Met Ziggo in zaken? Check je postcode

Je wilt gebruikmaken van razendsnel Zakelijk Internet of andere professionele producten voor je onderneming? Check je postcode. Zo weet je direct of Ziggo Zakelijk al beschikbaar is op jouw adres.

 
 
 
 

Waarom moet ik mijn postcode checken?

Miljoenen panden in Nederland zijn al verbonden met ons netwerk. Andere panden hebben in elk geval de mogelijkheid voor een aansluiting. De postcodechecker controleert op basis van postcode en huisnummer wat de mogelijkheden zijn in jouw bedrijfspand. Zo weet je direct waar je aan toe bent.

Check je postcode

Toevoeging Selecteer toevoeging Geen toevoeging
Mmmm, deze postcode kennen we niet. Heb je misschien een typefout gemaakt?
Mmmm, dit huisnummer kennen we niet. Heb je misschien een typefout gemaakt?
Mmmm, er ging iets niet goed. Heb je misschien een typefout gemaakt?

Meestgestelde vragen over je aansluiting

Ik vraag een nieuwe aansluiting aan. Hoe lang duurt het tot deze wordt opgeleverd?

Voor een geheel nieuwe aansluiting zijn vergunningen van de gemeente en afspraken met aannemers nodig. Daardoor duurt het proces van aanvraag tot oplevering een paar maanden. Wij houden je tijdens het hele proces natuurlijk op de hoogte van de stand van zaken.

Werkt de postcodecheck ook voor grootzakelijke klanten?

Nee, omdat producten voor grote ondernemingen niet altijd direct via ons kabelnetwerk lopen. De postcodechecker controleert alleen of het standaard netwerk beschikbaar is op het ingevoerde adres. Producten voor de grootzakelijke markt vragen vaak om maatwerk. Meer informatie of gespecialiseerd advies?
Bel 088 123 9500 (normaal tarief), iedere werkdag van 8.30 tot 17.00 uur.

Hulp nodig?

Chat

Elke dag van 8.00 tot 22.00

Facebook

Elke dag van 8.00 tot 22.00