Nummerbehoud
Stap je over op Bellen van Ziggo? Dan kun je je oude vaste telefoonnummer meestal gewoon meenemen.
Overstapservice
Wil je overstappen? Dat regelen we graag voor met onze Overstapservice.
Contact met Ziggo
Wil je liever iemand spreken? We zijn dagelijks bereikbaar.
Particulieren
Geen zakelijke klant? Dan helpen we graag op Ziggo.nl verder.
Klantenservice
Heb je een vraag of probleem? Via je onze online klantenservice heb je alles in de hand.
Ziggo Webshop
De hoogste kwaliteit kabels en toebehoren tegen kostprijs. Zo geniet je voordelig en storingvrij van internet en tv!
Afstandsbediening instellen
Wil je de afstandsbediening instellen, koppelen of gebruiken? We helpen je graag op weg.
Afstandsbediening werkt niet
Doet je afstandsbediening het niet of niet goed? Ons stappenplan helpt je om dit probleem op te lossen.
Klacht?
Ontevreden over een product of dienst van Ziggo? We willen dat graag weten.
Contact met Ziggo Zakelijk
Iemand spreken? We zijn dagelijks bereikbaar.
Misbruik en overlast
Last van online misbruik of overlast? We behandelen verschillende klachten.
Combineer Ziggo met Vodafone
En profiteer van volop extra voordelen en gratis extra's.
Vodafone
Op zoek naar een zakelijk telefoon abonnement?
Ziggo en Vodafone werken samen
Lees alles over hoe we samenwerken.
Zo bekijk je je factuur
Mijn Ziggo
Mijn Ziggo gebruik je als je abonnement Zakelijk Internet, Office Basis of Fiber Power heet.
E-invoice
E-invoice gebruik je als je abonnement Zakelijk Internet Pro, Internet Plus of Office Plus, ZZ1, ZZ2, ZZ3 heet en je debiteurennummer begint met 219.
E-factuur
E-factuur gebruik je als je abonnement Zakelijk Internet Pro, Internet Plus of Office Plus, ZZ1, ZZ2, ZZ3 heet en je debiteurennummer begint met 319.