Inspiratie met onze Koffie Colleges

Onze belangrijkste missie? Zorgen dat ondernemers sterker uit deze crisis komen. Daarom ontwikkelden Vodafone Business in samenwerking met De Ondernemer een serie van tien webinars met topspecialisten; De Koffie Colleges. Deze zijn nu allemaal online te bekijken. 

Koffie Colleges | Ziggo Zakelijk

Hoe kom ik als ondernemer deze tijd goed door?

Volg deze 10 inspirerende colleges door topondernemers

Koffie Colleges | Ziggo Zakelijk

Deborah Nas: ondernemer en hoogleraar TU Delft

Mensen zijn vaker de belemmerende factor dan techniek en urgentie wordt meestal te laat gevoeld. Hoe kies je dan de juiste strategie? En antwoord op de vraag of je echt tech savy zijn om nieuwe kansen te benutten.

Koffie Colleges | Ziggo Zakelijk

Elske Doets: eigenaar Doets reizen en zakenvrouw van het jaar 2017

Leer het van zakenvrouw van het jaar 2017: hoe kijk je over de crisis heen? Elske Doets vertelt hoe zij nieuwe reisconcepten bedenkt nu de reisbranche hard getroffen wordt. Hiervoor denkt ze in scenario’s en neemt ze haar team mee in elke stap die ze zet.

Koffie Colleges | Ziggo Zakelijk

Simone van Trojen: van het Nederlandse modemerk laDress

Kort voor de crisis ronde LaDress een reorganisatie af omdat ze te hard waren gegroeid. Hoe helpt deze nieuwe business strategie het modemerk door de crisis? Hoe hou je een team bij elkaar? En hoe maken ze hun marketing en sales nog persoonlijker?

Koffie Colleges | Ziggo Zakelijk

Mathijs Bouman: journalist en econoom

‘De economie is niet stuk’. Gebruik deze passieve tijd om jezelf nu voor te bereiden om straks heel hard te kunnen gaan. We kunnen snel herpakken, als het niet te lang meer duurt.

Koffie Colleges | Ziggo Zakelijk

Jos Burgers: spreker en best verkopende auteur managementboeken (275.000 stuks)

De wereld verandert en wat betekent dat voor mij en de relatie met mijn klanten? Jos Burgers geeft aan de hand van zijn managementboeken praktische tips. Eén daarvan is bijvoorbeeld ‘ga geen verlies maken op je verkopen’.

Koffie Colleges | Ziggo Zakelijk

Michiel Muller: mede-oprichter Picnic

Marketing is nu vooral klanten zo goed mogelijk bedienen. Hoe maak je van een crisis een kans en pak je door? Hoe schaal je op, zet je je eerdere plannen opzij en hoe ga je om met een groei die veel harder is dan verwacht? Met behoud van je reputatie en waarden.

Koffie Colleges | Ziggo Zakelijk

Jan van Setten: expert in gedragsverandering, klantgerichtheid en leiderschap

Hoe kun je in deze tijden out of the box denken, hoe kan sales de voortrekkersrol blijven pakken? En wat is juist nu van waarde en wat is waardeloos geworden?

Koffie Colleges | Ziggo Zakelijk

Jose Woldring: founder van The Media Nanny, het PR-bureau van DJ’s als Martin Garrix en David Guetta

Zij legt uit hoe je tijdens een crisis innoveert. Alle events en festivals zijn afgelast en wat doe je dan? Hoe kom je op totaal nieuwe ideeën en zet je bereik zo goed mogelijk in?

Koffie Colleges | Ziggo Zakelijk

Martijn Aslander: verbinder van mensen, informatie en ideeën. Bekend als oprichter van lifehacking.nl 

De tweede gast is Martijn Aslander. Auteur, techfilosoof en lifehacker. Hij legt uit hoe je deze periode optimaal kunt gebruiken om de koers te verzetten. 

Koffie Colleges | Ziggo Zakelijk

Marco Aarnink: founder van drukwerkdeal.nl, nu print.com

Hij wilde de internationale markt veroveren en toen sloeg de crisis toe. Hij vertelt over leiderschap in crisistijd.