Bel onze servicelijn
We vinden het belangrijk dat je tevreden bent en dat je onze diensten met plezier gebruikt. Wanneer je ontevreden bent of een klacht hebt, helpen we je graag met het vinden van een oplossing. Bel ons, dat werkt het snelste.
Wat vervelend dat je niet helemaal tevreden bent met onze service. We helpen je graag met het vinden van een passende oplossing.
Bel 0800 - 0620 (gratis)
Van maandag tot en met vrijdag tussen 08.00 en 18.00 uur. Ben je in het buitenland? Bel dan: +31 88 12 12 999
We begrijpen dat het erg vervelend is als je niet helemaal tevreden bent met onze service. We willen dit graag met je rechtzetten. Natuurlijk helpen we je graag met het wijzigen of opzeggen van je abonnement. Mochten we toch nog iets voor je kunnen doen, bekijk dan de onderstaande oplossingen.
We vinden het belangrijk dat je tevreden bent en dat je onze diensten met plezier gebruikt. Wanneer je ontevreden bent of een klacht hebt, helpen we je graag met het vinden van een oplossing. Bel ons, dat werkt het snelste.
Verlaag de kosten van je abonnement door je pakket te wijzigen of een deel van je pakket op te zeggen zoals een tv-pakket. Je regelt het via Mijn Ziggo.
Bekijk je factuur om te zien uit welke kosten je abonnement is opgebouwd. Mocht je er niet helemaal uitkomen, neem dan gerust contact met ons op.
Bel ons even, zo kunnen we je het beste helpen. Ons team staat voor je klaar, ook om al je vragen te beantwoorden.