Zakelijk abonnement verhuizen
Onze Installatiegarantie verhuist met je mee
Verhuizen in 3 stappen
Waar je ook naartoe gaat, je hoeft nooit zonder onze diensten te zitten. Heb je een Zakelijk Internet, Office Basis of Fiber Power abonnement? Geef je verhuizing dan uiterlijk 2 weken van tevoren aan ons door. Dan zorgen wij voor een vlekkeloze overgang naar je nieuwe werkplek.
Ben je nog geen klant van Ziggo en ga je verhuizen? Met onze overstapservice stap je naadloos naar ons over en blijf je altijd online.
Bekijk de mogelijkheden op je nieuwe adres
Voer je toekomstige postcode en huisnummer in en bekijk welke producten er beschikbaar zijn op je nieuwe adres.
Geef je verhuizing aan ons door
Een verhuizing geef je snel en eenvoudig aan ons door. Dit kan zowel persoonlijk via de telefoon of online via Mijn Ziggo.
Installeer je producten
Wij zorgen dat je nieuwe adres klaar is voor internet, tv en bellen. De apparatuur zoals je modem en mediabox, neem je zelf mee en sluit je opnieuw aan op de dag van verhuizing. Hulp nodig? Volg dan het verhuisstappenplan. Heb je liever dat wij alles voor je installeren? Ook dat kan. Bel ons voor een installatieafspraak.
Wil je een Internet Pro-pakket verhuizen?
Of een Connect MKB, Office Plus of Internet Plus pakket
Geef dit dan uiterlijk 4 weken van tevoren telefonisch aan ons door. Wij zorgen dan dat we al je Ziggo producten vloeiend naar het nieuwe adres verhuizen. Internet, Multi Wifi, Hosted VoIP, alles blijft het gewoon doen.
Een contractovername is iets anders dan een verhuizing. Bij een contractovername worden essentiële onderdelen van een lopend contract aangepast. Denk aan de tenaamstelling op het contract of het KvK-nummer. Ook een overname regel je eenvoudig. Daarbij kun je ook direct een adreswijziging opgeven waardoor het in 1 klap geregeld is.
Je vaste IP-adressen verhuizen gewoon mee. Die veranderen dus niet.
Hier kunnen verschillende redenen voor zijn. Gaat het om een nieuwbouwpand? Dan kan het zijn dat de kabelaansluitingen in het pand nog opgeleverd moeten worden. Neem voor meer informatie contact op met de projectontwikkelaar van het nieuwbouwproject of met onze klantenservice. Is het bestaande bouw? Dan kun je eenvoudig een nieuwe kabelaansluiting aanvragen. Nadat de de kabelaansluiting is aangelegd kunnen we de producten verhuizen.