Vodafone en Ziggo werken samen

Vodafone en Ziggo werken voortaan samen, want met zijn tweeën krijg je meer. Hoe dan? Als je op hetzelfde adres en/of KvK-nummer Ziggo Internet, Digitale TV én een Vodafone abonnement hebt, krijg je iedere maand gratis extra’s.

Dit krijg je altijd gratis

Dubbele Data

Je krijgt maandelijks automatisch een verdubbeling van de databundel in je Vodafone abonnement.

Extra tv-pakket naar keuze

Kies uit drie gratis extra tv-pakketten: Ziggo Movies & Series L, Ziggo Sport Totaal of het Ziggo Kids pakket.

Het Veilig online pakket

Met het Veilig online pakket (ontwikkeld door F-Secure) beveilig je tot wel 20 apparaten tegelijk.

Hoe kom ik in aanmerking?

  1. Je hebt Connect ZZP Internet en Digitale TV van Ziggo
  2. Je hebt een geselecteerd Vodafone abonnement
  3. De abonnementen staan op hetzelfde adres en/of KvK-nummer

Precies weten of je in aanmerking komt? Doe de check, of lees de voorwaarden. Niet zeker wat je hebt? Check Mijn Ziggo of de Vodafone App.

 
 

Hoe werken de gratis extra's?

Je wordt vanzelf benaderd

Als je bij Ziggo en Vodafone de juiste abonnementen op hetzelfde adres en/of KvK-nummer hebt geïnstalleerd, gaan we automatisch voor je aan de slag. Wanneer je in aanmerking komt, krijg je binnen 4 weken nadat je je dienst in gebruik hebt genomen bericht over de gratis extra’s.

Stel je extra's in

In dat bericht zie je hoe je de gratis extra's instelt. Dat kun je ook via Mijn Ziggo doen. Voor de Dubbele Data op je mobiele abonnement hoef je niets te doen. Je krijgt een sms wanneer de dubbele data actief is en vanaf dat moment is dit ook te zien in My Vodafone.

Gebruik je extra's

Zodra je de gratis extra’s ziet in My Vodafone en Mijn Ziggo kun je ze gebruiken. Binnen een paar uur na je keuze is je extra tv-pakket geactiveerd. Zorg dat je mediaboxen aanstaan wanneer je een tv-pakket kiest. Dan werkt het sneller.

Heel veel plezier van je gratis extra's!

Veelgestelde vragen

Hoe krijg ik de gratis extra’s?

Die krijg je vanzelf, als je in aanmerking komt. Vanaf het moment dat de abonnementen voor zowel vast internet, digitale televisie als voor mobiel worden gebruikt, geldt het recht op de gratis extra’s. Je krijgt ze binnen 4 weken. Controleer eenvoudig of je in aanmerking komt voor de gratis extra’s van Vodafone en Ziggo. Binnen enkele stappen weet je waar je aan toe bent.  

Krijg ik dubbele data zolang ik klant blijf?

Jazeker. Zolang als je bij beide providers abonnementen hebt die in aanmerking komen voor de extra's, krijg je dubbele data. Dit geldt voor een maximum van 10 opeenvolgende mobiele abonnementen die je bij Vodafone afsluit.

Dubbele data geldt voor de originele databundel van je abonnement, dus tegoed uit bijvoorbeeld een promotie wordt niet verdubbeld. 

Hoe kies ik een ander tv-pakket?

Als je een pakket hebt gekozen en je wilt toch een ander, dan kan dat. Je kunt namelijk elke 30 dagen iets anders kiezen!

Houd er rekening mee dat een periode van 30 dagen ingaat zodra een tv-pakket wordt geactiveerd. Tijdens die periode kun je wel wijzigingen doorvoeren, maar die gaan pas in vanaf 30 dagen na de vorige activatie. Een ander tv-pakket regel je in Mijn Ziggo

Wat zijn de voorwaarden voor de gratis extra's?

De gratis extra's gelden voor alle klanten met een geselecteerd abonnement voor vast internet en voor Digitale Televisie van Ziggo en een geselecteerd mobiel abonnement (of abonnementen) van Vodafone. Deze abonnementen moeten op hetzelfde Nederlandse adres en/of KvK-nummer staan.

De geselecteerde zakelijke abonnementen van Ziggo zijn:

  • Connect ZZP Start, Compleet, Pro of Pro Plus internet
  • Play Start of Play Complete televisie

Let op: Je hebt zowel Internet als Digitale Televisie van Ziggo nodig om in aanmerking te komen voor de gratis extra's. 

Geselecteerde abonnementen van Vodafone zijn:

  • Eén (of meer) Vodafone Scherp, Start, Smart, Red, Black, Red Business, Red Pro, Biz Basic of Business Basic abonnement(en)
Hoe controleer ik of mijn adres bij Vodafone klopt?

We activeren de gratis extra's voor iedereen die bij zowel Ziggo als bij Vodafone op hetzelfde adres en/of KvK-nummer bekend is. Je hebt dan bij bij ons beiden een abonnement dat in aanmerking komt voor de gratis extra's.

Check je adres in de My Vodafone app
Controleer op welk adres je bij Vodafone bekend bent via de My Vodafone app. (Kies in de app achtereenvolgens 'Profiel' en 'Adres wijzigen'. Op de volgende pagina zie je het adres dat bij Vodafone bekend is).

Heb je de My Vodafone app niet? Je kan het ook zien in de My Vodafone omgeving op de website van Vodafone.

Heb je nog geen Connect ZZP?

Stap dan nu over naar naar een Connect ZZP alles-in-1 pakket en samen met je Vodafone abonnement krijg je non-stop gratis extra’s. Elke maand weer.