Zakelijk abonnement opzeggen

Overweegt u op te zeggen? Bent u op zoek naar een ander abonnement? Samen kijken we graag welk abonnement het beste bij u past. Wilt u toch echt opzeggen? Dan horen we graag telefonisch van u. Samen met u zorgen we er voor dat uw opzegging vlekkeloos verloopt en voorkomen we dat u veel betaalt of zonder diensten komt te zitten.

Bel mij terug

Bel mij nu
 
 

Onze medewerkers helpen u graag. Bel ons voor een persoonlijk advies of om uw opzegging door te geven. Bel 0800 - 0620 voor onze Klantenservice. We zijn maandag t/m vrijdag bereikbaar van 8.00 uur tot 20.00 uur.

 
 

De voordelen van Ziggo

Ontdek de voordelen van Ziggo waarmee wij elke dag meer dan 4,2 miljoen klanten blij maken:

Klaar voor de toekomst met 97% glasvezel

Uw internetverbinding bestaat al voor 97% via glasvezel-kabelverbinding. Overstappen op glasvezel van een ander bedrijf is daarom niet nodig.

Voordelige abonnementen

Met onze pakketten geniet u niet alleen van voordelige prijzen, maar ook van haarscherp TV-beeld en supersnel internet. We kijken graag samen met u naar de mogelijkheden voor een voordeliger abonnement.

Supergoed internet

Met snelheden tot 500 Mb/s en gratis wifi buitenshuis met zo'n 2 miljoen WifiSpots. Ziggo is al 6 jaar op rij verkozen tot Beste Internetprovider door Tweakers.

Horizon TV biedt meer

  • haarscherp beeld
  • programma’s tegelijk opnemen en pauzeren
  • gratis My Prime: toegang tot meer dan 1000 films
  • de nieuwste films en spannendste films en series met On Demand
  • gratis Replay TV: tot 7 dagen programma’s terugkijken

Geniet van de vele extra's van Ziggo

Zoals van uw voordeel bij events in de Ziggo Dome met Club Ziggo en onze Vriendendeals. Bekijk alle extra’s van Ziggo op ziggo.nl/voor-u.

Extra voordeel op Mobiel van Ziggo

Altijd extra voordeel op Mobiel, zolang u klant bent bij Ziggo. Ook heeft u overal in Nederland 4G en uw bundel is maandelijks aanpasbaar of opzegbaar.

Service met een glimlach

Uw tevredenheid over onze producten en diensten is voor ons het allerbelangrijkste. Is er een storing of werkt een dienst niet helemaal goed? Graag zoeken we samen met u naar de oplossing. Bel ons. Onze experts staan voor u klaar.

 

Extra diensten opzeggen

Extra diensten zoals Internetbeveiliging, Extra Zenders en VolopBellen zegt u makkelijk op via ons contactformulier. Of neem telefonisch contact op met onze zakelijke klantenservice via 0800 - 0620 (gratis).

Veelgestelde vragen

Ik ga verhuizen, kan ik Ziggo meenemen naar mijn nieuwe woning?

In de meeste gevallen kunt u Ziggo gewoon meenemen. Regel het binnen een paar tellen op onze verhuispagina.

Hoe kan ik opzeggen voor iemand die is overleden?

Wilt u opzeggen voor een bekende of familielid die is overleden? Ga naar Opzeggen bij overlijden

Wat is mijn opzegtermijn?

De opzegtermijn hangt af van uw abonnementsvorm. Bij Mobiel is dat altijd een maand. Voor de overige producten en diensten neemt u telefonisch contact op met onze Klantenservice . Zij kunnen u precies vertellen wat de opzegtermijn is van overige producten en diensten.

Mijn contractperiode is nog niet afgelopen. Wat nu?

Wilt u opzeggen, maar is uw contractperiode nog niet afgelopen? Dan kunnen er extra kosten in rekening worden gebracht.

De extra kosten worden als volgt berekend:
Uw resterende looptijd van uw contract in maanden, vermenigvuldigd met uw abonnementsbedrag per maand. Neem voor informatie hierover contact op met onze Klantenservice

Moet ik mijn apparatuur terugsturen als ik opzeg?

Apparaten van Ziggo die u in bruikleen heeft, ontvangen we graag weer terug. Apparaten die u heeft gekocht zijn uw  eigendom en hoeft u niet terug te sturen. Weet u niet meer of u een apparaat heeft gekocht of in bruikleen heeft? Neem dan telefonisch contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u verder.

Zegt u Mobiel op? Dan kunt u de simkaart na de opzegdatum gewoon weggooien.

Welke diensten komen bij mijn opzegging te vervallen?

Neemt u bij Ziggo meer diensten af, zoals internet, bellen en tv? Dan zijn deze mogelijk gebundeld in één contract. Stapt u over naar uw nieuwe aanbieder met de Overstapservice? Dan komen alle diensten die onderdeel uitmaken van de bundel binnen één contract te vervallen.

Kan ik mijn e-mailadres van Ziggo behouden als ik opzeg?

Nee, het is niet mogelijk om uw Ziggo e-mailadres te behouden wanneer u uw abonnement opzegt. Na uw opzegging blijft uw Ziggo e-mailadres nog een maand actief.

Kan ik mijn vaste IP-adressen behouden als ik opzeg?

Nee, dit is niet mogelijk. Uw vaste IP-adressen komen te vervallen en zijn niet overdraagbaar naar een nieuwe aanbieder.