Wijzig je (zakelijke) abonnement

Soms mag het best een Mbitje meer zijn. Of minder. En dat kan. Tussendoor pas je je pakket eenvoudig aan. Je abonnement aanvullen met extra diensten, zenders of wifi-apparatuur? Ook dat kan. Kies dan voor de aanvullende producten.

Zakelijk Internet

Kleine ondernemingen

  • Je pakket heet Zakelijk Internet, Office Basis of Fiber Power
  • Je gebruikt een wifi-modem
  • Je hebt geen debiteurennummer bij Ziggo
 
 

Zakelijk Internet Pro

Midden- en kleinbedrijf

  • Je pakket heet Zakelijk Internet Pro, Internet Plus, ZZ1, ZZ2 of ZZ3
  • Je hebt één of meerdere vaste IP-adressen
  • Je hebt een debiteurennummer bij Ziggo
 
 

Veelgestelde vragen over wijzigingen

Hoe zet ik mijn zakelijke pakket om naar een particulier abonnement?

Wanneer je contract nog niet afgelopen is, is dit helaas niet mogelijk. Als je contract bijna verloopt en je graag wil overstappen naar Ziggo particulier, bel dan even met 0800 0620 (gratis).

Hoe kan ik een gedeelte van mijn pakket of mijn hele pakket opzeggen?

Kom je niet aan televisiekijken toe of gebruik je je smartphone zo veel dat je vaste telefoon stof ligt te happen? Laat het ons weten en we regelen een pakketwijziging voor je. Ook als je het complete pakket wilt opzeggen. 

Hoe kan ik een extra zender of zenderpakket opzeggen?

Is je favoriete serie afgelopen of ligt je voetbalteam na 2 wedstrijden al uit de competitie? Een extra tv-pakket opzeggen is zo geregeld. Via Mijn Ziggo beheer je eenvoudig je extra zenderpakketten.