Hosted bellen (VoIP)

Met Hosted bellen van Ziggo ben je helemaal in de wolken. Je belt namelijk in de cloud: gemakkelijk, voordelig en maximaal bereikbaar! Op deze pagina vind je alle informatie over hosted bellen, of VoIP (Voice over IP). Dus zorg dat je nog heel even met beide benen op de grond blijft.

Plus- en minpunten

pgoedkoper dan bellen met je vaste lijn

pbeter geluid (ook mogelijk in HD)

pmeer zekerheid over je maandelijkse kosten

qgoede infrastructuur nodig

qstoringsgevoelig

Hosted bellen of VoIP staat kort gezegd dus voor bellen over internet. Waar je het web eerder vooral gebruikte om te mailen en te googelen, kun je het nu ook gebruiken om te bellen. Data en spraak over één IP-lijn, zo gaan we stap voor stap naar het werken van de toekomst!

Je hebt daarnaast geen last meer van aparte telefoonkabels over de bedrijfsvloer en de kwaliteit van hosted bellen is vaak ook nog eens beter. En om je helemaal te overtuigen, met VoIP ben je niet gebonden aan een locatie, maar aan een toestel of een bedrijfscentrale. Thuiswerken of verhuizen wordt zo een stuk makkelijker.

Aan de slag met je telefooncentrale

Log allereerst even in op hosted bellen van Ziggo en maak een wachtwoord aan. Als je ingelogd bent gaan we direct aan de slag met het instellen van je professionele VoIP-telefooncentrale. Volg ons eenvoudige stappenplan om je telefooncentrale naar eigen wens in te richten.

Geen wolkje meer aan de lucht...

... met deze overzichtelijke handleidingen. Dus wil je weten hoe je instellingen aanpast, hoe je je voicemail beheert of je belgegevens checkt, bekijk dan de volgende pdf's:

Ziggo Zakelijk Hosted Bellen - gebruikershandleidingZiggo Zakelijk Hosted Bellen - toestellen en functionaliteitenZiggo Zakelijk Hosted Bellen - beheerdershandleiding