Zakelijk abonnement wijzigen

Je bedrijf is altijd in beweging. Dus het mag soms wel een Mbitje meer zijn. Of minder. Dan beweegt je pakket met je mee: pas je snelheid, tv-pakket of telefoonabonnement eenvoudig aan. 

    1. Welk internetabonnement heb je nu?

  1. Vergeet niet een keuze te maken.

    2. Wat wil je wijzigen?

  1. Vergeet niet een keuze te maken.

    2. Wat wil je wijzigen?

  1. Vergeet niet een keuze te maken.

    2. Overstappen op een zakelijk abonnement

    Je hebt al een particulier Ziggo abonnement en je wilt dit overstappen op een zakelijk abonnement? Geen probleem. Vul hieronder in naar welk zakelijk pakket je wilt overstappen en of je nog speciale wensen hebt. Dan bellen we je terug en is het snel geregeld.

    3. Welke internetsnelheid heb je nodig?

  1. Vergeet niet een keuze te maken.

    3. Welke internetsnelheid heb je nodig?

  1. Vergeet niet een keuze te maken.

    3. Wat wil je toevoegen aan je telefoonabonnement

    3. Wat voor televisiepakket wil je toevoegen?

    3. Wat voor televisiepakket wil je toevoegen?

    3. Mobiel wijzigen

    Je mobiele abonnement direct online wijzigen is helaas niet meer mogelijk. Dat doen we telefonisch. Vertel ons hieronder wat je wilt wijzigen en we bellen je terug.

    3. Mobiel wijzigen

    Je mobiele abonnement direct online wijzigen is helaas niet meer mogelijk. Dat doen we telefonisch. Vertel ons hieronder wat je wilt wijzigen en we bellen je terug.

    3. Overige diensten

    Geef aan wat je precies wilt wijzigen en we gaan voor je aan de slag.

    3. Overige diensten

    Vink het product aan en beschrijf wat je precies wilt wijzigen, dan gaan we voor je aan de slag.

    4. Je contactgegevens

  1. Je bent dit veld vergeten in te vullen.
  2. Je vindt je klantnummer op de factuur en/of in Mijn Ziggo. Je klantnummer bevat alleen cijfers.
  3. We hebben je KvK-nummer nodig om de wijziging op het juiste abonnement door te voeren. Je KvK-nummer bevat alleen cijfers.
  4. Je bent dit veld vergeten in te vullen.
  5. Je bent dit veld vergeten in te vullen. Vul een geldige postcode in.
  6. Je bent dit veld vergeten in te vullen.
  7. Je bent dit veld vergeten in te vullen.
  8. Je bent dit veld vergeten in te vullen. Dit is geen geldig e-mailadres. Vul je e-mailadres in zoals bijv. mijnemail@mail.com
  9. Je bent dit veld vergeten in te vullen. Vul een 10-cijferig telefoonnummer in Vul een 10-cijferig telefoonnummer in
  10. Je bent dit veld vergeten in te vullen.
  11. Je bent dit veld vergeten in te vullen. Je IBAN bevat nummers en letters.
  12. Vergeet niet een datum te kiezen.
  13.