Hosted VoIP

Klanten verwachten dat je binnen 15 seconden de telefoon opneemt. Met een telefooncentrale in de cloud mis je nooit een oproep en ben je altijd goed bereikbaar. Zonder grote investering.

 
 
 
 

Waarom Hosted VoIP?

  • Geen grote investering
  • Eenvoudig zelf online te beheren
  • Dezelfde mogelijkheden als een fysieke telefooncentrale

Telefooncentrale in de cloud; voordelig, eenvoudig en flexibel

Alle functionaliteiten die je wenst, zonder grote investering. Voor een vast bedrag per maand. Meer of minder medewerkers? Pas het eenvoudig aan en betaal alleen wat je gebruikt. Hoe dan? We brachten het voor je in beeld.

De voordelen van Hosted VoIP

Een flinke besparing op telefoniekosten

Besparen wil je op kosten. Niet op je bereikbaarheid en professionele uitstraling. Met Hosted VoIP heb je als ondernemer alle voordelen en functionaliteiten van een telefooncentrale, zónder de hoge kosten. VoIP (voice over IP) staat voor bellen via internet. Hosted VoIP is een complete, virtuele telefooncentrale. Voor een vast bedrag per maand.

Baas over eigen bereikbaarheid

Niks ‘ik verbind u door’ of een saai muziekje. Met een keuzemenu krijgt je klant snel de juiste persoon of afdeling aan de lijn. Met medewerkers van de klantenservice in één belgroep, staat je klant nooit lang in de wacht. Een apart toestel in de lift, de kantine of een vergaderruimte? Ook dat kan. Voor een vast bedrag per maand ben je baas over eigen bereikbaarheid.

Dezelfde opties als een fysieke centrale

Met een VoIP-centrale heb je dezelfde opties als met een
fysieke telefooncentrale (PBX): bel onbeperkt binnen Nederland, wijs eigen nummers toe aan medewerkers met vast toestel, stel belgroepen in, wijs een nummer toe aan een toestel in openbare ruimte (lift, kantine, vergaderruimte), stel een keuzemenu in of kies voor een nummerblok: 10 opeenvolgende nummers of 088-nummers.

 

Eenvoudig zelf online beheren

Aantal werkplekken aanpassen, medewerkers aan een belgroep toevoegen, een keuzemenu instellen, een nummer doorschakelen? Je past alles eenvoudig aan door via je pc, tablet of mobiel in te loggen op de beheertool.

Opties & Prijzen

Medewerkersprofiel (per werkplek)
Voor een medewerker met een vast toestel. Bellen, gebeld worden, doorschakelen en onbeperkt bellen binnen Nederland. Met dit profiel kun je onderdeel zijn van een belgroep en keuzemenu.
€ 12,50 p.m.
Publiek profiel (per werkplek)
Voor een ruimte met een vast toestel. Bijvoorbeeld voor een toestel in lift, bedrijfsrestaurant of vergaderruimte. Bellen en gebeld worden en onbeperkt bellen binnen Nederland.
€ 10 p.m.
Keuzemenu
Stel zelf een keuzemenu samen. Zo krijgen klanten snel de juiste persoon of afdeling aan de lijn.
€ 5 p.m.
Belgroep
Met een belgroep zijn meerdere medewerkers bereikbaar via hetzelfde telefoonnummer. Handig voor bijvoorbeeld de klantenservice. Om medewerkers toe te voegen aan een belgroep, hebben zij een medewerkersprofiel nodig.
€ 1 p.m.
Telefonisch vergaderen
Vergaderen met collega's diep in Maastricht of op verschillende locaties? Iedereen belt in op hetzelfde telefoonnummer en je vergadert telefonisch.
€ 1 p.m.

Ja, ik wil Hosted VoiP

Hosted VoIP bestel je in combinatie met Connect MKB Internet. Kies daarbij zelf extra functionaliteiten zoals het aanmaken van een belgroep, een keuzemenu of telefonisch vergaderen.

Connect MKB Hosted VoIP

Heb je Connect MKB Internet? Dan voeg je Hosted VoiP makkelijk toe aan je pakket. Gebruik daarvoor het formulier of bel gratis 0800 0640.

Hosted VoiP
Vanaf €  25 p.m.

Connect MKB Internet & Hosted VoIP

Hosted VoiP bestel je altijd in combinatie met Connect MKB Internet. Stel zelf je pakket samen en kies je internetsnelheid.

Hosted VoiP & Connect MKB Internet
 €  104 p.m.

Bel en bestel

Liever direct telefonisch bestellen? Bel onderstaand telefoonnummer of laat je nummer achter, dan bellen we je terug.

0800 - 0640 (gratis)

7 dagen per week van 8.00 tot 22.00 uur

Of we bellen je terug

Bel me nu

Technische specificaties

Installeren

  • we brengen je in contact met een specialist die zorgt voor de set-up, het inrichten, aanleggen en installeren
  • de specialist levert de toestellen, de benodigde switches en eventueel bekabeling
  • de specialist zorgt ervoor dat je telefonie weer werkt, maar dan via Hosted voip
 
 

Online beheertool

 
 

Bestaande centrale en toestellen

  • Je oude PBX telefooncentrale heb je niet meer nodig. Met Hosted VoIP heb je een telefooncentrale in de cloud
  • Of je bestaande toestellen weer kunt gebruiken hangt af van het type. Je leest het in ons overzicht van geschikte toestellen.

 

 
 

Service van de zaak

Onze zakelijke klantenservice bereik je 7 dagen per week van 8.00 tot 22.00 uur. Gratis.


Heb je een Connect MKB pakket? Dan ben je gegarandeerd snel weer in bedrijf met onze uitgebreide Servicegarantie.

Meest gestelde vragen over Hosted VoIP

Wat doe ik met mijn bestaande telefooncentrale?

Die heb je niet meer nodig. Met Hosted VoIP heb je een complete telefooncentrale in de cloud.

Kan ik mijn bestaande telefoontoestellen blijven gebruiken?

Dat hangt af van het merk en het type toestel.  Bekijk welke toestellen geschikt zijn voor Hosted VoIP. Zijn er nog onduidelijkheden? Bel gratis onze Klantenservice op 0800 - 0640 (8.00 - 22.00 uur).

Moet ik zelf alles installeren?

Nee dat hoeft niet. We werken samen met een specialist die toestellen, de benodigde switches en eventueel bekabeling levert. Deze specialist zorgt ervoor dat alles werkt zoals je gewend bent.

Wat kost het installeren en inregelen door de specialist?

Dat hangt af van je bedrijf en wensen. Je bespreekt dat met de specialist en krijgt een offerte. De factuur krijg je ook van onze full-service partner, niet van ons.

Hoe lang duurt het voor mijn VoIP-centrale is geïnstalleerd en werkt?

Ongeveer 30 dagen. Van het eerste contact met de full-service specialist, het in kaart brengen wat je nodig hebt en wat er allemaal moet gebeuren, het opstellen en goedkeuren van de offerte en het leveren en installeren van alle apparatuur. 

Ik heb een aantal belgroepen en andere instellingen die speciaal voor mijn bedrijf zijn gemaakt. Gaat dat weer werken?

Daar zorgt de specialist voor. Hij neemt de bestaande instellingen van je telefooncentrale met je door en zorgt ervoor dat alles weer hetzelfde werkt. 

Zelf mijn telefooncentrale beheren, hoe werkt dat?

Heel eenvoudig; door online in te loggen. Met de online beheertool stel je zelf belgroepen in, voeg je medewerkers toe etc. Met ons stappenplan is dat heel eenvoudig.

Ik betaal alleen wat ik gebruik, wat betekent dat?

Stel: je neemt een vakantiekracht in dienst voor een maand. Die heeft ook een telefoon nodig. Je maakt dan voor 1 maand een gebruiker aan en betaalt alleen voor die maand. 

Kan ik mijn bestaande telefoonnummers meenemen?

Ja, dat kan. Kosteloos. Tijdens het hele proces van bestelling en levering heb je een vast contactpersoon bij onze gespecialiseerde Klantenservice. Daarmee stem je ook het moment af waarop je nummers overgaan naar Ziggo. 

 

Nog andere vragen?

Bel ons gerust

Onze adviseurs beantwoorden graag al je vragen over Multi Wifi en alle andere producten van Ziggo Zakelijk.

0800 - 0640 (gratis)

7 dagen per week van 8.00 tot 22.00 uur

 
 

Of we bellen je terug

Bel me nu