Hoe vergroot ik het bereik van mijn website?

‘Zorg dat je wordt gezien als autoriteit in je vakgebied’

Patrick van Kemenade werkt aan de béste website over de stad Rome, romesightseeing.net. Hij vroeg aan Luuc Elzinga, CEO van Tiqets, hoe hij zijn bereik kan vergroten.

Ondernemers pitchen bij Tiqets

Drie ondernemers leggen een vraag voor aan CEO Luuc Elzinga van Tiqets. In deze video bespreekt Patrick van Kemenade zijn uitdaging met Luuc.

Patricks vraag: Ik heb al een goede website, hoe vergroot ik mijn bereik?

Patrick zet ad-marketing in om geld te verdienen met zijn reiswebsite over Rome. Patrick wil graag linken met andere partijen, zodat hij het kwalitatieve verkeer naar zijn website én zijn omzet kan vergroten. Hoe doe je dat? Luuc Elzinga geeft advies. Zijn bedrijf Tiqets is razendsnel gegroeid en Luuc werkt samen met ’s werelds bekendste toeristische attracties, waaronder het Vaticaan. Uit het gesprek kwam meer dan verwacht: ze gaan mogelijk samenwerken!

De tips van Luuc

  • Vraag je af hoe de partijen waarmee je wil samenwerken jou kunnen helpen en weeg af of hun prijs het waard is.
  • Zorg dat je gezien wordt als autoriteit in je vakgebied. Laat zien dat je actuele en relevante kennis hebt, dat geeft vertrouwen.
  • Wees persoonlijk, dat is belangrijk: geef mensen concrete tips uit persoonlijke ervaring over de stad die ze gaan bezoeken.

Meer pitches bij Tiqets

Toffe tips voor iedere ondernemer

De afgelopen 3 jaar interviewde Ziggo Zakelijk tientallen bevlogen ondernemers over succesvol ondernemerschap. De tips en tricks delen we graag in een overzichtelijk e-book: de Uitblinkersbundel.

Tiqets in Zaken

In de documentaireserie Uitblinkers in Zaken komen ondernemers aan het woord die een inspirerend verhaal hebben. Ondernemers die uitblinken in hun vak. We volgden ook AFASBunqThe Next WebCorendonOgerNew York Pizza, MAS en Studio 100. In deze serie volgen we de CEO van Tiqets, ticketkoning Luuc Elzinga.