Overslaan en ga naar inhoud

Zakelijk abonnement opzeggen

Wat jammer dat je overweegt om Ziggo Zakelijk te verlaten. We helpen je graag verder. Kijk hieronder wat voor jou de beste oplossing is.

Bel ons, we helpen je graag

Bel 0800 - 0620 (gratis)

Van maandag tot en met vrijdag tussen 08.00 en 18.00 uur. Ben je in het buitenland? Bel dan: +31 88 12 12 999

ziggo contact

Waarom wil je opzeggen?

Wat vervelend dat je problemen ervaart met je internet of wifi. We staan klaar om je te assisteren. Ontdek oplossingen voor jouw internet- of wifiproblemen of bekijk hoe je kunt opzeggen.

Ga je verhuizen? In de meeste gevallen kan Ziggo gewoon met je meeverhuizen. Bekijk de mogelijkheden.

Wil je opzeggen voor een familielid of bekende die is overleden? Laat het ons weten. We beëindigen dan het abonnement of zetten het over op een andere naam. 

Wat jammer dat je niet helemaal tevreden bent met onze service. We zijn er natuurlijk om je te ondersteunen. Bekijk hoe we je nog meer van dienst kunnen zijn of ontdek de mogelijkheden om op te zeggen.

Wil je jouw abonnement wijzigen of opzeggen omdat je de kosten te hoog vindt? We helpen je graag met het vinden van een passende oplossing. 

Heb je een contract bij Ziggo Zakelijk en wil je het op naam van iemand anders zetten? Of wil je het KVK-nummer veranderen? 

Wat vervelend dat je problemen ervaart met je internet of wifi. We staan klaar om je te assisteren. Ontdek oplossingen voor jouw internet- of wifiproblemen of bekijk hoe je kunt opzeggen.

Ga je verhuizen? In de meeste gevallen kan Ziggo gewoon met je meeverhuizen. Bekijk de mogelijkheden.

Wil je opzeggen voor een familielid of bekende die is overleden? Laat het ons weten. We beëindigen dan het abonnement of zetten het over op een andere naam. 

Wat jammer dat je niet helemaal tevreden bent met onze service. We zijn er natuurlijk om je te ondersteunen. Bekijk hoe we je nog meer van dienst kunnen zijn of ontdek de mogelijkheden om op te zeggen.

Wil je jouw abonnement wijzigen of opzeggen omdat je de kosten te hoog vindt? We helpen je graag met het vinden van een passende oplossing. 

Heb je een contract bij Ziggo Zakelijk en wil je het op naam van iemand anders zetten? Of wil je het KVK-nummer veranderen? 

Wil je alleen je abonnement wijzigen?

Soms mag het best een Mbitje meer zijn. Of minder. En dat kan. Via Mijn Ziggo stel je zelf je ideale combinatie van internet, TV en extra diensten samen. 

Wat ga je missen als je gaat?

Bij Ziggo kijk je altijd en overal tv wanneer jij dat wilt met Ziggo GO én krijg je volop voordelen wanneer je Vodafone met Ziggo combineert. Dat wil je toch niet missen?

TV & Streaming

Met Ziggo Sport en ESPN standaard in je tv-pakket zit je als sportliefhebber goed. Ook onderweg kijken met Ziggo GO. Filmliefhebbers genieten van SkyShowtime bij Ziggo. En sta vooraan bij concerten via Priority.

Priority & Combivoordeel

Voorrang op tickets, toegang tot de mooiste ervaringen. Exclusief voor onze klanten. En voordelen als je Ziggo combineert met Vodafone of hollandsnieuwe: dubbele data, extra tv-pakket en tot € 4,13 korting op je Vodafone abonnement.

24/7 bereikbaar

Onze experts van de Business Crew staan dagelijks van 08.00 tot 22.00 uur voor je klaar via telefoon en chat, en zelfs 24/7 via messenger in de Mijn Ziggo app. En je hebt de mogelijkheid om je pakket maandelijks aan te passen via de Mijn Ziggo app.

Veelgestelde vragen

Als je je abonnement opzegt ontvang je een brief of e-mail met de apparatuur die we graag terug willen. Dit zijn alleen de apparaten die je bij ons in bruikleen hebt. Wil je precies weten hoe het zit? Lees dan meer over het terugsturen van apparaten.

Nee, dat is niet mogelijk. We zorgen er wel voor dat je nog 6 maanden toegang hebt tot je e-mail. Op deze manier kun je bijvoorbeeld mails van je oude Ziggo e-mailadres doorsturen naar een eventueel nieuw e-mailadres. Het automatisch doorsturen van e-mails kun je zelf instellen. Volg hiervoor ons stappenplan.  

Tip: bewaar je wachtwoord aangezien je dit na je opzegging niet meer kunt aanpassen in Mijn Ziggo.

De opzegtermijn hangt af van de abonnementsvorm. Bij Mobiel en de Extra zenderpakketten is dat altijd een maand. Voor de overige producten en diensten hept onze Klantenservice je graag verder. Zij kunnen precies nakijken wat de opzegtermijn is van andere producten en diensten.

Wil je opzeggen, maar is de contractperiode nog niet afgelopen? Dan betaal je de resterende looptijd van het contract in maanden, vermenigvuldigd met het abonnementsbedrag per maand. Neem voor meer informatie contact op met onze Klantenservice.

Wil je opzeggen omdat je gaat verhuizen naar een plek waar Ziggo niet beschikbaar is? En je contractperiode is nog niet afgelopen? Neem dan contact op met onze Klantenservice

In dit geval begrijpen we dat je al genoeg aan je hoofd hebt. Daarom maken we het graag makkelijk voor je. Je abonnement zeg je eenvoudig op door contact op te nemen met de Klantenservice.

Wil je een streamingdienst die je via Ziggo besteld hebt opzeggen? Wat jammer. Opzeggen kan via Mijn Ziggo of de Mijn Ziggo app.

Goed om te weten

  • Je abonnement stopt pas aan het einde van de lopende factuurperiode, die op je factuur staat
  • De opzegdatum is niet meer te wijzigen na bevestiging
  • Als je het hele Ziggo abonnement opzegt, stoppen ook al je extra zenders en streamingdiensten

Opzeggen in Mijn Ziggo

  • Log in op Mijn Ziggo 
  • Ga naar Producten en klik onder Streamingdiensten op Naar streamingdiensten
  • Ga naar Beheren
  • Klik daarna op Abonnement opzeggen

Opzeggen in de Mijn Ziggo app

  • Log in op de Mijn Ziggo app
  • Ga naar Producten > Televisie
  • Klik onderaan op Streamingdiensten beheren
  • Ga naar Beheren en kies het abonnement dat je wilt opzeggen
  • Klik op Abonnement opzeggen

Na het opzeggen van je abonnement, krijg je een eindfactuur. Op deze laatste factuur kan een verrekening staan van te veel betaalde abonnementskosten. Heb je Bellen van Ziggo? Dan staan op je laatste factuur de gesprekskosten van de periode vóór de opzegdatum. Omdat je gesprekskosten altijd achteraf in rekening worden gebracht, zijn deze kosten dan pas zichtbaar en niet direct bij opzegging.

Als je gebruikmaakt van de overstapservice hoef je niets te doen, je nieuwe provider zegt je Ziggo-abonnement bij ons op. Je diensten worden pas afgesloten als je nieuwe provider ons laat weten dat je nieuwe abonnement werkt. 

Heb je een vraag over het overstapproces, of wil je advies? Bel dan gratis 0800 0620, we staan voor je klaar. Meer informatie over het overstapproces en welke providers deelnemen vind je op de website van de overstapservice

Wat jammer dat je je abonnement bij Ziggo Zakelijk wilt opzeggen. Kunnen we ergens bij helpen? Bellen werkt het beste, onze klantenservice staat voor je klaar. 

0800 0620 (gratis). Onze servicelijn is elke dag bereikbaar van 08.00 tot 20.00 uur.

Wil je je lopende contract op een andere naam zetten? Met een KvK uitreksel van zowel de huidige als de nieuwe contractant is dit zo geregeld. Het insturen van deze documenten doe je eenvoudig via Contract overnemen.