Registreer voor Mijn Ziggo

Facturen inzien, een verhuizing doorgeven, je producten wijzigen. Je doet het allemaal in Mijn Ziggo, je persoonlijke online omgeving. Hier beheer je 24 uur per dag, 7 dagen per week je abonnementsgegevens.

Wat vind ik in Mijn Ziggo?

Factuur

Bekijk al je facturen en factuurspecificaties van de afgelopen 12 maanden. Je ziet hier ook of je nog bedragen moet betalen en wat de uiterste betaaldatum is.

Verbruik
Zie exact hoeveel je hebt gebeld en met wie en hoeveel films je hebt gehuurd. 

Producten
Bekijk je abonnement(en) en geef eenvoudig je bestelling en wijzigingen door.

Gegevens
Hier vind je je adres- en betaalgegevens en geef je wijzigingen door, zoals een nieuw rekeningnummer, telefoonnummer of e-mailadres. Ook privacygegevens wijzig je hier. Ook kun je hier een verhuizing doorgeven

E-mail (tabblad Internet)
Maak een nieuw e-mailadres aan en wijzig je wachtwoord. Je kunt ook alle ontvangen e-mailberichten laten doorsturen naar een ander e-mailadres.

Wifispots (tabblad Internet)
Onder Internet kun je Wifispots aan- of uitzetten. Staat Wifispots aan? Dan vind je hier je gebruikersnaam en wachtwoord. Ook kun je het wachtwoord hier herstellen.

Smartcard (tabblad Televisie)
Zie je na activatie een E16-, E19- of E30-melding? Herstel dan hier je smartcard.

Instellingen Bellen (tabblad Bellen)
Hier kies je voor een geheim nummer of blokkeer je uitgaande gesprekken. 

Gebruikersnaam wijzigen
Onder het kopje Gegevens wijzig je je gebruikersnaam voor Mijn Ziggo.

Wachtwoord wijzigen
Je wijzigt hier ook je wachtwoord voor Mijn Ziggo.

Gegevens voor wachtwoordherstel
Onder het kopje Gegevens vul je een geheime vraag en een geheim antwoord in voor wachtwoordherstel. 

Factuur

Bekijk al je facturen en factuurspecificaties van de afgelopen 12 maanden. Je ziet hier ook of je nog bedragen moet betalen en wat de uiterste betaaldatum is.

Verbruik
Zie exact hoeveel je hebt gebeld en met wie en hoeveel films je hebt gehuurd. 

Producten
Bekijk je abonnement(en) en geef eenvoudig je bestelling en wijzigingen door.

Gegevens
Hier vind je je adres- en betaalgegevens en geef je wijzigingen door, zoals een nieuw rekeningnummer, telefoonnummer of e-mailadres. Ook privacygegevens wijzig je hier. Ook kun je hier een verhuizing doorgeven

E-mail (tabblad Internet)
Maak een nieuw e-mailadres aan en wijzig je wachtwoord. Je kunt ook alle ontvangen e-mailberichten laten doorsturen naar een ander e-mailadres.

Wifispots (tabblad Internet)
Onder Internet kun je Wifispots aan- of uitzetten. Staat Wifispots aan? Dan vind je hier je gebruikersnaam en wachtwoord. Ook kun je het wachtwoord hier herstellen.

Smartcard (tabblad Televisie)
Zie je na activatie een E16-, E19- of E30-melding? Herstel dan hier je smartcard.

Instellingen Bellen (tabblad Bellen)
Hier kies je voor een geheim nummer of blokkeer je uitgaande gesprekken. 

Gebruikersnaam wijzigen
Onder het kopje Gegevens wijzig je je gebruikersnaam voor Mijn Ziggo.

Wachtwoord wijzigen
Je wijzigt hier ook je wachtwoord voor Mijn Ziggo.

Gegevens voor wachtwoordherstel
Onder het kopje Gegevens vul je een geheime vraag en een geheim antwoord in voor wachtwoordherstel. 

Veelgestelde vragen

Waar vind ik mijn klantnummer?

Gebruik ons handige stappenplan voor het vinden van je klantnummer.

Ik heb een vraag over mijn factuur.

Heb je nog een vraag over je factuur? Kijk dan eens bij onze factuuruitleg

Ik ontvang mijn nieuwe wachtwoord per e-mail niet. Wat moet ik doen?

We laten je e-mailadres maar gedeeltelijk zien om je persoonsgegevens te beschermen. Daardoor is een eventuele typfout alleen ook niet zichtbaar. Ook kan het zo zijn dat je mailbox vol is. Daarom kun je je wachtwoord ook per post laten toesturen.

 

Veilige inloggegevens

We hechten veel waarde aan een veilige omgeving voor je persoonlijke gegevens. We hanteren daarom strikte veiligheidsmaatregelen. Hierbij is een veilig wachtwoord van groot belang. Lees onze tips voor een veilig wachtwoord.

Ben je inloggegevens vergeten? Vraag deze dan opnieuw aan. Je krijgt ze toegestuurd via e-mail, sms of brief.

Gebruikersnaam opvragen

Wachtwoord opvragen

Liever iemand spreken?

Bel onze hulplijn

0800 0620 (gratis)

Iedere dag van 8.00 tot 22.00 uur. Ook in het weekend.

 
 

Of vraag het via

Iedere dag van 8.00 tot 22.00 uur. Ook in het weekend.

 
 

Of chat met ons

Iedere dag van 8.00 tot 22.00 uur. Ook in het weekend.