Zakelijk abonnement verhuizen

Onze Power Promise verhuist met je mee

Verhuizen doe je nu mét Ziggo Power Promise. Dat is overal in je nieuwe kantoor perfecte wifi. Hoe? Met een wifiscan, een krachtig signaal met het beste modem, wifiboosters of acces points, en een engineer die pas weggaat als alles perfect werkt.

Zakelijk abonnement verhuizen

Onze Power Promise verhuist met je mee

Verhuizen doe je nu mét Ziggo Power Promise. Dat is gegarandeerd perfecte wifi in je nieuwe kantoor. Hoe? Met een wifi-scan, een krachtig signaal met het beste modem, wifi-boosters of acces points, en een engineer die pas weggaat als alles perfect werkt.

Verhuizen in drie stappen

Of je nu verhuist naar die kantoorruimte in de vinexwijk of dat winkeltje aan de gracht, je hoeft nooit zonder internet, televisie en telefoon te zitten. Heb je een Zakelijk Internet, Office Basis, Fiber Power, ZZ1, ZZ2 of ZZ3 abonnement? Geef je verhuizing dan uiterlijk 2 weken van tevoren aan ons door. Wij zorgen dan voor een vlekkeloze overgang naar je nieuwe werkplek.

Ben je nog geen klant van Ziggo en ga je verhuizen? Met onze overstapservice stap je naadloos naar ons over en blijf je altijd online.

Bekijk de mogelijkheden op je nieuwe adres

1. Bekijk de mogelijkheden op je nieuwe adres

Postcode niet gevonden.
Huisnummer niet gevonden.
Adres niet gevonden.
Toevoeging
Toevoeging
Geen toev.

Ziggo is beschikbaar op je nieuwe adres

Goed nieuws! Je nieuwe adres is al aangesloten op ons netwerk. Je huidige Ziggo-producten kun je dus gewoon met je meeverhuizen.

Nog geen Ziggo-aansluiting, maar...

Ziggo lijkt nog niet beschikbaar op je nieuwe adres. Toch is de kans groot dat we gewoon kunnen leveren. Bel ons op 0800 - 0640 (gratis).

Bezig met aansluiten

Op dit moment sluiten we je adres aan op ons netwerk. Soms is dit binnen een paar dagen geregeld, soms duurt het een paar weken. Zodra de aansluiting is afgerond kun je de Ziggo-producten meeverhuizen. Bel voor de actuele status 0800 - 0640 (gratis).

We zijn er bijna

Er ligt een kabel vanaf het aansluitpunt in de wijk naar dit adres. De kabel is alleen nog niet aangesloten aan het pand. Bel ons via 0800-0620 (gratis) voor meer informatie.

Gezamenlijke aansluiting

Dit adres is aangesloten op een gezamenlijke aansluiting. Ziggo levert hier wel signaal, maar producten en diensten kun je alleen via de verhuurder afnemen. Neem contact op met de beheerder van het pand om te informeren naar welke producten en diensten er mogelijk zijn op je nieuwe adres. Neem daarna contact op met de Klantenservice op 0800-0620 (gratis) om het abonnement op je eigen naam stop te zetten op de verhuisdatum.

Verouderde aansluiting

Dit adres is aangesloten op het Ziggo-netwerk. De aansluiting is alleen nog niet geschikt voor digitale diensten. Op dit moment kun je hier dus geen zakelijk internet of andere producten en diensten naartoe verhuizen. Bel ons op 0800-0620 (gratis) om te overleggen wat de mogelijkheden zijn.

Hier willen we gratis aanleggen

Dit pand staat op een bedrijventerrein dat nog niet is aangesloten op het Ziggo-netwerk. Meld je vandaag nog aan als geïnteresseerde. Zijn er genoeg andere geïnteresseerde ondernemers in de regio, dan leggen we de aansluiting helemaal gratis aan en... geven we je als bedankje graag een Samsung 40" Smart TV cadeau.

Hier gaan we binnenkort aanleggen

Dit pand staat op een bedrijventerrein dat nog niet is aangesloten op het Ziggo-netwerk. Dat gaat snel veranderen. Meld je vandaag nog aan als geïnteresseerde en we leggen de aansluiting helemaal gratis aan. En... kies je voor Ziggo Zakelijk, dan geven we je als bedankje graag een Samsung 40" Smart TV cadeau.

Geef je verhuizing door

2. Geef je verhuizing door

Een verhuizing geef je in mum van tijd aan ons door. Persoonlijk via de telefoon of online via Mijn Ziggo.

Bel 0800-0640 (gratis)

De dag van verhuizing

3. De dag van verhuizing

Wij zorgen dat je nieuwe adres klaar is voor internet, tv en bellen. De apparatuur zoals je modem en mediabox, neem je zelf mee en sluit je opnieuw aan. Hulp nodig? Volg dan het verhuisstappenplan. Heb je liever dat wij alles voor je installeren? Ook dat kan. Bel ons voor een installatieafspraak.

Wil je een Internet Pro-pakket verhuizen?

Of een Connect MKB, Office Plus of Internet Plus pakket

Geef dit dan uiterlijk 4 weken van tevoren telefonisch aan ons door. Wij zorgen dan dat we al je Ziggo producten vloeiend naar het nieuwe adres verhuizen. Internet, Multi Wifi, Hosted VoIP, alles blijft het gewoon doen.

Bel 0800-0640 (gratis)

 
 

Meestgestelde vragen

Ik ga verhuizen en neem een bestaand Ziggo contract over. Hoe geef ik dit door?

Een contractovername is iets anders dan een verhuizing. Bij een contractovername worden essentiële onderdelen van een lopend contract aangepast. Denk aan de tenaamstelling op het contract of het KvK-nummer. Ook een overname regel je eenvoudig. Daarbij kun je ook direct een adreswijziging opgeven waardoor het in 1 klap geregeld is. 

Ik heb vaste IP-adressen. Veranderen die?

Je vaste IP-adressen verhuizen gewoon mee. Die veranderen dus niet.

Ziggo diensten zijn niet beschikbaar op mijn nieuwe adres, wat nu?

Hier kunnen verschillende redenen voor zijn. Gaat het om een nieuwbouwpand? Dan kan het zijn dat de kabelaansluitingen in het pand nog opgeleverd moeten worden. Neem voor meer informatie contact op met de projectontwikkelaar van het nieuwbouwproject of met onze Klantenservice. Is het bestaande bouw? Dan kun je eenvoudig een nieuwe kabelaansluiting aanvragen. Nadat de de kabelaansluiting is aangelegd kunnen we de producten verhuizen. 

Liever iemand spreken?

Bel onze hulplijn

0800 0620 (gratis)

Iedere dag van 8.00 tot 22.00 uur. Ook in het weekend.

 
 

Of vraag het via

Iedere dag van 8.00 tot 22.00 uur. Ook in het weekend.

 
 

Of chat met ons

Iedere dag van 8.00 tot 22.00 uur. Ook in het weekend.