Chat met ons

Heb je vragen of kunnen we ergens mee helpen? In plaats van het contactformulier bieden we hier actief ondersteuning via chat. De chatmedewerker helpt met het beantwoorden van vragen, het indienen van klachten of complimenten en het wijzigen van je abonnement.

Je kunt dagelijks chatten van 9 tot 21 uur en op zaterdag van 9.30 tot 18 uur. Daarbuiten kun je vragen en opmerkingen via het contactformulier indienen.

Ziggo Zakelijk contactformulier

Met het contactformulier kun je een vraag stellen aan onze zakelijke Klantenservice of een wijziging doorgeven over je abonnement of gegevens. Naar aanleiding daarvan bellen of mailen we je. Vul je gegevens alsjeblieft zo volledig mogelijk in. Zo kunnen we beter helpen.

Heb je een klacht of een dringende vraag, bijvoorbeeld over een storing of over de installatie van een Ziggo product? Als je belt kunnen we sneller helpen. Bel ons op 0800 - 0620.

Wil je wijzigingen aanvragen voor IP-VPN, Ethernet, Corporate Internet en ISDN & VoIP van Ziggo? Download hier het formulier.

1. Vul je vraag en gegevens in

  1. Je hebt nog geen onderwerp gekozen
  2. Je hebt nog geen categorie gekozen
  3. Je hebt nog geen sub-categorie gekozen
  4. Je klantnummer bestaat alleen uit cijfers.
  5. Persoonsgegevens

  6. Je hebt nog geen voorletters ingevuld.
  7. Je hebt nog geen achternaam ingevuld.
  8. Adresgegevens

  9. Je hebt nog geen postcode ingevuld.Je hebt geen geldige postcode ingevuld. Controleer je postcode en probeer opnieuw.
  10. Je hebt nog geen huisnummer ingevuld.Je huisnummer bestaat alleen uit cijfers. Vul eventuele toevoegingen hieronder in.
  11. Contactgegevens

  12. Je hebt nog geen e-mailadres ingevuld.Je hebt geen correct e-mailadres ingevuld. Controleer je e-mailadres en probeer opnieuw.
  13. Je hebt nog geen telefoonnummer ingevuld.Je hebt geen geldig telefoonnummer ingevuld. Controleer je telefoonnummer en probeer opnieuw.
  14.