Overslaan en ga naar inhoud

Kosten abonnement

Abonnement wijzigen of opzeggen

Is je onderneming gekrompen of gegroeid? Of wil je de inhoud van je pakket wijzigen? We helpen je graag met het vinden van een passende oplossing.

Bel ons, we helpen je graag

Bel 0800 - 0620 (gratis)

Van maandag tot en met vrijdag tussen 08.00 en 18.00 uur. Ben je in het buitenland? Bel dan: +31 88 12 12 999

ziggo contact

Waarmee kunnen we je helpen?

We begrijpen dat er soms omstandigheden zijn waarin je wilt besparen op de kosten van je abonnement. Natuurlijk helpen we je graag met wijzigen of opzeggen. Mochten we toch nog iets voor je kunnen doen, bekijk dan de onderstaande oplossingen.

Abonnement opzeggen | Kosten abonnement | Ziggo Zakelijk

Abonnement wijzigen

Verlaag de kosten van je abonnement door je pakket te wijzigen of een deel van je pakket op te zeggen zoals een tv-pakket. Je regelt het via Mijn Ziggo.

Abonnement opzeggen | Kosten abonnement | Ziggo Zakelijk

Bekijk je factuur

Bekijk je factuur om te zien uit welke kosten je abonnement is opgebouwd. Mocht je er niet helemaal uitkomen, neem dan gerust contact met ons op.

Abonnement opzeggen | Kosten abonnement | Ziggo Zakelijk

Bel onze servicelijn

We helpen je graag met het vinden van een oplossing. Bijvoorbeeld door te kijken of je pakket nog bij je past. Maar ook als je bijvoorbeeld een betaalachterstand hebt opgelopen. Bel ons, dat werkt het snelste.

Bel 0800 0620 (gratis)

Toch afscheid nemen?

Bel ons even, zo kunnen we je het beste helpen. Ons team staat voor je klaar, ook om al je vragen te beantwoorden.