Gegevens wijzigen

Eén ding is zeker: alles verandert. En als dat gebeurt, veranderen we graag met je mee. Wil je iets rond je abonnement wijzigen? Geef dat dan tijdig aan ons door.

Contactgegevens

Naam of kvk-nummer wijzigen

(Of een contractovername)

In dit geval wijzig je essentiële onderdelen van je lopende contract. Die geef je snel en eenvoudig aan ons door.

Adres wijzigen

Afhankelijk van type pakket

Verhuizen regel je in 3 simpele stappen. Heb je een Zakelijk Internet Pro pakket? Geef de verhuizing dan telefonisch aan ons door via 0800 - 0620 (gratis). Wij zorgen dan dat onze engineer al je Ziggo diensten ook op het nieuwe adres aansluit. Zo ben je geen moment offline.

Telefoonnummer en e-mailadres wijzigen

Afhankelijk van type pakket

Je telefoonnumer of e-mailadres wijzig je via Mijn Ziggo. Heb je een Zakelijk Internet Pro pakket? Geef de wijziging dan telefonisch aan ons door via 0800 - 0620 (gratis).

 
 

Betaalgegevens

Rekeningnummer wijzigen

Afhankelijk van type pakket

Heb je een Zakelijk Internet pakket? Dan wijzig je het rekeningnummer online in Mijn Ziggo, onder het kopje Gegevens. Heb je Zakelijk Internet Pro? Geef de wijziging dan telefonisch aan ons door via 0800 - 0620 (gratis).

Betaalwijze wijzigen

Automatische incasso of acceptgiro

Voor het aanpassen van de betaalwijze naar automatische incasso hebben we je handtekening nodig. Download het wijzigingsformulier en stuur het op naar Ziggo, Postbus 320, 8200 AH Lelystad.

Factuuradres wijzigen

Afhankelijk van type pakket

Het adres op je factuur wijzigen is zo gepiept. Heb je een Zakelijk Internet abonnement? Wijzig het dan in Mijn Ziggo, onder het kopje Gegevens. Heb je een Zakelijk Internet Pro pakket? Geef het dan telefonisch aan ons door via 0800 - 0620 (gratis).

 
 

Populaire vragen

Wat zit er allemaal in mijn abonnement?

In Mijn Ziggo kun je precies zien welke abonnementen en diensten je van Ziggo afneemt.

Hoe meld ik mijn CI+ Module (smartcard) af?

Geef dit telefonisch aan ons door via 0800 - 0620 (gratis).

Hoe zorg ik ervoor dat ik (geen) reclamepost van Ziggo krijg?

Je bepaalt zelf of je commerciële post, sms'jes, e-mail of telefoontjes van Ziggo krijgt. Natuurlijk houden we je graag op de hoogte van nieuwe aanbiedingen en acties. Wil je reclame van Ziggo ontvangen of niet? Log in op Mijn Ziggo. Bij ‘Gegevens’ kies je voor ‘Privacy’ en verander je de instellingen zelf.

Liever iemand spreken?

Bel onze hulplijn

0800 0620 (gratis)

Iedere dag van 8.00 tot 22.00 uur. Ook in het weekend.

 
 

Of vraag het via

Iedere dag van 8.00 tot 22.00 uur. Ook in het weekend.

 
 

Of chat met ons

Iedere dag van 8.00 tot 22.00 uur. Ook in het weekend.