Zakelijk abonnement verhuizen

Welke producten zijn er beschikbaar op je nieuwe adres?

  1. Vul een geldige postcode in, bijv: 1234AB
  2. Vul een geldige huisnummer in, zonder toevoeging
Toevoeging selecteren Geen toevoeging
Vul een geldige postcode in, bijv: 1234AB
Vul een geldige huisnummer in, zonder toevoeging
De combinatie van je postcode en huisnummer kennen we niet. Heb je misschien een typefout gemaakt?
Beschikbare producten voor

Ontvang een bericht wanneer de storing is opgelost

SMS naar 06-nummer:
Vul een nummer of e-mailadres in.
Er is iets fout gegaan. Heb je misschien een typfout gemaakt?
We hebben je aanmelding binnen. Je krijgt een bericht wanneer de storing is opgelost.

Digitale Televisie

 

Internet

 

Telefonie

 

Verhuizing doorgeven

Tijdens de verhuizing hoef je geen moment zonder internet, telefoon of digitale televisie te zitten. Daarvoor is het noodzakelijk dat je de verhuizing minimaal zes weken van te voren aan ons doorgeeft. Voor de meeste abonnementen kan dat gewoon online. Check hieronder op basis van de naam van je internetpakket wat de mogelijkheden zijn. De naam van je internetpakket vind je terug op de factuur.

Voor dit abonnement kun je zelf kiezen wat je het fijnst vindt.

Zelf online
Via ziggo.nl/nieuw-adres regel je zelf eenvoudig de verhuizing. Je hebt hiervoor je Mijn Ziggo inloggegevens nodig.

Telefonisch
Liever dat wij het regelen? Bel ons op 0800-0620 (gratis).

Bel ons op 0800-0620 (gratis) om dit abonnement te verhuizen. Dan zorgen wij ervoor dat de internetverbinding en eventuele overige producten en diensten optijd gereed zijn op je nieuwe adres.

Voor dit abonnement kun je zelf kiezen wat je het fijnst vindt.

Zelf online
Via ziggo.nl/nieuw-adres regel je zelf eenvoudig de verhuizing. Je hebt hiervoor je Mijn Ziggo inloggegevens nodig.

Telefonisch
Liever dat wij het regelen? Bel ons op 0800-0620 (gratis).

Voor dit abonnement kun je zelf kiezen wat je het fijnst vindt.

Zelf online
Via ziggo.nl/nieuw-adres regel je zelf eenvoudig de verhuizing. Je hebt hiervoor je Mijn Ziggo inloggegevens nodig.

Telefonisch
Liever dat wij het regelen? Bel ons op 0800-0620 (gratis).

Voor dit abonnement kun je zelf kiezen wat je het fijnst vindt.

Zelf online
Via ziggo.nl/nieuw-adres regel je zelf eenvoudig de verhuizing. Je hebt hiervoor je Mijn Ziggo inloggegevens nodig.

Telefonisch
Liever dat wij het regelen? Bel ons op 0800-0620 (gratis).

Bel ons op 0800-0620 (gratis) om dit abonnement te verhuizen. Dan zorgen wij ervoor dat de internetverbinding en eventuele overige producten en diensten optijd gereed zijn op je nieuwe adres.

Staat je internetabonnement er niet tussen? Bel ons dan op 0800-0620 (gratis) om het abonnement te verhuizen. Dan zorgen wij ervoor dat de internetverbinding en eventuele overige producten en diensten optijd gereed zijn op je nieuwe adres.

Voor dit abonnement kun je zelf kiezen wat je het fijnst vindt.

Zelf online
Via ziggo.nl/nieuw-adres regel je zelf eenvoudig de verhuizing. Je hebt hiervoor je Mijn Ziggo inloggegevens nodig.

Telefonisch
Liever dat wij het regelen? Bel ons op 0800-0620 (gratis).

Bel ons op 0800-0620 (gratis) om dit abonnement te verhuizen. Dan zorgen wij ervoor dat de internetverbinding en eventuele overige producten en diensten optijd gereed zijn op je nieuwe adres.

Voor dit abonnement kun je zelf kiezen wat je het fijnst vindt.

Zelf online
Via ziggo.nl/nieuw-adres regel je zelf eenvoudig de verhuizing. Je hebt hiervoor je Mijn Ziggo inloggegevens nodig.

Telefonisch
Liever dat wij het regelen? Bel ons op 0800-0620 (gratis).

Voor dit abonnement kun je zelf kiezen wat je het fijnst vindt.

Zelf online
Via ziggo.nl/nieuw-adres regel je zelf eenvoudig de verhuizing. Je hebt hiervoor je Mijn Ziggo inloggegevens nodig.

Telefonisch
Liever dat wij het regelen? Bel ons op 0800-0620 (gratis).

Voor dit abonnement kun je zelf kiezen wat je het fijnst vindt.

Zelf online
Via ziggo.nl/nieuw-adres regel je zelf eenvoudig de verhuizing. Je hebt hiervoor je Mijn Ziggo inloggegevens nodig.

Telefonisch
Liever dat wij het regelen? Bel ons op 0800-0620 (gratis).

Bel ons op 0800-0620 (gratis) om dit abonnement te verhuizen. Dan zorgen wij ervoor dat de internetverbinding en eventuele overige producten en diensten optijd gereed zijn op je nieuwe adres.

Staat je internetabonnement er niet tussen? Bel ons dan op 0800-0620 (gratis) om het abonnement te verhuizen. Dan zorgen wij ervoor dat de internetverbinding en eventuele overige producten en diensten optijd gereed zijn op je nieuwe adres.

Op dag van verhuizing

We zorgen dat je adres klaar is voor internet, tv en bellen. De apparatuur zoals je modem en/of mediabox neem je zelf mee en sluit je weer aan op het nieuwe adres. Hulp nodig? Volg dan het verhuis-stappenplan. Heb je liever dat wij dit voor je doen? Ook geen probleem. Bel ons voor een installatieafspraak.

Meestgestelde vragen

Hoe lang duurt de verwerking van mijn verhuizing?

Hooguit een paar werkdagen. Maar omdat er soms nog dingen geregeld moeten worden is het belangrijk dat we minimaal 6 weken van tevoren al op de hoogte zijn van je verhuizing.

Hoe pas ik mijn verhuisdatum aan?

Door even contact op te nemen met Klantenservice. Wacht hier niet te lang mee.

Ziggo diensten zijn beschikbaar op mijn nieuwe adres, wat nu?

Dat kan verschillende redenen hebben. Gaat het om een nieuwbouwpand? Neem dan contact op met de projectontwikkelaar. Het kan zijn dat de kabelaansluitingen in het pand nog opgeleverd moeten worden. Is het bestaande bouw? Dan kun je eenvoudig een nieuwe kabelaansluiting aanvragen. Nadat de de kabelaansluiting is aangelegd kunnen we de producten verhuizen. 

Ik heb Zakelijk Vast Bellen. Krijg ik een nieuw telefoonnummer?

Als je verhuist naar een ander netnummergebied, dan kun je het huidige telefoonnummer niet meeverhuizen en krijgt je dus een nieuw nummer. Je ontvangt van ons op het nieuwe adres een schriftelijke bevestiging van je nieuwe telefoonnummer. Verhuis je binnen hetzelfde netnummergebied? Dan behoud je je huidige telefoonnummer(s).

Ik heb vaste IP-adressen. Veranderen die?

Je vaste IP-adressen verhuizen gewoon mee. Die veranderen dus niet.