Met Ziggo in zaken? Check je postcode

Je wilt razendsnel Zakelijk Internet of andere professionele producten voor de zaak? Check je postcode. Zo weet je direct of Ziggo Zakelijk al beschikbaar is op je adres.

Waarom moet ik mijn postcode checken?

Miljoenen panden in Nederland zijn al verbonden met ons netwerk. Andere panden hebben in elk geval de mogelijkheid voor een aansluiting. De postcodechecker controleert op basis van postcode en huisnummer wat de mogelijkheden zijn in jouw bedrijfspand. Zo weet je direct waar je aan toe bent. 

Check je postcode

Postcode niet gevonden.
Huisnummer niet gevonden.
Adres niet gevonden.
Toevoeging
Toevoeging
Geen toev.

Ziggo is beschikbaar op dit adres

Goed nieuws! Dit adres is aangesloten op ons netwerk. Ziggo Zakelijk is je graag van dienst.

Nog geen Ziggo-aansluiting, maar...

Ziggo lijkt nog niet beschikbaar op dit adres. Toch is de kans groot dat we gewoon kunnen leveren. Bel ons op 0800 - 0640 (gratis).

Bezig met aansluiten

Op dit moment sluiten we dit adres aan op ons netwerk. Meestal is dit binnen een paar dagen geregeld, soms duurt het een paar weken. Zodra de aansluiting is afgerond kun je Ziggo Zakelijk bestellen. Bel voor de actuele status 0800 - 0640 (gratis).

We zijn er bijna

Er ligt een kabel vanaf het aansluitpunt in de wijk naar dit adres. De kabel is alleen nog niet aangesloten aan het pand. Bel ons via 0800-0620 (gratis) voor de actuele status.

Gezamenlijke aansluiting

Dit adres is aangesloten op een gezamenlijke aansluiting. Ziggo levert hier wel signaal, maar producten en diensten kun je alleen via de verhuurder afnemen. Neem voor meer informatie contact op met de beheerder van het pand.

Verouderde aansluiting

Dit adres is aangesloten op het Ziggo-netwerk. De aansluiting is alleen nog niet geschikt voor digitale diensten. Op dit moment kun je hier dus geen zakelijk internet of andere producten en diensten afsluiten. Bel ons op 0800-0620 (gratis) om te overleggen wat je mogelijkheden zijn.

Hier willen we gratis aanleggen

Dit pand staat op een bedrijventerrein dat nog niet is aangesloten op het Ziggo-netwerk. Meld je vandaag nog aan als geïnteresseerde. Zijn er genoeg andere geïnteresseerde ondernemers in de regio, dan leggen we de aansluiting helemaal gratis aan en... geven we je als bedankje graag een Samsung 40" Smart TV cadeau!

Hier gaan we binnenkort aanleggen

Dit pand staat op een bedrijventerrein dat nog niet is aangesloten op het Ziggo-netwerk. Dat gaat snel veranderen. Meld je vandaag nog aan als geïnteresseerde en we leggen de aansluiting helemaal gratis aan. En... kies je voor Ziggo Zakelijk, dan geven we je als bedankje graag een Samsung 40" Smart TV cadeau!

Meestgestelde vragen over je aansluiting

Ik vraag een nieuwe aansluiting aan. Hoe lang duurt het tot deze wordt opgeleverd?

Voor een geheel nieuwe aansluiting zijn vergunningen van de gemeente en afspraken met aannemers nodig. Daardoor duurt het proces van aanvraag tot oplevering een paar maanden. Wij houden je tijdens het hele proces natuurlijk op de hoogte van de stand van zaken.

Werkt de postcodecheck ook voor grootzakelijke klanten?

Nee, omdat producten voor grote ondernemingen niet altijd direct via ons kabelnetwerk lopen. De postcodechecker controleert alleen of het standaard netwerk beschikbaar is op het ingevoerde adres. Producten voor de grootzakelijke markt vragen vaak om maatwerk. Meer informatie of gespecialiseerd advies?
Bel 088 123 9500 (normaal tarief), iedere werkdag van 8.30 tot 17.00 uur.