Wijzig je (zakelijke) abonnement

Soms mag het best een Mbitje meer zijn. Of minder. En dat kan. Tussendoor pas je je pakket eenvoudig aan. Je abonnement aanvullen met extra diensten, zenders of wifi-apparatuur? Ook dat kan. Kies dan voor de aanvullende producten.

    Wijzig je internetsnelheid

  1. Vergeet niet een keuze te maken.
  2. Alle prijzen zijn per maand en exclusief btw.

    Wijzig je televisie-pakket

  1. Alle prijzen zijn per maand en exclusief btw.

    Wijzig je telefonie-pakket

  1. Alle prijzen zijn per maand en exclusief btw.

    Je contactgegevens

  1. Je bent dit veld vergeten in te vullen.
  2. Je vindt je klantnummer op de factuur en/of in Mijn Ziggo. Je klantnummer bevat alleen cijfers.
  3. We hebben je KvK-nummer nodig om de wijziging op het juiste abonnement door te voeren. Je KvK-nummer bevat alleen cijfers.
  4. KVK-nummer niet bij de hand? Vind je KVK-nummer.

  5. Je bent dit veld vergeten in te vullen.
  6. Je bent dit veld vergeten in te vullen. Bijvoorbeeld 01-12-1975
  7. Je bent dit veld vergeten in te vullen. Vul een geldige postcode in.
  8. Je bent dit veld vergeten in te vullen.
  9. Je bent dit veld vergeten in te vullen.
  10. Je bent dit veld vergeten in te vullen. Dit is geen geldig e-mailadres. Vul je e-mailadres in zoals bijv. mijnemail@mail.com
  11. Je bent dit veld vergeten in te vullen. Vul een 10-cijferig telefoonnummer in
  12. Je bent dit veld vergeten in te vullen.
  13. Geen IBAN bij de hand? Vul dan je ouderwetse rekeningnummer in en wij zetten hem om naar IBAN.
  14. Wil je nog even een vinkje plaatsen? De voorwaarden staan hieronder.

Voorwaarden

Door het plaatsen van je bestelling ga je akkoord met de betalingsverplichting en alle voorwaarden die op deze bestelling van toepassing zijn. Je machtigt Ziggo om de factuurbedragen van je rekening te innen.

Je hebt het recht om tot en met 14 kalenderdagen na ontvangst van de bevestigingsbrief de bestelling zonder toelichting en zonder administratiekosten te annuleren. Bel daarvoor onze Zakelijke klantenservice op telefoonnummer 0800-0620. Je kunt ook je bestelling online annuleren.

 
 

 

Bij Zakelijk Internet

Wifibooster via netwerkkabel

48,76 eenmalig

Wifibooster via netwerkkabel

0,83 per maand

Wifibooster via stopcontact

81,82 eenmalig

Wifibooster via stopcontact

1,65 per maand

Extra[break]Internetpunt

53,72 eenmalig

Safe online[break]XL

6,95 per maand

PIN[break]Zeker

8,95 per maand

Alle prijzen zijn exclusief btw.

 

Bij TV Start en TV Complete

Extra Mediabox

3,31 p.m.

Extra CI+ Module

1,65 p.m.

Alle prijzen zijn exclusief btw.

 

Extra Zenderpakketten

Movies &[break]Series XL

9,88 per maand

Movies &[break]Series

5,75 per maand

Film1[break]pakket

12,36 per maand

Ziggo Sport[break]Totaal

12,36 per maand

Krijg 9 zenders vol topsport met Ziggo Sport Totaal en Fox Sports Eredivisie. 

Ziggo en Fox Sportpakket

16,49 per maand

Erotiek[break]pakket

10,33 per maand

Wil je Fox Sports uitzenden in publieke gelegenheden, zoals cafés? Dan heb je naast je abonnement ook een officiële Fox Sports Zakelijk licentie nodig.

Fox Sports Eredivisie

14,83 per maand

Wil je Fox Sports uitzenden in publieke gelegenheden, zoals cafés? Dan heb je naast je abonnement ook een officiële Fox Sports Zakelijk licentie nodig.

Fox Sports International

10,70 per maand

Turks[break]pakket

6,57 per maand

Hindi[break]pakket

13,18 per maand

Gay[break]Lifestyle

8,22 per maand

Alle prijzen zijn exclusief btw.

 

Bij Zakelijk Vast Bellen

Volop Bellen Nationaal

12,50 per maand

Volop Bellen Internationaal

15,- per maand

Extra[break]telefoonlijn

5,- per maand

Volop Bellen Extra telefoonlijn

15,- per maand

Alle prijzen zijn exclusief btw.

Veelgestelde vragen over wijzigingen

Hoe zet ik mijn zakelijke pakket om naar een particulier abonnement?

Neem hiervoor contact met ons op. Wil je ook de tenaamstelling van het abonnement wijzigen? Bijvoorbeeld van je bedrijfsnaam naar je eigen naam. Regel dat dan door online een contractovername aan te vragen. 

Hoe kan ik een gedeelte van mijn pakket of mijn hele pakket opzeggen?

Kom je niet aan televisiekijken toe of gebruik je je smartphone zo veel dat je vaste telefoon stof ligt te happen? Laat het ons weten en we regelen een pakketwijziging voor je. Ook als je het complete pakket wilt opzeggen. 

Bel ons op maandag t/m vrijdag van 8.00 uur tot 20.00 uur op 0800 0620 of laat ons je terugbellen

Hoe kan ik een extra zender of zenderpakket opzeggen?

Is je favoriete serie afgelopen of ligt je voetbalteam na 2 wedstrijden al uit de competitie? Een extra tv-pakket opzeggen is zo geregeld. Via Mijn Ziggo beheer je eenvoudig je extra zenderpakketten.