Business Tech Support
Dé helpdesk voor ondernemers zonder eigen IT-medewerker.
Waar de klantenservice stopt, gaan wij verder
Technologie maakt je leven makkelijker, als het meewerkt. Om als ondernemer lekker door te werken wil je dat je laptop, printer, beveiligingssoftware en andere digitale zaken op orde zijn. Elke dag weer. Daarom staat ons Business Tech Support team voor je klaar bij elke digitale uitdaging. Je geeft eenvoudig aan waar je hulp bij nodig hebt, en wij koppelen je aan een specialist die jou helpt met de juiste oplossing. Zo word je snel en vakkundig geholpen en kun je door met wat belangrijk voor jou is: jouw business.
Hoe werkt Business Tech Support?
Waar we bij helpen
Hulp bij dagelijkse IT-uitdagingen
Laptop loopt vast, printer wil niet printen, telefoon synchroniseert niet? Onze specialisten lossen het direct op.
Betrouwbare beveiliging van je apparaten
Optimaal beschermd zijn tegen cyberdreigingen, zodat je geen kostbare gegevens verliest? Wij zorgen ervoor dat jouw bedrijf veilig blijft.
Slim advies over handige tools en software
Twijfel je welke software, apps of digitale diensten bij jouw onderneming passen? We geven eerlijk advies en helpen je met kiezen en installeren.
Onze vaardigheden
Zo vraag je Business Tech Support aan
Nog geen klant? Voeg Business Tech Support eenvoudig toe tijdens het bestellen van je Zakelijk Internet Xtra pakket. Voor € 9,99 per maand schakel je onze experts in wanneer je daar behoefte aan hebt. Geen gedoe meer met zelf online speuren naar een oplossing of zoeken naar een of andere specialist.
Ben je al klant van Ziggo Zakelijk? Dan voeg je Business Tech Support gemakkelijk toe aan je pakket via bijvoorbeeld Mijn Ziggo.
Business Tech Support inschakelen
Heb je Business Tech Support toegevoegd en loop je tegen een technische uitdaging aan? Kom maar door met je vraag!
Plan online simpel en snel een belafspraak in voor een moment dat het beste in jouw planning past. Iemand van de Business Tech Support neemt dan telefonisch contact met je op binnen het aangegeven tijdvak.
Business Crew | Business Tech Support | |
Hulp met Ziggo apparatuur, producten en diensten (denk aan router, abonnement, modem, etc) | x | |
Hulp met andere apparatuur en software | x | |
Advies Ziggo apparatuur | x | |
Advies alle andere apparatuur | x | |
Hulp met internetbeveiling van Ziggo | x | |
Advies over overige cyber security | x |
Nee, het team van Business Tech Support is er voor alledaagse IT-uitdagingen. Denk aan het installeren van beveiligingssoftware of het aansluiten van apparatuur. Voor IT-beheer, waarbij apparatuur en software actief worden gemonitord en bijgewerkt, neem je contact op met een IT-beheerder.
De Business Crew is gespecialiseerd in het bieden van hulp bij wifi-uitdagingen, foutcodes op je tv, vragen over je internetfactuur en overige Ziggo-gerelateerde zaken. Business Tech Support gaat verder en helpt je bijvoorbeeld bij problemen met een eigen router, een printer die er geen zin in heeft, het instellen van beveiligingssoftware op je mobiel of het kalmeren van je slimme deurbel.
De Smarthome producten van Tapo kun je eenvoudig installeren en bedienen via de bijbehorende TP-Link Tapo app op je smartphone of tablet. Maar de specialisten van Business Tech Support staan zeker voor je klaar als je er toch niet uitkomt. Dat doen ze trouwens ook wanneer je slimme producten van een andere aanbieder gebruikt.
Ons team is wel goed maar niet gek. Je mag dan ook zeker meerdere vragen aan ze stellen maar er gelden wel een paar spelregels. Hoe het precies zit, lees je in de voorwaarden.
Alles kan en domme vragen bestaan niet. De specialisten van Business Tech Support zijn gespecialiseerd in het beantwoorden van ál je IT-gerelateerde vragen, en dat doen ze in gewone mensentaal. Zo kun jij snel verder met ondernemen.