Merk met een missie
Een bedrijf met een missie: kindslavernij op cacaoplantages voorgoed uitbannen. Een ijzersterk merk dat gaat voor winst én impact. Hoe gaat...
Wat hebben succesvolle ondernemers met elkaar gemeen? Om te beginnen: de ambitie om het iedere dag een beetje beter te doen. En: het plezier in hun werk. Wat kun je leren van deze uitblinkers?
In onze documentaireserie 'Uitblinkers in Zaken' komen ondernemers aan het woord die uitblinken in hun vak. Zo volgden we al de topondernemers achter o.a. Tiqets, AFAS, bunq, The Next Web, Corendon, Omoda, TrainMore en Tony's Chocolonely. Nu staat Dopper in de schijnwerpers.
Iedereen kent 'm: de Dopper. Een waterfles met het doel om plastic wegwerpwaterflessen de wereld uit te krijgen en het gebruik van kraanwater te vergroten. Lukt het oprichter Merijn Everaarts om het succes van Dopper voort te zetten met een nieuwe fles?
Een bedrijf met een missie: kindslavernij op cacaoplantages voorgoed uitbannen. Een ijzersterk merk dat gaat voor winst én impact. Hoe gaat...
Han Doorenbosch en Marjolijn Meijer zijn de eigenaars van de Urban Gym Group, dat uit de 3 fitnessconcepten TrainMore, Club Sportive en...
Het Zeeuwse familiebedrijf Omoda heeft een goed lopende webshop en maar liefst 22 fysieke filialen. Hoe zorgen zij voor die continu groeiende...
Tiqets is 1 van de snelst groeiende bedrijven in NL. Het haalde al meer dan 20 miljoen aan investeringen binnen en groeide in korte tijd naar 130...