Deel 4: Hoe blijf je succesvol als bedrijf?

The next-steps van New York Pizza

New York Pizza - 06-06-2017

Ook na de komst van Amerikaanse pizzaketens in Nederland, staat New York Pizza als een huis. De vraag nu: hoe overleef je ook de komende jaren? De zaak verkopen, of blijven innoveren?

Zoek je grenzen op

Philippe is nog niet tevreden. Zijn pizzaketen moet dit jaar 20% groeien. Doelen stellen, zo blijft zijn organisatie in beweging. Een voorwaartse beweging wel te verstaan. New York Pizza is volgens Philippe een bedrijf dat steeds de grens opzoekt. Een mooi voorbeeld is dat NYP een sponsordeal is aangegaan met The Voice of Holland, één van de grootste tv-programma’s van Nederland. Een enorme stap en een echt hoogtepunt is het bestaan van het merk. 

Hoe nu verder?

Philippe en zijn bedrijf zijn dus voorlopig nog niet klaar. Hij wil het bedrijf dan ook nog niet verkopen. In de komende 3 à 4 jaar wil hij het bedrijf verdubbelen. Bovendien wil hij de eerste stappen zetten in het buitenland. Volop nieuwe uitdagingen waar Philippe zich met hart en ziel voor inzet.

Zo blijf je volgens Philippe lang succesvol:

  • Verzin steeds nieuwe dingen
  • Blijf doelen stellen om de organisatie in beweging te houden
  • Zoek slimme samenwerkingen met andere merken en/ of bedrijven
 
 

In de documentaireserie Uitblinkers in Zaken komen ondernemers aan het woord die een inspirerend verhaal hebben. Ondernemers die uitblinken in hun vak. Zo volgden we eerder Corendon en Oger. In deze serie volgen we New York Pizza CEO Philippe Vorst.