Wijzig je (zakelijk) abonnement

Je bedrijf is altijd in beweging. Dus het mag soms wel een Mbitje meer zijn. Of minder. Dan wil je een pakket wat mee beweegt. Dat kan: je past je internetsnelheid, tv-pakket of telefoonabonnement eenvoudig aan.

    1. Welk internetabonnement heb je nu?

  1. Vergeet niet een keuze te maken.

    2. Wat wil je wijzigen?

  1. Vergeet niet een keuze te maken.

    2. Overstappen op een zakelijk abonnement

    Je hebt al een particulier Ziggo abonnement en je wilt overstappen op een zakelijk abonnement? Geen probleem. Dat regel je in 3 stappen via Mijn Ziggo en de Zelf Samenstellen pagina.

    1. Log in op Mijn Ziggo
    2. Ga naar de pagina Zelf Samenstellen
    3. Stel je eigen zakelijke pakket samen en klik op bestel
       

    Omdat je bent ingelogd zijn je naam, klantnummer en adresgegevens al bekend en kun je direct je bedrijfsnaam en KvK-nummer toevoegen. Zo zet je het huidige pakket om naar een zakelijk abonnement en ben je ervan verzekerd dat je je huidige klantnummer houdt incl. aanvullende diensten zoals e-mailadressen, telefoonnummers en smartcards.

    Gebruik je geen Mijn Ziggo?

    Geef dan hieronder aan wat je wensen zijn, vul je contactgegevens in en klik op Wijzigen. Dan zorgen we dat de aangevraagde wijzigingen zo snel mogelijk zijn verwerkt.

    3. Welke internetsnelheid wil je?

  1. Vergeet niet een keuze te maken.

    Optioneel

    Optioneel

    Optioneel

    3. Wat wil je toevoegen aan je telefoonabonnement?

    3. Welk televisiepakket wil je toevoegen?

    3. Mobiel wijzigen

    Je kunt je mobiele abonnement niet meer online wijzigen. Dat doen we telefonisch. Vertel ons hieronder wat je wilt wijzigen, dan bellen we je terug.

    3. Opzeggen

    Wil je een bepaald product of je gehele abonnement opzeggen? Vul je nummer in, dan bellen we je terug om te zorgen dat je opzegging vlekkeloos verloopt. We voorkomen graag dat je teveel betaalt of te vroeg zonder diensten komt te zitten.

    Bel me terug

    Bel me nu

    Liever zelf bellen?

    0800 - 0620

    maandag t/m vrijdag van 8.00 uur tot 20.00 uur

     
     

    4. Je contactgegevens

  1. Je bent dit veld vergeten in te vullen.
  2. Je vindt je klantnummer op de factuur en/of in Mijn Ziggo. Je klantnummer bevat alleen cijfers.
  3. We hebben je KvK-nummer nodig om de wijziging op het juiste abonnement door te voeren. Je KvK-nummer bevat alleen cijfers.
  4. KVK-nummer niet bij de hand? Vind je KVK-nummer.

  5. Je bent dit veld vergeten in te vullen.
  6. Je bent dit veld vergeten in te vullen. Bijvoorbeeld 01-12-1975
  7. Je bent dit veld vergeten in te vullen. Vul een geldige postcode in.
  8. Je bent dit veld vergeten in te vullen.
  9. Je bent dit veld vergeten in te vullen.
  10. Je bent dit veld vergeten in te vullen. Dit is geen geldig e-mailadres. Vul je e-mailadres in zoals bijv. mijnemail@mail.com
  11. Je bent dit veld vergeten in te vullen. Vul een 10-cijferig telefoonnummer in Vul een 10-cijferig telefoonnummer in
  12. Je bent dit veld vergeten in te vullen.
  13. Geen IBAN bij de hand? Vul dan je ouderwetse rekeningnummer in en wij zetten hem om naar IBAN.