Cloud beheerportal gebruiken

Cloud beheerportal gebruiken

In dit stappenplan lees je hoe je de Cloud beheerportal van Ziggo Zakelijk gebruikt om gemakkelijk cloudapplicaties zoals Office 365 of F-Secure te beheren, gebruikers toe te wijzen en te software te downloaden.

De eerste keer inloggen op de Cloud beheerportal

a.

Je hebt een e-mail ontvangen met een gebruikersnaam voor de Cloud beheerportal. Klik op de link in de e-mail om een wachtwoord aan te maken.

b.

Vul de gebruikersnaam in die je per mail van ons hebt ontvangen en klik op versturen.

c.

Je ontvangt nu van ons een e-mail met daarin een link. Klik op deze link en maak een nieuw wachtwoord aan. Onthoud deze goed. Je hebt dat wachtwoord nodig om je clouddiensten te beheren.

Waar kunnen we je verder nog bij helpen?

Liever iemand spreken?

Bel onze hulplijn

0800 0620 (gratis)

Iedere dag van 8.00 tot 22.00 uur. Ook in het weekend.

 
 

Of vraag het via

Iedere dag van 8.00 tot 22.00 uur. Ook in het weekend.

 
 

Of chat met ons

Iedere dag van 8.00 tot 22.00 uur. Ook in het weekend.