Ook Zakelijk Mobiel bellen?

Interesse in zakelijk mobiel bellen maar je zit nog vast aan een lopend contract? Loopt je contract al langer dan 4 maanden? Laat dan je gegevens voor ons achter. Dan doen we je op een later moment een leuk aanbod.

  1. U heeft nog niet aangegeven of u al Ziggo-abonnee bent.
  2. Contactgegevens

  3. U heeft nog geen bedrijfsnaam ingevuld.
  4. Vul hieronder de contactgegevens in van de technisch medewerker van uw bedrijf.

  5. U heeft nog geen voornaam ingevuld.
  6. U heeft nog geen achternaam ingevuld.
  7. U heeft nog geen e-mailadres ingevuld. Je hebt geen geldig e-mailadres ingevuld. Controleer het e-mailadres.
  8. U heeft nog geen telefoonnummer ingevuld. U heeft geen geldig telefoonnummer ingevuld. Controleer het telefoonnummer.
  9. U heeft nog geen postcode ingevuld. U heeft geen geldige postcode ingevuld. Controleer uw postcode, bijvoorbeeld 1234AB.
  10. U heeft nog geen huisnummer ingevuld. Uw huisnummer bestaat alleen uit cijfers. Vul eventuele toevoegingen hieronder in.
  11. Huidige provider

  12. U heeft nog niet aangegeven wanneer uw huidige contract afloopt.
  13.  

    Let op: het kan een aantal weken duren voordat we contact met je opnemen. Wil je meer informatie, bel ons gerust via 0800 - 0640