Direct naar inhoud

Mijn Ziggo Zakelijk aansluiting

Van zakelijk internet en zakelijk bellen tot een extra wifinetwerk of voip-centrale: alles begint met de juiste kabelaansluiting. Of je nu thuis werkt of in je bedrijfspand. Heb je nog geen aansluiting, of wil je een bestaande aansluiting wijzigen of verplaatsen? Dat is zo geregeld!

Doe de postcodecheck

Weet je niet of je al een kabelaansluiting hebt en wil je graag gebruikmaken van de diensten van Ziggo Zakelijk? Doe hieronder de postcodecheck! Als er al een aansluiting is, kun je direct je gewenste zakelijke pakket samenstellen.

Nieuwe aansluiting aanvragen

Zo geregeld

Je nieuwe aansluiting van Ziggo Zakelijk

Het aanleggen van een nieuwe aansluiting duurt 4 tot 16 weken. Hieronder zie je het stappenplan.

Aanvraag & offerte

01

Aanvraag & offerte

Nadat de aansluiting door jou of je woningcorporatie is aangevraagd, ontvang je een mail met een link naar de portal waar de offerte voor je klaarstaat. Zodra je hierop akkoord geeft, gaan we voor je aan de slag.

Planning & voorbereiding

02

Planning & voorbereiding

De aannemer brengt de werkzaamheden in kaart, vraagt de juiste materialen aan en plant personeel in. Soms moet een vergunning worden aangevraagd of bodemonderzoek worden verricht. In de portal kun je volgen wat er gebeurt.

Start aanleg

03

Start aanleg

Nadat de planning en voorbereidingen van de aannemer rond zijn, start de aanleg van het aansluitpunt in woning of bedrijfspand. Hoe snel het proces verloopt, verschilt per situatie. Voor de uitvoering van bodemonderzoek en verkrijgen van vergunningen zijn we afhankelijk van onder andere gemeenten en provincies.

Montage en installatie

04

Montage en installatie

Zodra het afmonteren van het aansluitpunt in zicht komt, neemt een accountmanager contact met je op voor het plaatsen van je bestelling. Enkele dagen voor de montagedatum ontvang je het installatiepakket op locatie. Vervolgens zal de monteur je gekozen diensten installeren.

Wil je een aansluiting wijzigen?

Heb je al een kabelaansluiting, maar wil je die om praktische redenen verplaatsen? We nemen graag de mogelijkheden met je door.

Je wordt direct doorgestuurd naar de portal van onze installatiepartner Guidion.

Heb ik al een kabelaansluiting?

Doe de postcodecheck