Laat je nummer achter, dan bellen we je

Voldoet je abonnement niet (meer) aan je behoeften? Misschien hoef je dan niet op te zeggen, maar hebben we nog andere interessante producten voor je. We denken graag met je mee.

Weet je zeker dat je helemaal wilt opzeggen, dan doen we dat graag telefonisch. Zo is alles snel en goed geregeld en voorkom je dat je teveel betaalt of bijvoorbeeld ineens te vroeg zonder internet zit.

Bel me terug

Bel me nu
 
 

Liever zelf bellen?

Bel 0800 - 0620 voor onze Klantenservice.
We zijn maandag t/m vrijdag bereikbaar van 8.00 uur tot 20.00 uur.

Reminder

Waarom je net als 4,2 miljoen anderen misschien toch bij Ziggo wilt blijven

Klaar voor de toekomst met 97% glasvezelnetwerk Overstappen op glasvezel van een ander bedrijf is daarom niet nodig.
Supersnel en stabiel internet Met snelheden tot 500 Mb/s en al 7 jaar op rij verkozen tot Beste Internetprovider door Tweakers.
Voordelige abonnementen We kijken graag samen met je naar de mogelijkheden voor een voordeliger abonnement.
Haarscherp tv-kijken waar en wanneer je wilt Met de Mediabox XL incl. 7 dagen terugkijken met Replay TV en duizenden films en serie met Movies & Series.
Leuke extra's Zoals voordeel bij events in de Ziggo Dome en de Vriendendeals. Bekijk ze op ziggo.nl/voor-u
Extra voordeel met een Vodafone abonnement Elke maand Dubbele Data, een Veilig Online pakket en een Extra tv-pakket naar keuze.

Extra tv-pakket opzeggen

Is je favoriete serie afgelopen of ligt je voetbalteam na 2 wedstrijden al uit de competitie? Een extra tv-pakket opzeggen is zo geregeld. Via Mijn Ziggo beheer je eenvoudig je extra zenderpakketten.

 
 

Veelgestelde vragen over opzeggen

Ik ga verhuizen, kan ik Ziggo meenemen naar mijn nieuwe huis?

In de meeste gevallen kun je Ziggo gewoon meenemen. Je checkt eenvoudig met de postcode checker of het adres geschikt is en regelt een verhuizing binnen een paar tellen op onze verhuispagina.

Hoe kan ik opzeggen voor iemand die is overleden?

Om op te zeggen voor iemand die is overleden ga je naar Opzeggen bij overlijden.

Wat is mijn opzegtermijn?

De opzegtermijn hangt af van de abonnementsvorm. Bij Mobiel en de Extra zenderpakketten is dat altijd een maand. Voor de overige producten en diensten hept onze Klantenservice je graag verder. Zij kunnen precies nakijken wat de opzegtermijn is van andere producten en diensten.

Mijn contractperiode is nog niet afgelopen. Wat nu?

Je wilt opzeggen, maar is de contractperiode nog niet afgelopen? Dan betaal je de resterende looptijd van het contract in maanden, vermenigvuldigd met het abonnementsbedrag per maand. Neem voor meer informatie contact op met onze Klantenservice

Moet ik mijn apparatuur terugsturen als ik opzeg?

Apparaten van Ziggo die je in bruikleen hebt willen we graag terug. Apparaten die je hebt gekocht zoals bijvoorbeeld een Wifibooster zijn van jou, die hoef je dus niet terug te sturen. Weet je niet zeker meer of je een apparaat hebt gekocht of in bruikleen hebt? We sturen je na de opzegging retourinstructies en een doos om de apparatuur in te verzenden. Zo zie je dus in een oogopslag wat er terug moet.

Zeg je Ziggo Mobiel op? Dan mag je de simkaart na de opzegdatum gewoon weggooien.

Welke diensten komen bij mijn opzegging te vervallen?

Neem je bij Ziggo meerdere diensten af, zoals internet, bellen en tv? Dan zijn deze mogelijk gebundeld in één contract. Stap je over naar andere aanbieder met de Overstapservice? Dan vervallen alle diensten die in één bundel binnen één contract zitten.

Kan ik mijn e-mailadres van Ziggo behouden als ik opzeg?

Nee, het is niet mogelijk als je opzegt. Na je opzegging blijft het Ziggo e-mailadres nog een maand actief.

Kan ik mijn vaste IP-adressen behouden als ik opzeg?

Vaste IP-adressen zijn niet overdraagbaar naar een nieuwe aanbieder. Ze komen dus te vervallen zodra je opzegt.