor automatische incasso. Is de incasso niet gelukt en wil je de factuur op een ander manier betalen?

Bekijk alle betaalmethodes

Factuur bekijken

Openstaande factuur

Het kan gebeuren dat het betalen er bij inschiet. Zorg dat je het bedrag alsnog betaalt, want bij een betalingsachterstand kan je worden afgesloten.

Wat nu?