Zakelijke factuur betalen

Hier vind je alle informatie over het betalen van je factuur aan Ziggo Zakelijk. Heb je vragen over de factuur? Bekijk dan de factuuruitleg of bel gratis onze zakelijke Klantenservice (0800 - 0620).

Betaalmethoden

Je kunt je factuur betalen via automatische incasso, acceptgiro (alleen voor Connect ZZP) of bankoverschrijving. Voor Connect MKB is betalen met iDEAL helaas niet beschikbaar.

Betaaldatum en verwerkingstijd

Je betaling moet binnen 14 dagen na de factuurdatum verwerkt zijn op onze rekening. Hou rekening met de verwerkingstijd van je eigen bank. Betaal je de factuur niet op tijd? Dan sturen we je per post, e-mail of sms een herinnering. Dit geldt voor alle betaalmethoden.

Rekeningnummer en betalingskenmerk

Maak het factuurbedrag over op het rekeningnummer dat rechtsboven op de factuur staat. Vermeld bij de overboeking het 16-cijferige betalingskenmerk dat op de acceptgiro staat.

Herinneringsfactuur

Je ontvangt van ons een herinneringsfactuur per post, e-mail of sms als je de factuur niet op tijd hebt betaald. Dit geldt voor alle betaalmethoden.

Betalingsachterstand en blokkade

Als je, ondanks de betalingsherinneringen, niet op tijd betaald hebt, kunnen we de diensten blokkeren. Daardoor kun je niet meer volledig gebruik maken van onze diensten. Via iDEAL kun je direct, snel en veilig alsnog betalen. Helaas geldt dit nog niet voor Connect MKB diensten. Lukt het niet de betalingsachterstand in één keer te voldoen? Geen probleem. Bel ons (0800 - 0620) en tref een betalingsregeling.

Veelgestelde vragen

Hoe werkt automatische incasso?

 

Hoe werkt betalen met een acceptgiro?

 

Hoe werkt betalen met iDEAL?

 

Hoe wijzig ik mijn betaalmethode?

 

Hoe lang doet Ziggo over het verwerken van mijn betaling?

 

Wat is de incassodatum bij automatische incasso?

 

Hoe weet ik of mijn iDEAL-betaling is binnengekomen?

 

Waar vind ik het betalingskenmerk?

 

Hoe doe ik een internationale betaling?

 

Waarom brengen jullie mijn factuur nog een keer in rekening?

 

Waarom worden herinneringskosten in rekening gebracht?

 

Moet ik de gewone factuur of herinneringsfactuur betalen?

 

Wanneer kan ik na een blokkade mijn diensten weer gebruiken?

 

Kan ik een betalingsregeling treffen?

 

Kan ik mijn factuur met spoed betalen?