Friends with benefits

Combineer Zakelijk Internet en digitale TV van Ziggo met een mobiel abonnement van Vodafone. Extra leuk: Ziggo Zakelijk probeer je nu ook nog eens de eerste 3 maanden gratis uit. Gewoon naast je huidige provider.

Combineer Ziggo Zakelijk met Vodafone en krijg...

€ 4,13 korting, elke maand

Op Vodafone Biz Basic, Red, Smart en Black abonnementen. Ook op Red Pro als dit is afgesloten of verlengd na 17 april 2017.

 
 

Dubbele data

Iedere maand krijg je 2x zoveel data bij alle Vodafone abonnementen.


 
 

Extra TV-pakket

Gratis tv-pakket dat je elke maand kunt wijzigen. Kies uit Ziggo Movies & Series L, Ziggo Sport Totaal en Ziggo Kids.

 
 

Safe Online XL pakket

Gratis interetbeveiliging van F-secure waarmee je op wel 20 apparaten veilig online kunt.


 
 

Hoe werken de gratis extra's?

Combineer Vodafone met Ziggo Zakelijk

1. Combineer Vodafone met Ziggo Zakelijk

Je hebt een Vodafone Biz Basic, Red, Smart of Black abonnement. Of een Red Pro abonnement dat is afgesloten of verlengd na 17 april 2017. Kies je daarnaast ook voor Zakelijk Internet en televisie van Ziggo? Dan heb je automatisch recht op alle gratis extra's. Beide abonnementen moeten wel op hetzelfde Nederlandse adres en/of KvK-nummer staan.

Het wordt automatisch geregeld

2. Het wordt automatisch geregeld

Heb je een Vodafone- en Ziggo Zakelijk Internet pakket besteld waarmee je in aanmerking komt voor de gratis extra’s? Dan wordt alles automatisch voor je geregeld. Je ontvangt vanzelf bericht.

Je ontvangt een activatiemail na installatie

3. Je ontvangt een activatiemail na installatie

Na installatie van je Ziggo producten krijg je een activatiemail voor het tv-pakket en Ziggo Safe Online XL. Je kunt je gratis tv-pakket uitkiezen en het beveiligingspakket downloaden in Mijn Ziggo.

Je ontvangt elke maand gratis extra's

4. Je ontvangt elke maand gratis extra's

Elke maand ontvang je automatisch 4,13 korting op je Vodafone abonnement. De dubbele data vind je terug in My Vodafone. Heb je je gratis TV-pakket uitgekozen, dan kun je daar na een paar uur al naar kijken. En na installatie van het Safe Online XL pakket zijn je apparaten in Mijn Ziggo meteen beveiligd.

Populaire vragen

Krijg ik dubbele data zolang ik klant blijf?

Jazeker. Zolang als je bij beide providers abonnementen hebt die in aanmerking komen voor de extra's, krijg je dubbele data. Dit geldt voor een maximum van 10 opeenvolgende mobiele abonnementen die je bij Vodafone afsluit.

Dubbele data geldt voor de originele databundel van je abonnement, dus tegoed uit bijvoorbeeld een promotie wordt niet verdubbeld. 

Hoe kies ik een ander tv-pakket?

Als je een pakket hebt gekozen en je wilt toch een ander, dan kan dat. Je kunt namelijk elke 30 dagen iets anders kiezen!

Houd er rekening mee dat een periode van 30 dagen ingaat zodra een tv-pakket wordt geactiveerd. Tijdens die periode kun je wel wijzigingen doorvoeren, maar die gaan pas in vanaf 30 dagen na de vorige activatie. Een ander tv-pakket regel je in Mijn Ziggo

Wat zijn de voorwaarden voor de gratis extra's?

De gratis extra's gelden voor alle klanten met een geselecteerd abonnement voor vast internet en voor Digitale Televisie van Ziggo en een geselecteerd mobiel abonnement (of abonnementen) van Vodafone. Deze abonnementen moeten op hetzelfde Nederlandse adres en/of KvK-nummer staan.

De geselecteerde zakelijke abonnementen van Ziggo zijn:

  • Start, Complete of Max
  • TV Start of Complete

Let op: Je hebt zowel Internet als TV van Ziggo nodig om in aanmerking te komen voor de gratis extra's. 

Geselecteerde abonnementen van Vodafone zijn:

  • Vodafone Scherp, Start, Smart, Red, Black, Red Business, Red Pro (afgesloten of verlengd na 17 april 2017), Biz Basic of Business Basic
Hoe controleer ik of mijn adres bij Vodafone klopt?

We activeren de gratis extra's voor iedereen die bij zowel Ziggo als bij Vodafone op hetzelfde adres en/of KvK-nummer bekend is. Je hebt dan bij bij ons beiden een abonnement dat in aanmerking komt voor de gratis extra's.

Check je adres in de My Vodafone app
Controleer op welk adres je bij Vodafone bekend bent via de My Vodafone app. (Kies in de app achtereenvolgens 'Profiel' en 'Adres wijzigen'. Op de volgende pagina zie je het adres dat bij Vodafone bekend is).

Heb je de My Vodafone app niet? Je kan het ook zien in de My Vodafone omgeving op de website van Vodafone.