Servicelijn
Bereikbaarheid bij incidenten
Bij incidenten (volledige uitval van internet) zijn wij bereikbaar van 08.00 -18.00 uur.
Stap je over op Bellen van Ziggo? Dan kun je je oude vaste telefoonnummer meestal gewoon meenemen.
Wil je overstappen? Dat regelen we graag voor met onze Overstapservice.
Wil je liever iemand spreken? We zijn dagelijks bereikbaar.
Geen zakelijke klant? Dan helpen we graag op Ziggo.nl verder.
Heb je een vraag of probleem? Via je onze online klantenservice heb je alles in de hand.
De hoogste kwaliteit kabels en toebehoren tegen kostprijs. Zo geniet je voordelig en storingvrij van internet en tv!
Wil je de afstandsbediening instellen, koppelen of gebruiken? We helpen je graag op weg.
Doet je afstandsbediening het niet of niet goed? Ons stappenplan helpt je om dit probleem op te lossen.
Ontevreden over een product of dienst van Ziggo? We willen dat graag weten.
Iemand spreken? We zijn dagelijks bereikbaar.
Last van online misbruik of overlast? We behandelen verschillende klachten.
En profiteer van volop extra voordelen en gratis extra's.
Op zoek naar een zakelijk telefoon abonnement?
Lees alles over hoe we samenwerken.
Mijn Ziggo gebruik je als je abonnement Zakelijk Internet, Office Basis of Fiber Power heet.
E-invoice gebruik je als je abonnement Zakelijk Internet Pro, Internet Plus of Office Plus, ZZ1, ZZ2, ZZ3 heet en je debiteurennummer begint met 219.
E-factuur gebruik je als je abonnement Zakelijk Internet Pro, Internet Plus of Office Plus, ZZ1, ZZ2, ZZ3 heet en je debiteurennummer begint met 319.
Bij incidenten (volledige uitval van internet) zijn wij bereikbaar van 08.00 -18.00 uur.
Op werkdagen van 8.30 tot 17.00 uur.
ZZP & Kleinzakelijk
Chat met één van onze adviseurs
Dagelijks bereikbaar van 8.00 tot 22.00 uur. Ook in het weekend.
Bel je vanuit het buitenland?
Bel dan +31 88 12 12 999
Bij incidenten (volledige uitval van internet) zijn wij bereikbaar van 08.00 - 22.00 uur. Ook in het weekend.
Bel je vanuit het buitenland?
Bel dan +31 88 12 12 998
Bij incidenten (volledige uitval van internet) zijn wij bereikbaar van 08.00 -18.00 uur.
Ook als de verbinding een keertje niet meewerkt, blijf je altijd online. Dankzij Wifi Back-up, een simkaart met datategoed voor in je laptop of tablet. Wifi Back-up krijg je alleen bij Zakelijk Internet Xtra.
Onze monteur komt bij je langs om kosteloos en professioneel je Ziggo-apparatuur en tot 5 andere wifi-apparaten direct aan te sluiten. Zo ga je lekker van start.
Onze Business Crew staat altijd voor je klaar om je te helpen met vragen over wifi, tv of een onbegrijpelijke factuur. Leg je vraag één keer neer en het wordt van begin tot oplossing door één expert voor je geregeld.