Factuur betalen

Soms vraagt een factuur om meer uitleg. Voor uitgebreide informatie kun je daarom inloggen in je persoonlijk account. Hier vind je alles over je factuur, betaalmogelijkheden en het incassotraject.

Login om je factuur te bekijken

Afhankelijk van het soort zakelijke abonnement bekijk je de facturen in Mijn Ziggo, E-invoice of E-factuur. Daar vind je facturen en factuurspecificaties van de afgelopen 12 maanden, bekijk je wat je maandelijks betaalt en welk pakket je hebt. Staat er nog iets open? Ook dat zie je in je eigen account.

Mijn Ziggo

Je hebt geen debiteurennummer en

je abonnement heet:

 

Zakelijk Internet

Office Basis

Fiber Power

 

 
 

E-invoice

Als je debiteurennummer begint 

met 219 en je abonnement heet:

 

Zakelijk Connect Pro

Internet Plus

ZZ1, ZZ2, ZZ3

 

 
 

E-factuur

Als je debiteurennummer begint

met 319 en je abonnement heet:

 

Zakelijk Connect Pro

Internet Plus

ZZ1, ZZ2, ZZ3

 

 
 

Factuur uitgelegd

Soms wil je extra uitleg over je factuur. Als je net klant bent geworden of je abonnement hebt veranderd, kan een factuur anders zijn dan je verwacht.

Uitleg over je factuur

 
 

Betaalmethodes

De meeste van onze zakelijke klanten kiezen voor automatische incasso. Is de incasso niet gelukt en wil je de factuur op een ander manier betalen?

Bekijk alle betaalmethodes

 
 

Openstaande factuur

Het kan voorkomen dat het betalen er even bij inschiet. Zorg dan dat je het bedrag alsnog betaalt want bij een betalingsachterstand kan je worden afgesloten.

Wat nu?

 
 

Liever iemand spreken?

Bel onze hulplijn

0800 0620 (gratis)

Iedere dag van 8.00 tot 22.00 uur. Ook in het weekend.

 
 

Of vraag het via

Iedere dag van 8.00 tot 22.00 uur. Ook in het weekend.

 
 

Of chat met ons

Iedere dag van 8.00 tot 22.00 uur. Ook in het weekend.