‘Online is everything’

Thuisbezorgd als belangrijke businesspartner

New York Pizza - 22-03-2017

Externe partijen als Thuisbezorgd kun je argwanend tegemoet zien. New York Pizza doet het anders: ‘Ik kijk er heel positief tegenaan.’

Toegevoegde waarde

Mobiel en internet groeien nog steeds, dus het marketingbudget van New York Pizza verschuift. Tot zover geen nieuws. ‘Als bedrijven dat niet zien, bestaan ze over drie jaar al niet meer’, aldus oprichter Philip Vorst.

Maar hoe kijkt de pizzaketen aan tegen externe online initiatieven? Oprichter Philip ziet de toegevoegde waarde. ‘Wij sloten ons als eerste keten aan bij Thuisbezorgd en zien het als een hele belangrijke businesspartner. Maar tegelijkertijd werken we keihard aan onze eigen online activiteiten. Zodat we onafhankelijk blijven opereren.’

Online opereren volgens New York Pizza:

  • Blijf continu door ontwikkelen richting mobiel en online
  • Kijk positief naar online initiatieven als Thuisbezorgd
  • Zorg dat je je eigen online activiteiten fenomenaal op orde hebt
 
 

In de documentaireserie Uitblinkers in Zaken komen ondernemers aan het woord die een inspirerend verhaal hebben. Ondernemers die uitblinken in hun vak. Zo volgden we eerder Corendon en Oger. In deze serie volgen we New York Pizza CEO Philippe Vorst.

 
 
 
 

Nu de eerste twee maanden gratis Ondernemen op topsnelheid

De mkb'er die wil groeien, kiest voor supersnel en professioneel internet: Connect MKB. 5 vaste IP-adressen, mkb-servicedesk en één vast aanspreekpunt bij installatie.