Zakelijk abonnement opzeggen

Je wilt opzeggen. Omdat je verhuist, een voordeliger abonnement zoekt of niet tevreden bent. Wat de reden ook is, vertel het ons telefonisch. Dan zorgen wij dat alles snel en goed geregeld wordt.

Wat wil je opzeggen?

Extra zenderpakket

TV-pakket of telefoonlijn

Internet of alles

Veelgestelde vragen over opzeggen

Hoe kan ik opzeggen voor iemand die is overleden?

Om op te zeggen voor iemand die is overleden ga je naar Opzeggen bij overlijden.

Wat is mijn opzegtermijn?

De opzegtermijn hangt af van de abonnementsvorm. Bij Mobiel en de Extra zenderpakketten is dat altijd een maand. Voor de overige producten en diensten hept onze Klantenservice je graag verder. Zij kunnen precies nakijken wat de opzegtermijn is van andere producten en diensten.

Mijn contractperiode is nog niet afgelopen. Wat nu?

Je wilt opzeggen, maar is de contractperiode nog niet afgelopen? Dan betaal je de resterende looptijd van het contract in maanden, vermenigvuldigd met het abonnementsbedrag per maand. Neem voor meer informatie contact op met onze Klantenservice

Moet ik mijn apparatuur terugsturen als ik opzeg?

Apparaten van Ziggo die je in bruikleen hebt willen we graag terug. Apparaten die je hebt gekocht zoals bijvoorbeeld een Wifibooster zijn van jou, die hoef je dus niet terug te sturen. Weet je niet zeker meer of je een apparaat hebt gekocht of in bruikleen hebt? We sturen je na de opzegging retourinstructies en een doos om de apparatuur in te verzenden. Zo zie je dus in een oogopslag wat er terug moet.

Zeg je Ziggo Mobiel op? Dan mag je de simkaart na de opzegdatum gewoon weggooien.

Kan ik mijn e-mailadres van Ziggo behouden als ik opzeg?

Nee, het is niet mogelijk als je opzegt. Na je opzegging blijft het Ziggo e-mailadres nog een maand actief.